1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Yep, het spelen in squads bevalt me echt goed. Het beste is nog dat ik vergeleken bij MW2 bijna(!!) niet meer scheld/vloek of me erger aan rare dingen :9

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nadat ik in 2010 MW2 bijna niet meer aangeraakt heb, toch deze game gekocht! Gisteravond een paar uurtjes gespeeld en het is echt meesterlijk! Merk wel i.t.t. MW2 dat ik echt weer moet oefenen :p

Wat ik wel jammer vond is dat de teams waar ik steeds in zat er nog minder van begrepen dan ik, zo spotte ik bij regelmaat tegenstanders terwijl mijn team louter uit snipers bestond en lekker bleven zitten waar ze zaten :'-(

Dus als mensen in squads willen spelen, voeg me toe :D

3. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=139937

Heb sinds ik de game heb nog geen enkele keer in me eentje gespeeld, zijn altijd wel mede xbw'ers online om mee te squatten :b:

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Misschien dat het daar dan aan ligt, want mijn eerste twee potjes gistermiddag gingen echt waardeloos :+! Ben ook nog aan t kloten met de sensitivity, weet nog niet precies hoe ik m fijn vind. Verder ook nog ff aan de controls wennen! Al paar keer iemand willen kniffen, maar dan drukte ik op (RS) ipv (RB) :9! Maar zeker een toffe MP!

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben er ook nog niet uit qua sensitivity, heb hem nu bijna op max staan maar op een of andere manier loopt dat toch nog niet helemaal lekker.

Hoe hebben jullie hem ingesteld?

Ik heb btw alle vehicle controls weer ingesteld zoals in Deel 1, geen zin om de nieuwe controls aan te leren :+

6. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Vannacht voor het eerst een potje alleen gespeeld, moet zeggen dat het in een squad toch leuker is :eek:. Maar ik wou gewoon even een potje doen zonder rekening met iemand te houden :+

7. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Nee he? Heb m ook bijna op max staan, maar ik weet t ook nog niet zeker hoe ik m fijn vind! Vehicle controls heb ik nog niet eens naar gekeken :9!

8. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    komt omdat je codmw2 gewend bent en die op veel meer fps draait dan battlefield... Heb battlefield verkocht..na mijn mening ook goed spel maar ik haat voertuigen blijkt :) en geen 50 euro waard voor mij dus! anyway, ben je fan van battlefield is dit zeker een aanrader!

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hoe kom je daar nou weer bij?

10. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Frames per seconde hebben niets te maken met de look sensitivity.

Ook jammer dat je Battlefield geen kans geeft en hem nu al gaat verkopen trouwens, NDW..

11. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ieder z'n ding , ik ken ook genoeg mensen die BC niks vinden en cod weer wel.
    Andersom trouwens net zo :)

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mwoah , het heeft wel invloed op het aimen , net als de sensitivity. Blijft toch jammer dat het blijkbaar nog niet mogelijk is om de schaal van BF te combineren met de 60fps van COD.

13. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    waarom vindt ik geen games om te joinen ?
    weet iemand dat?

14. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je router wel open?

15. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Veel mensen hebben hier last van, even naar dashboard, sign out-sign in.. repeat repeat repeat... totdat het lukt.

Alle battlefield games hebben dit bij de release. het is gewoon te druk op de servers....|:-

ea is een beetje hardleers

of doe even een SP missie en probeer het een kwartiertje later. Erg irritant ik weet het

16. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hoezo je kan toch duidelijk zien dat cod meer fps heeft dan battlefeild? graphics zijn ook gewoon beter, hierdoor loopt de sensitivity ook minder soepel(lijkt zo)

17. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een game op 30 fps kan vele malen soepeler ogen dan een game op 60 fps.
    Het speelt minder snel als je COD gewend bent, maar dat heeft niks met fps te maken ;)

@ diazull
    Heb ik soms ook , ik ga dan terug naar dashboard en dan start ik opnieuw -> meteen een game 8)

NAT is wel open neem ik aan?

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij gaat dat alleen op als je het hebt over een vaste 30fps tegenover een variabele framerate met een max van 60fps. Een vaste 60fps zal altijd rustiger en soepeler ogen dan een vaste 30fps

19. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Merk eigenlijk niet zo heel veel verschil tussen de PC en console versie ondanks dat de PC versie op een aanzienlijk hogere framerate loopt. BC en BC2 voelen nu eenmaal wat trager aan t.o.v. CoD. En wat nu precies beter is is erg persoonlijk. De mensen die ik ken die klagen over BC2 spelen allemaal CoD. :+

Ik vind de maps in BC2 trouwens een stuk leuker dan in BC. Daar had ik maar twee maps die ik echt leuk vond. Nelson Bay is erg gaaf.

Hebben meer mensen trouwens dat de stats niet kloppen? Wapens en gadgets die ik heb vrijgespeeld kan ik wel kiezen zodra ik ga spelen, maar ze staan niet bij "Weapons & Gadgets" in het hoofdmenu. M'n rank is in-game ook hoger dan onder "My Stats".

20. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Welke knop is parachute eigenlijk:p?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina