1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Nog nergens last van gehad.. Geen enkele last van lag gehad en speelt prima! Alleen jammer dat je je stats niet kan bekijken op de site.

2. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja denk het ook.

3. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Godver, kan steeds niet joinen :').

4. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nergens last vanO-)

5. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Online games bedoel je? Bij mij heeft het tot 2 keer toe geholpen om ff de router te resetten..

6. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een game, er zitten echt gruwelijke maps bij. Moet zeggen dat Port Valdez echt de minste is, met zo'n demo doe je de game duidelijk tekort. En dan heb ik nog geneens alle maps gespeeld.

7. geen

geen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    echt een super vet spel. vind het alleen jammer dat je niet direct vanaf het begin je medic kit en zo hebt.

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Damn, wat is dit te gek zeg :D Zoveel beter dan MW2 in mijn ogen!!! Vooral de manier waarop je de objectives op een kaart gespeeld worden. Eerste keer A en B opblazen en dan door naar de volgende A en B. En daarna weer door. Echt te gek. Heb nog maar een level van de SP gespeeld, de MP blijft me bezig houden.

En als Medic haal je trouwens sick veel exp binnen als je de med kit hebt :)

9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hoe zijn de graphics in de full game in vergelijking met de demo? (Multiplayer)

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vraag ik me ook af ... schijnt allemaal wat scherper te zijn. Dat sneeuw level deed de demo niet al te goed jammer genoeg :+

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    BF games zijn dan ook op z'n mooist in maps met zand vind ik. Die map uit de demo van BC1 was echt fantastisch. Koop hem volgende week wel een keer, eerst even Bioshock 2 afmaken.

12. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    vind de spel stukken beter dan de demo maar helas geen game voor mij.. tis te weinig actie ( schieten ), met tanks etc actie genoeg natuurlijk:)

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mja de 10001 kills was een knipoog naar Gears of Wars. Dan zouden dus nu 100001 kills achievement erin moeten stoppen....veel succes dan ;)

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    10002 kills he. :+
    Nee 100.000 zou me iets te gortig zijn, maar 20.000 zou te doen moeten zijn. }:]

15. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de pc versie gespeeld en ik moet zeggen dat ik nog steeds tevreden ben over de game.
    Alleen vraag ik me af of ik de 360 versie haal, ik speel toch liever Modern Warfare 2.

Maar hoe krijgt Dice het toch telkens voor elkaar om die shotgun zo slecht te maken, hij word letterlijk met elk deel slechter.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat was het enige wapen waar ik in het eerste deel kills mee kon maken \o/

17. knackje

knackje Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zo vanavond met wat mensen van dit forum het slagveld onveilig gemaakt. We hebben dan wel alles verloren :) Maar wat super gaaf in zo'n squad zeg!! Was voor het eerst in 2 jaar dat ik mijn mic gebruikt heb :)

18. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net even een uurtje gespeeld. Vette game is dit zeg. Je hebt echt het gevoel dat je er midden in zit. Veel leuker dit dan MW2.

19. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Net een paar uur in een squad gespeeld met Sloober, Ic3dfire en Dr0kz. Was echt super, deze game is gewoon zo vet om in een squad te spelen _O_ Ik weet eigenlijk nu al dat ik MW2 niet meer aan ga raken :+

20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Het is even wennen na CODMW2 maar damn wat een mp :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina