[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. timmit

timmit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom vind ik het ook leuk om wat gasten van hier te spelen,
    daar heb ik best een paar leuke potjes gedaan,ik baal wel dat mijn mic defect is... want roepen hij zit daar is soms wel handig....

Squad deathmatch als laatste in een map komen en toch winnen met 2 engineer 1 medic en 1 sniper en een tank, geeft wel een goed gevoel als je alseen echt team werkt en de tent owned...

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt aan het begin van de ronde ervoor kiezen om niet in een squad gezet te worden. Probleem meteen opgelost ;)

3. timmit

timmit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit wat in maar een squad is ook wel handig als je niet elke keer z'on pokke eind wil lopen... als je een keer het lootje legt..

4. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Spotten!!! (toegegeven, je kan niet altijd spotten terwijl je wel iemand ziet, maar toch)

Ik heb redelijk vaak 'geen mic', echter het probleem is niet zo groot vind ik. Zoals anderen ook al zeggen, je moet OOK je hersens gebruiken en dan kan een hoop zonder woorden gaan.

Vergelijk met voetbal, een diepe bal op een aanvaller gaat ook zonder woorden maar volgt uit de beweging van de aanvaller als ie ziet dat een middenvelder de bal heeft en wil passen ... aanvallers lopen niet de hele tijd te schreeuwen 'hier die bal' ... nou, dat woordenloze spel kan je in BFBC2 ook spelen, met mensen die dat kunnen/zien/snappen dan wel te verstaan:)

5. timmit

timmit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spotten werkt niet als je als een malle met een tank overal doorheen crossed en je tegenstanders niet meer kan zien,
    dan is de mircofoon met "er zitten er 4 in dat huisje links achter" toch best handig...
    Ik ben redelijk snel met aimen/spotten maar vanuit een rijdend voertuig van het vies tegen...

Het valt me wel op dat heel veel mensen die spot functie met select niet gebruiken... of het niet weten dat die er is.
    Dat filmpje dat hier op het forum staat bevat wel vet veel handige tips, oa hoe dat spotten werkt.

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    En als je wordt gekilled, dan is het ook wel handig om nog te kunnen roepen blauwe gebouw tweede verdieping!

7. timmit

timmit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook dat is soms best handig om te kunnen doen. Maar ook het roepen om ammo medpacks repareer mijn tank ok knal die heli uit de lucht zijn best handig...

Als je lekker rustig in je eentje zit is een mic handig als je vriendin thuis is is het al gelijk een stuk minder...die zit je dan zo raar aan te kijken.
    vrouwen snappen games echt niet

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Hahahaha, ach valt wel mee toch. Mijn vriendin kijkt al lang niet meer raar op als ik "rare" dingen roep tijdens het gamen :). Alles went, zelfs een gamende vent!

9. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    'Huisgenoten' is idd DE reden dat ik of silent/whisper mode ben of helemaal 'no mic' ... ik heb wel eens het rijk alleen maar dan loop ik zoveel te lullen, of mensen DAAR blij mee moeten zijn is een grote vraag:D

Maar, spotten heeft wel het GROTE VOORDEEL dat er een rood driehoek icoon boven de gast komt en daar kan je lekker op knallen zelfs door rook, stof en bladeren heen:)

10. timmit

timmit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze begint er langzaam aan te wennen, maar het is ook wel goed anders zit ik de hele dag achter dat ding te knallen als ik de kans heb, en das ook niet goed...

11. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    True, das ook zeker niet goed :D maar als je qua tijdsbesteding respectabel gamed dan nog gaat het ooit wennen voor haar :).

Soms als ik er helemaal in zit en ik roep wat enthousiast dan komt ze ooit binnen gerend en gaat ze tegen me terug roepen. Crazy bitch :+.

12. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Nou, die van mij wel, die is al bijna rank 20! :+

13. timmit

timmit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is ze beter dan mij, of ze heeft meer vrije tijd een van de 2...:thumbs::thumbs:

ik ben nu level 13 of 14 ofzo

14. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ben ik jouw niet al meerdere keren tegen gekomen? Weet het niet zeker of het nou een Tijgernoot NL was of Tijgernoot :+

15. timmit

timmit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat ben ik niemand heeft z'on achterlijke naam mag ik hopen...

16. Bleet

Bleet MIA

Leuk Bevonden:
    0
    Goed samenwerken met je squad maakt inderdaad zoveel verschil. Of gewoon het simpel praten met elkaar. Gisteren bijvoorbeeld, op die map waar je 's nachts speelt. Zat ik in de UAV, lekker spotten en maar heel af en toe schieten omdat je anders de aandacht trekt.

Dachten er ook 2 vijanden een omtrekkende beweging te maken om mijn squad van achter aan te vallen, ze hadden alleen niet door dat ik zo constant in de gaten hield:b:. Dus toen ze na een hele omweg eindelijk er waren, werden ze meteen neergemaaid, heerlijk om te zien van boven\o/

17. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Die UAV is inderdaad wel echt handig bij momenten! Als je een hoop incoherente solo-slim spelers tegenover je hebt kan je echt uren in dat ding vliegen & hopen vehicle & personnel kills maken.

En indien niet zijn er nog altijd wel van die plekjes waar je rustig kan hooveren zonder teveel aandacht te trekken. Zoals bv. in die rookwolk van dat brandend scheepswrak in Arica Harbor.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hebben vehicles e.d. ook minder armor in HC of doen alleen je explosives meer schade?

19. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren eens begonnen met de GOL Magnum. Is tot nu toe wel m'n favoriete sniper rifle. :) Moest wel even wennen aangezien ie een pak accurater is dan de M95, en er geen markeringen op de crosshair aanwezig zijn. Het snelle herladen t.o.v. de M95 is ook een verademing.

20. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Mensen die vanavond een paar potjes (Squad) Rush/ Deathmatch willen spelen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina