1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ziet er goed uit, al die mappen hebben iets unieks. Iets wat je van veel van de standaard BO mappen niet kan zeggen.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hmmm, jammer dat die Zombie Map er niet bij zit :+

Daar kijk ik nou echt naar uit. Voor de rest vind ik Stadium en die sneeuw-map er wel boven uit steken. Ben benieuwd!

Nog 2 weken.

3. Suzukifreak

Suzukifreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iets bekend over de kosten van de Map Pack? Kan ik zorgen dat ik genoeg punten heb voor de aanschaf.

Heb er iig zin in. ;)

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    1200 MSP weer dacht ik

5. Suzukifreak

Suzukifreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, ging er al een beetje vanuit. Na het grote succes van de vorige COD. Stiekem had ik wel gehoopt dat Treyarch iets minder zou vragen. (hopen mag natuurlijk. LOL)

Ik zorg iig dat ik weer genoeg punten erop heb staan ;)

6. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Leuke maps alleen denk ik niet dat je in die maps beter kan Snipen omdat het nog steeds waardeloos is met inzoomen. Denk dat je beter M16 met ACOG kan nemen

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Of een G11. Maar het is in ieder geval aardig van ze dat ze luisteren naar de kritiek dat er weinig mappen zijn met lange sightlines.

8. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ja dat wel maar ze zeggen het alsof dit de oplossing voor het Snipe probleem is maar naar mijn inziens moet je dan toch iets veranderen qua inzoomen ipv long range maps want nu zie je ook dat je sommige lange sightlines hebt in bijv Array en dan word ik nog steeds simpel gekillt door een M16/G11. Misschien is het beter om SMG's en Assault Rifles slechter te maken met meer recoil want ik denk dat dat meer het probleem is. Met een Silenced Galil/Commando etc heb je gewoon geen recoil. Zelfde geld voor SMG's die ak74u heeft een abnormale range voor een SMG en wederom bijna geen recoil en toch 3shots dead.

9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt geen problemen met snipen op BO hoor. Althans, niet met een L96.. Quickscopes zijn best wel te doen en anders gewoon hardscopen:+

10. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    quikscopen is wel erg moeilijk,dik gepatched, als ik gewoon echt puntje precies goed op de enemy quikscope van afstand gaat het standaard mis.
    Maar heerlijk nieuwe dlc met ziplines en eindelijk een echte sniper map,yeah lekker sluipen en elkaar met sniper killen, maar auto turrets zijn die niet een beetje overpowered? Maarja dat dacht ik eerst ook bij de rc-xd,blijkt een dik stront ding te zijn.

11. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Die zip lines zien er inderdaad erg vet uit.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Helemaal mee eens, het gebrek aan recoil als je een silencer op sommige AR zet slaat nergens op. En de range + accuracy van de m16 en G11 maken snipers nog steeds overbodig.

Maar de mensen die dan toch perse met sniper willen spelen omdat ze dat tof vinden hebben er nu een paar mappen bij waar ze iets minder in het nadeel zijn :+

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik vind snipen wel leuk, maar speel het nu nooit, omdat je echt kansloos bent. Dat je iets gehinderd wordt en dat je niet extreem kan quickscopen oke, maar zo overdreven is net iets te.

14. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    moet je gaan no-scopen,werkt prima:) Ik zit eigenlijk wel te wachten op de nieuwe maps. Maar eerst sparen voor iets anders.

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ja? Werk no-scope wel goed in Black ops? Nog niet geprobeerd moet ik zeggen. Vanavond maar een gek doen met een sniper.

Gisteren ook weer een nieuwe hobby gevonden. Rond rennen met Ballistic Knife. Geniaal. Lightweight Pro en Marathon Pro aan en rennen als een losgeslagen rund.

Gisteren zo twee postjes TDM gedaan. Eerste pot 24 om 6 en daarna 17 op 5. Best wel lachen. Zelfs twee keer een kills streak van meer als 5. Viel me ook op dat beide care packages mooie rewards hadden. Black Bird en een Choppergunner. :D. Bij die pot van 17 om 5 had ik een nieuwe personal best, een keer raden. .. . . . . Best accuracy 100% maar das ook niet gek met een mes ;).

16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    No-scopen is puur geluk, je kan er niet goed of slecht in zijn.
    Ik snipe altijd op firing range, prima map ervoor, mappen zien er wel tof uit maar ben er niet echt van onder de indruk. Zal ze uiteindelijk toch wel halen net zoals de rest van de kudde:+

17. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ja dat klopt wel Snipers worden denk ik minder snel gezien op lange afstanden maar ik denk als ze je eenmaal zien ben je de sjaak.. Ik wacht de maps rustig af en zie wel hoe het snipen in die maps werkt.

18. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
  19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Net mn eerste potje online gespeeld...
    Anders!

Ideaal dat je nu zelf je shit kan kopen, echt handig.
    Alleen waar vind ik mijzelf op de leaderboards?

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat duurt even. Na 5 potjes kom je in de weekly leaderboard, na 20 (?) in de monthly en na 50 in de all-time

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina