Niemand met een headset wat team deathmatch of objectives? Wil me win/loss weer op 2.0 hebben, is nu 1.77. K/D is 2.13
No thanks, heb geen zin om 500 potjes te verliezen om op 2.0 te komen Vanavond de nieuwe mappen weer wat gespeeld en denk dat Hazard toch wel mijn favoriet is. De G11 heerst echt op die fairway maar daarnaast zijn er nog genoeg routes om het spel een beetje in beweging te houden. Silo vind ik maar een vreemde rommelige map. Teveel sniper spots, te veel blinde bochten en hoekjes en gaatjes
Subtiel? Dat was toch gewoon keihard statshoeren Ligt het trouwens aan mij of raken jullie ook steeds sneller verveeld met nieuwe DLC. Denk dat ik toch echt na 4 jaar eindelijk een beetje CoD moe word. Laatst ook het spel een paar weken niet aangeraakt en wat BFBC:Vietnam gespeeld maar dat begon me na 2 weken ook te vervelen. Het word echt tijd voor wat nieuws. Enige shooter die ik atm wel echtleuk vind is SOCOM , omdat hij een beetje retro aanvoelt. Lekker hard en oldschool
Denk dat ik Vegas 2 ook weer ga halen. Echt genoten van beide delen. Kijken of ie ergens voor een 10tje te koop is.
Het was in de winkel zelf ^^. FRS Oudegracht, te Utrecht. Al denk ik dat meerdere FRS de actie houden.