1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Quote mezelf maar ik denk (meen gelezen te hebben) dat het als volgt werkt.

Je kan max 6 AT mijnen leggen. Leg je dan mijn nr 7 dan VERDWIJNT mijn nr 1. Er liggen dus altijd max 6 mijnen. Die blijven liggen na je dood (altijd of een tijdje, dat weet ik niet maar blijven liggen doen ze wel)

Ik dacht nl slim te zijn (als defender) en legde 6 mijnen, daarna suicide en weer 6 mijnen, enz. maar dat gaat niet. DICE netjes aan gedacht;) anders zou je een setje engineers krijgen die de hele map volspammen met mijnen:D

Laatst bewerkt: 24 mrt 2010
  2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kon volgens mij in het vorige deel ook al niet.

3. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ongetwijfeld:) maar het zijn zaken die je absoluut NIET in de manual kan nalezen. Hoe je achter dit soort zaken moet komen is mij een raadsel. Ja, zelf testen of google/fora bezoek.

Anyway, deze game gaat zo diep dat je wel ff bezig bent om alle ins-en-outs te doorgronden ... één ding is zeker, een goeie heli piloot zal ik nooit worden:D

4. timmit

timmit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog een ik heb gister tig helis in de prak gevlogen, die achievement met haal een roadkill met een heli gaat me nooit lukken want dat ding besturen is echt volledig klote.

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ik heb hem wel gehaald, he never saw it coming 8)

6. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ja dat zag ik gister 8)

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb hem op BC1 staan, vliegt iets beter dan de normale setting. Kon het zelf ook niet maar een paar keer gewoon gedaan en voor je het weet heb je 4k punten op Atamca Desert :+

Waarom je niet gewoon de controls van de UAV kan gebruiken...die werkt heerlijk.

8. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Uhmmmm, heeft het een met het ander te maken ... *zucht* maar die klote achievements ook. Niks persoonlijks hoor (ik gebruik dit alleen als voorbeeld) maar ik weet niet wat 'erger' is, snipers die enkel voor K/D gaan of gamers die RUSH frustreren door die k-achievements, die nota bene DICE heeft bedacht, te willen halen.

De ene week is het 'mortarstrike' week, daarna komen de heli's uit de lucht zeilen om je te 'roadkillen'. What's next???

Ok, het is een game. Goed, maar laten we dan ook de snipers lekker hun gang gaan, etc, en ook niet meer op die n00bs gaan ******en:D

</rant>

Nogmaals, niks persoonlijks, ik pak ff dit voorbeeld

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Nou, ik heb nooit last van roadkills met heli's hoor..

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Mortar Strikes wel :+ dat is een van de redenen waarom ik liever Conquest speel dan Rush.

11. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Een heli is volgens mij niet bedoeld om mee te 'roadkillen' .... maar ik kan het mis hebben.

En iemand die zijn 'roadkill' achievement aan het halen is lijkt me GEEN toegevoegde waarde voor mijn RUSH TEAM (maar ik kan het mishebben)

Maar ja, de achievements zijn er nu eenmaal, dussssssss ... er valt verder weinig aan te doen (gaat volgende keer maar eens recon aan zijn K/D werken:D)

12. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het probleem lost zichzelf uiteindelijk wel op, we moeten alleen nog even geduld hebben. :+

Mja, het blijft natuurlijk irritant. Als Defender valt er in zulke potjes niks te verdedigen. Gisteren waren we binnen 40 seconden het eerste m-com station kwijt. Twee tanks, een UAV en 8 snipers met mortar strikes die de huisjes en spawn plekjes onder blijven spammen. Je kon geen stap verzetten of je werd weer opgeblazen.

Kwam deze reactie tegen op het officiële BC2 forum:

Exact wat ik gisteren heb meegemaakt.

13. timmit

timmit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die achievements is nog een week en dan heeft iedereen die ze wil hebben ze wel,

Dan is dat huisjes opblazen en je team killen om die destruction 2.0kills te halen ook wel klaar mag ik hopen.
    Sta je de mcom de defusen blaast je team het huis op :confused:

Welke controle vinden jullie het beste voor heli's want ik vind die dingen moeilijk om goed te sturen Tanks etc gaan heel gemakkelijk maar alles wat vliegt vind ik lastiger..

14. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ach, ik snap niet waarom iedereen die achievements zo snel wil halen... Uiteindelijk krijg je ze toch wel...
    Ik ga niet zeggen dat ik niet die knife kills (5 friends) geboost heb, maar dat was een gevalletje waar de hele server leeg was en ik alleen met een paar friends online was :+

Ik krijg af en toe ook wel een team/vijandelijke kill omdat ik een gebouw opblaas, dat getal komt vast wel eens op 20 :D

15. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Tip voor de volgende keer, als je in een squad van 4 personen zit, waarvan er 2 al aan het snipen zijn terwijl je attacker bent, ga dan niet zelf ook snipen, dat is nogal frustrerend voor de 4e persoon die wel gewoon attacken wilt, en je schiet er eerlijk gezegd geen ene reet mee op :)

16. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Road kill met heli is easy te doen met een UAV. Gewoon er achter gaan hangen en dan snel vooruit er tegenaanvliegen.

17. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    of ervoor hangen en heel snel achteruit

18. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik vind de besturing van de UAV zo irritant aangezien deze omgekeerd is vergeleken met de andere heli's... Iemand enig idee of je dit ook kan veranderen? Nou heb ik de laatste week vrij veel met de UAV gevlogen maar toen ik gisteren in een normale heli stapte moest ik daar weer aan wennen |:-.

Ik heb trouwens de achievement gewoon met een blackhawk gedaan, op die herfstachtige map (Isla nog wat). Mannetje uitzoeken en gewoon boven op hem landen :)

19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb hem gehaald door met de BlackHawk een mannetje te pletten terwijl hij een bergje op liep naar de laatste 2 M-COMS op die Sneeuwmap.
    Gewoon landen en als hij niet dood is gewoon verder vliegen:)

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    zitten er totaal nou 10 maps in? Ik had dacht ik begrepen dat er meer waren, maar voor zover ik kan zien zijn het er 10.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina