1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Had net dikke kills mortier stryke daarna cobra.

Connection lost pff

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    commando en ak74u wat mij betreft

3. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij de FAMAS en op kleine maps de AK74U.

@pro eva socca. De damage neemt zeker weten af. Probeer anders maar een keer in Combat Training.

Laatst bewerkt: 13 nov 2010
  4. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en wat dacht je van de galil ;) echt een heerlijk wapentje ook!Er zitten deze cod genoeg goede wapens in de game.Wanneer krijg je die commando eigenlijk?Ik raapte hem pas op en maakte er direct 6 kills mee op rij

5. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Even om terug te komen op de hitdetectie van Black Ops:

6. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Heerlijke game. Demolition Nuketown = _O_

Haalde net weer 87 - 16. En dat terwijl ik in de voorste linie was. Nu eindelijk in prestige. Dus ben weer lekker LvL 1 :+

7. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen CoD MW2 meer, oftewel hij schiet gewoon mis.

8. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, dat filmpje is wel dubieus inderdaad...
    Mja, als het echt een probleem is dan zal het ongetwijfeld wel een keer gepatched worden.

9. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Mis? Volgens mij zijn driekwart 100% raak. En Treyarch heeft allang toegegeven dat er iets mis is in de hitdetectie.

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Alleen het 2de schot is raak, de rest gaat gewoon mis, heeft weinig met de hitdetectie te maken. Er zullen ongetwijfeld problemen mee zijn maar deze gast is gewoon scheef.

11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    3 en 4 waren mis maar de andere 3 schoten waren raak. Punt is gewoon dat een Sniper Rifle beter zou moeten zijn op lange afstand terwijl in Black Ops een Assault Rifle het beter doet op lange afstand dan een Sniper Rifle. Zodra je inzoomt met een Sniper kan je de eerste 2 seconden niks omdat het vizier nog een "kick" heeft (wat was bedoelt om het quickscopen tegen te gaan) en in die 2 seconden knalt een Assault Rifle je vanaf de andere kant van de map al overhoop.

Ik heb ook nog een drietal clips waarin ik de L96A1 met ACOG heb en ik duidelijk headshot/bodyshots maak maar geen hitmarker of watdan ook krijg.

De engine van BO ziet er geweldig uit en alles is ook iets beter dan MW2 maar de hitdetectie is gewoon crap.

12. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet de kick die quickscopen tegen gaat.

De kick is wel vervelend, maar als de kick weg is schiet je de seconde daarna nog steeds 'random'...
    Met ACOG heb je volgens mij die kick niet (?) maar nog wel die 2 seconde van random schoten.

13. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ja klopt, daarom heb ik ook vaak misses terwijl mijn vizier(acog) perfect op iemand is gericht. Vaak kan ik nog beter vanaf de heup schieten en hopen dat steady aim de kogel een beetje de goede kant op stuurt ipv in te zoomen.

Wel erg jammer, want ik ben tot nu toe maar één keer iemand anders met een Sniper Rifle tegen gekomen. Iedereen lijkt rond te lopen met de FAMAS en AK74U...

14. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Die enfield en famas gebruike heeeel veel mense, en denk ik ook de beste wapens kwa recoil.. maar ik speel de PC versie weet niet of dit op 360 ook zo is :p heb alle wapens al, die commando met reddot/silencer is echt ideaal voor S&D \o/

15. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat QS eruit is gehaald was ik wel blij mee, maar de keerzijde ervan is dat ook gewoon snipen helemaal waardeloos is

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik speel op de PS3 en moet eerlijk zeggen dat ik in MW2 nooit echt quickscopers ben tegen gekomen die echt bovenaan stonden. De quickscopers die ik tegenkwam waren wannabee's die vaak ervoor zorgen dat wij als team verloren omdat ze zo graag een no-scope of 360 quickscope vanaf de andere kant van de map wouden doen maar gruwelijk mislukt.

Hoop dat het nog gepatched wordt want ik was wel graag aan het snipen op de normale manier. Gewoon lekker stealth Wasteland doorkruipen opzoek naar een andere sniper voordat hij mij zag.

17. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Net even online gespeeld, ben lvl 12, echt een vet spel maar als je eenmaal in Nuketown zit dan vote mensen daar steeds op... pff

18. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alsof quickscope in MW2 overpowerd was.. je kon misschien alleen iets te snel aimen maar als ze dat er gewoon alleen uithaalde in black ops :emo:

19. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ja inderdaad, een keertje is wel leuk, maar 10x achter elkaar=(

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Het gaat toch over de Multiplayer?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.