1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Black Ops [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 17 jun 2011.

1. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik zoek 2 mensen die de easter egg willen doen op shangri la heb al een vriend die serieus en goed in zombies is dus voeg me toe of stuur een bericht

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik speelde net T/D op Nuketown, stond op 23-0 door kills en hondjes, tijdens de hondjes had ik nog een hoop kills met andermans AK omdat me eigen wapen op was, daarnaast had ik iemands shotgun opgepakt zodat ik 2 andere wapens had dan normaal. Toen ging ik me verstoppen want ik heb naast UAV en hondjes ook de chopper gunner, ik dus verstoppen, maak een hoop kills met de chopper, valt de batterij van me controller uit.. ik dus snel door het huis rennen opzoek naar batterijen, de chopper was ondertussen voorbij en niemand had mij nog gevonden, ga ik even later dood omdat me 2de wapen op was. Uiteindelijk 38-1 geworden maar baalde wel ontzettend, heb bijna me hele chopper niet gebruikt.

Na het potje zag ik dat er iemand in mijn team zat die als gamertag serieus Tim de Cler heeft _O_

3. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Bij mij stagneerd het een beetje, ik blijf met een gemiddeld wekelijks K/D van 2.50-3.00 zitten, duurt dus nog even eer ik mijn total K/D op 2.0 heb.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    BIj mij ook stagnatie , W/L is gepiekt op 4.10 en niet meer in beweging te krijgen.

K/D schommelt al 4 jaar rond de 2.5 afhankelijk van of ik op dat moment veel objective speel of veel TDM

Ik hoop dat ze voor de volgende CoD wel echt met wat wezenlijke veranderingen komen. Ben bang dat ik anders snel afhaak. Met name in de game-modes mag het wel wat inventiever. Iets met wisselende objectives zoals in Killzone 3 lijkt me een goed begin

Laatst bewerkt: 1 jul 2011
  5. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Als ik Black Ops al 4 jaar zou spelen zou ik ook wel zo'n k/d hebben 8)
    w/l is nu 1.79 en k/d 2.15, speelde eerst altijd met een groep van 6 maar nu de laatste weken alleen maar mercenary, soms join ik dan potjes die al bijna afgelopen zijn of is me team gewoon te bout om te winnen. Won vandaag een potje met 7500-6900 waar ik iets van 7.0 had en de rest uit me team onder de 0.80 :+
    Maar daarom wil ik juist met members van hier spelen, met een headset win je zoveel meer da zonder.

6. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    niemand ?mijn vriend weet alle stappen we willen het vanavond al proberen dus voeg me toe en laat iets weten...anders starten we waarschijnlijk met 2 andere personen

7. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ik wil morgenmiddag wel mee doen!

En ik begin die nieuwe maps wat leuker te vinden. Daarnet 2 potjes, samen met Lukkieeee, 1x 43-1 en andere keer 45-15. Vind tot dusver de map hangar 18 de leukste van allemaal.

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ook wel

9. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    madd monkey NL
    SNaKeTX + vriend
    XplodedAppendix

Ik weet alleen niet precies hoe laat ik er ben ik denk zo tussen 1 en 2 uur.
    En voeg me maar toe!

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben net klaar met werk weet niet hoelaat ik wakker wordt.

Met een beetje mazzel heb ik ook nog wel iemand anders die ook mee kan doen.
    Heb die zooi al geprobeerd, maar toen ging er iemand weg. Lijkt me een erg.toffe easter egg. Wat ik me wel afvraag is of.iedereen de achievement krijgt of alleen de persoon die de steen pakt.

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik speel al 6 jaar cod maar mijn Kd loopt alleen maar omlaag. Zit.nu op 2.02.Ach die stats boeien mij zowieso vrij weinig. Geeft nogal een vertekend beeld. Ik heb namelijk alles over voor de overwinning ook al betekent dat 10 keer doodgaan om bij een vlag of bom te komen. + ik heb bijna altijd uav, counter of blackbird als killstreak.

Wat trouwens echt geweldig is om flackjacket pro, counter en napalm in te stellen. Zitten er 3-4 man je op te wachten ergens? Hop napalm erover en er zelf vrolijk a la rambo doorheen wandelen :+

12. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Nice, voeg je morgen wel even toe ;) en wie is XplodedApendix? ik ging net de stad in vlak nadat je me invite.

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik speel nooit tdm hoor :p nja niet in deze cod.
    Maar voeg me gerust toe :)
    Edit: ik speel het trouwens wel af en toe :+ vergeten dat groundwar ook tdm bevat

Laatst bewerkt: 2 jul 2011
  14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Ik bedoelde dat hij als sinds COD 4 rond de 2.5 schommelt :+ Blijkbaar als ik een CoD maar lang genoeg speel kom ik altijd daar op uit

15. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Hehe, dat ben ik. Mijn gt was eerst TobiasBB, we moesten volgens mij een aantal keer tegen elkaar spelen in een FIFA toernooi.

@Drolletje, die vriend van jou kan dan toch niet mee doen. Want die vriend van SnakeTX doet al mee.

Edit: Ik heb madd monkey NL en SNaKeTX een friend invite gestuurd.

Ik ben zo online, dus zullen we tussen 11 en 12 afspreken om die easter egg te gaan doen?

Ik was vergeten dat ik het met een paar anderen zou gaan doen. Maar ik wil alsnog wel een andere keer helpen als er een keer die easter egg gedaan wordt.

edit: Oeps, ik wilde mijn eigen comment editten:+

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik kom er nu wel aan.

17. Munnie

Munnie Guest

Wie wil nu zombies?

18. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Net easter egg gedaan met SNaKeTX en nog 2 andere en we hebben em gehaald!!!! Sorry nog dat ik die steen pakte en daarna zowat meteen weg moest. Volgende keer doen we het gewoon nog een keer!

19. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Als je zou mogen kiezen: First Strike / Escalation mappack... Welke zou 'em dan worden en waarom? :)

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    First strike
    Leukere maps en leukere zombies
    dan is de keuze snel gemaakt

Deel Deze Pagina