1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Als je killstreak 11 wilt halen helpt dit bij mij goed: UAV, blackbird, dogs. En dan hardline gebruiken en een wapen met dual mag. Zo kun je makkelijk 11 kilstreak halen!
     
  2. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    ah nu weet ik eindelijk waarom ik zoveel losses heb, als er een nieuwe host word gepakt ziet het spel je potje als 2 of mischien wel 4(3 keer nieuwe host) potjes, en je kan er maar 1 winnen.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    serieus :p?

    ik vond het al raar want ik verlies heel weinig en ik ga wel regelmatig uit een game als hij mij niet zint of iemand komt online waar ik mee ga spelen, maar 500 keer leek me al erg veel :9
     
  4. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Kun je daardoor verbannen worden? Als je 15th prestige Title hebt?
     
  5. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Je kan alleen die title krijgen als je bij je file share een bestand hebt waardoor je naar 15 prestige kan in combat training. Dan moet je nog een paar handelingen verrichten. Eerlijk is het niet, dus ik denk dat je er wel gebanned door kan worden.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    denk dat ze gewoon eerder alles resetten als ze het niet oké vinden. gewoon combat training fixen zodat je niet meer kan prestigen en that's it.
     
  7. Foals

    Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan vanaf nu want de update is geweest ;)
     
  8. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    *never mind
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2010
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    deze

     
  10. jorisB

    jorisB Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    en merkt iemand iets van de knife afstand of sniper accuracy?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hier op mn werk merk ik er weinig van
     
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Yay, snipen gaat goed, niet zo makkelijk als MW2, maar goed genoeg dat je een goede kans maakt tegen mensen met een AR,SMG's Knife afstand is inderdaad verminderd, geen insane lunges meer...bijna niet meer. Ninja Pro ben ik nog niet over uit omdat ik op de PS3 het niet goed kan horen. Ik ben weer happy.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Knife lunges en last stand zijn mn laatste irritaties :) Dus nog 1tje te gaan.

    Dat sniper weer wat beter te doen is vind ik ook wel tof. Ik zal er zelf niet aan beginnen maar je zag nu wel heeeeel erg weinig snipers meer. Nu misschien de ak74u nog een tikkie nerfen (of de Grip weghalen) en dan komt er weer wat variatie in de game.

    Nu kiezen erg veel mensen de 74u en de commando
     
  14. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    En Treyarch heeft weer toegegeven, door het quick scopen terug te brengen alleen dan zonder Sleight of Hand pro.
     
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Je bedoelt Treyarch zag in dat ze fout zaten... Je zal nu zeker weten meer mensen zien snipen en er zullen ongetwijfeld ballerina's tussen zitten maar dat is gewoon fodder. Maar het vond je het een probleem in WaW of Cod4 dan, want het is bijna even moelijk, hoewel ik moet toegeven dat je in BO al behoorlijk snel inzoomed, mag wel iets langer van mij.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Chopper Gunner en Gunship gewoon generfed. Waar slaat dat op? Sodemieter toch een eind op. Je raakt geen flikker meer en de raketten zijn gewoon niet 1HK.

    De Spawnpoints? Geef mij de vorige versie maar. Ik spawn nu zowat IN mijn tegenstander.
     
  17. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    huh?

    mij valt de update trouwens ook tegen, ik wil gewoon betere connecties, maar die zijn nog steeds even slecht.
     
  18. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het in COD 4/WaW geen probleem en nu ook niet. In MW2 op de pc waren er bijna geen quick scopers maar op de xbox was het echt te gek. P.S. Ik heb MW2 zowel op de PC als op de xbox.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    De choppergunner is idd niet leuk meer.. ik schiet recht op zo'n gozer maar mijn kogels lijken gewoon niet aan te komen (nee was geen lag alleen in de chopper).
     
  20. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Als je in een gunship zit en je druk LT dan schiet die raketten die zwaar underpowered zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina