Hacks zijn er altijd. Glitches, hackers, Boosters etc etc zijn er altijd. is niet tegen te houden. Zodra ze iets uitvinden wat ^hackers oid^ tegen houd is dat hoog uit voor een maandje. Daarna zijn er weer genoeg hacks uitgevonden om het te omzeilen. Echter is het wel moeilijker te hacken op een console, moet via de pc over gezet worden en geinstalleerd.
Tering wat een lijer, auto-aim besluit om opeens een player te tracken die achter iemand loopt, waardoor ik gedood wordt terwijl ik op mijn carepackage wacht, waar natuurlijk dogs inzitten.
Dat heb ik ook te vaak. En wat hebben mensen op een Olympia? Want ik zat een keer tegen een clan met mijn olympia, en na het potje gingen ze helemaal zeiken over dat ik triest was en een noob. Maar een Olympia is veel slechter dan een famas, dus ik snap dat gezeik niet.
Mensen zeiken altijd als je van ze wint Ik heb zelf niks met shotguns maar als je dan toch perse er mee wilt spelen dan vind ik de Olympia nog wel de meest sympathieke keuze. Dat is tenminste een echte shotgun. Veel sympathieker dan bijv mensen die met Ghost en een silenced SPAS rondlopen
Inderdaad, spas-12 silenced met ghost vind ik vervelend. Maar spas-12 opzich heb ik geen problemen mee.
ghehehe spas is awesome juist maar een spas is wel echt veel beter met silencer. je kan daardoor sneller achter elkaar schieten omdat die muzzle flash er niet meer is.
Mwah, als er iemand anders is van de tegenstander die behoorlijk goed is met een Spas dan vind ik het niet zo leuk. Ik heb het wel eens zo gehad dat ik in een rondje Firing Range wel 4x achter elkaar gekillt ben door die gast. Niet eens heel gek, hij stond aan het einde van die ronde 42-3 (op TDM)! Ik ben nog steeds in de run voor een overall KD van 2.0, enkelt speel ik niet zo veel meer als een paar maanden geleden. Waar ik een paar maanden geleden makkelijk 1000 kills in de week haalde, haal ik er nu nog maar 250 en dan heb ik nog best veel gespeeld.
Ik haal ze waarschijnlijk toch wel, dan speel ik ze elk een paar keer en ga dan weer aan de nuketown.
Komt de derde mappack nou alweer? Damn, gaat snel als je geen Call of Duty meer speelt... Maar weet je wat ik zo vaag vind? Ik speel al sinds begin 2011 geen Call of Duty meer en ik mis het totaal niet, maar stiekem ook wel weer een beetje... Zouden het "afkickverschijnselen" zijn?