1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk filmpje alleen twijfel ik aan de geloofwaardigheid ervan. Het kan wat hij doet maar het is wel typisch dat hij word gevraagd voor een party door iemand met de naam Hacks ofzoiets.

En nu even over de party problemen gister was echt een slechte dag wat betreft met in een game komen. Als je er al in kwam met 4 of 5 en soms met 6 man was het of de connectie van die host die zwaar te wensen overlaat of je kwam in een totaal andere game mode waar je naar zocht.

Verder vraag ik me af waar de problemen in de meeste gevallen liggen met betrekking tot het hosten van games in mw2 hoste ik zelf zonder enige problemen een 16 player ground war en nu heb ik al problemen met een TD met bijvoorbeeld 10 spelers. En voor er iemand begint over mijn internet dat lijkt mij onwaarschijnlijk aangezien ik op een ziggo alles in 1 extra zit het hoogste pakket dus.

Groeten

2. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus ook alles in 1 extra van zigoo en ik ondervind het probleem ook wanneer ik host ben..

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja.

4. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg het je eerlijk ik heb er niet zo heel veel last van meer sinds gisteren..

5. Piedero

Piedero Spreek uit: Pjeedro

Leuk Bevonden:
    0
    Van de leaderboards klopt ook geen bal wat de kills betreft :confused: Ik dacht al wat ga ik snel :lol:

6. The_xbox

The_xbox Bulykin! наш герой

Leuk Bevonden:
    0

Ik vind dit maar een gay filmpje

7. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had verwacht dat Chopper Gunner moeilijk was om te halen, maar dat valt reuze mee. Heb hem van de 7 ingestelde potjes ofzo hem al 4x gehad ofzo :p
    Een gast kreeg gister 2x dogs killstreak in 1 game :eek: Zonder care package

8. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mij is het nog niet gelukt :mad:
    Hoogste killstreak is 9..

Ik vind het wel goed dat de kills die je haalt met de killstreaks niet meetellen voor de volgende zoals in de vorige delen.

9. ProEvoSocca

ProEvoSocca Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand ook een goed wapen met silencer? Heb toch het idee dat ik met silencer heel veel kogels extra nodig heb. . . :confused:

Ik zoek een wapen zoals de ump of tar21 als in mw2 . . .

Laatst bewerkt: 13 nov 2010
  10. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    :eek: nice, mooi om te zien dat mensen na zon korte tijd er al zo goed mee zijn!

Lijkt me duidelijk, je doet minder damage dus hebt ook meer kogels nodig. Ik vind de aug bar erg fijn met silencer!

11. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Mooi filmpje :eek:

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    de colt commando is met silencer nog wel okay

13. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Die chopper gunner is ook goddelijk zeg _O_ Hind heb ik nog niet gekocht.

14. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens Treyarch moet het niks uitmaken met damage alleen met de range.
    Maar ik twijfel hier wel aan.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Chopper > Attack dogs inderdaad. Er lopen bar weinig mensen met de Strela rond dus je kunt echt huis houden met zo'n Huey

16. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Of er meer mensen met de Strela gaan rondlopen moet ik nog zien; de enige keren dat er een KS van 9 of meer in de lucht was was hij van mijzelf (en 1x een teammate uit een carepackage).

Ik heb trouwens wel een Strela class; dat zouden meer mensen moeten doen voor 'in geval van nood'.

17. ProEvoSocca

ProEvoSocca Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de stats niet. . ., maar elke keer verlies ik 1 vs 1 van dichtbij, op afstand aim ik meestal wel beter, maar speel graag met silencer. Zal de aug eens proberen.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb bij alles behalve mn hardloop klasses een strela bij me, en dan ook nog een klasse met ghost pro speciaal voor het neerhalen van killstreaks

je zou denken dat wel meer mensen een law of strela bij zich zouden hebben want zoveel andere handige secondaries zijn er niet

19. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Ik heb ook op mijn 2 meest gebruikte classes een Strela bij. Alles gaaat de lucht uit, ook uav's

20. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Wat zijn echt de beste online wapens? ik speel het nu 15 minuten... heb de M16 met red dot :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina