1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ligt het aan mij of is Ground War zo haperig als de pest als jij de Host bent? :emo:

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nadat ik eerst 10+ uur ground training had gedaan op hard dacht ik dat ik al klaar was voor online spelen. Niet dus, circa 2.5 uur spelen en een KD ratio van 0.73 :')

Het gaat allemaal zo tering snel, valt me op dat er veel mensen rond rennen met SMG's. Sta je daar met je M16 rond te kijken of er nog iemand is ergens, word je weer geownd. Ik ga in elk geval niet zoals de meeste huilies dan doen alsof m'n slechte kd aan het spel ligt of lag. Ligt gewoon aan de speelstijl die denk ik nog flink wennen is.

Wat ik in elk geval nog steeds fijn vind aan Black Ops is dat je gewoon snel een potje hebt. Find match, game mode en na enkele seconden kan je al spelen.

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    K/D maakt niets uit als je objective based shit speelt :cool:. Zolang ik een goed gevoel heb over mijn potje, is het goed.

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou btw ook wel advies willen hebben voor mijn class enzo.

Wat ik nu heb:

M16 A4+ AOG Scope
    Hardened, hardline, iets waardoor je langer rent

Ik ben nu level 13!
    Welke modi zijn handig voor beginners?

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Zulke zaken hangen echt af van je playstyle. Ik gebruik nu bijvoorbeeld perks waardoor ik sneller ren en langer ren. Dit is handig voor mijn rushende houding. Het werkt heerlijk icm een shotgun. Verder gebruik ik sleight of hand zodat ik sneller ADS kan doen en reload. Als secondary weapon gebruik ik een kruisboog, omdat ik die dope vind, en dat is de enige explosieve wapen in mijn arsenaal. Als lethal weapon, gebruik ik een tomahawk (<33:cool:, omdat het snel is om te gooien en ik het fijn vind om ermee te spelen. Verder gebruik ik claymores, al twijfel ik om over te stappen naar c4s. Als laatst heb ik smoke grenades voor wanneer ik HQ verover en dekking nodig heb.

Je uitrusting moet IIG gewoon gebaseerd zijn op je play style. Tevens kan je verschillende classes nemen voor verschillende situatie's oid. Ik heb een sniper class, omdat ik snipen ook waardeer en het soms handig is voor HQ (bijv Jungle). Naast een sniper class, heb ik een class voor het neerhalen van UAV's, choppers etc.

E: HQ kan ik je aanraden als je veel punten wilt. Plus is het een geweldige modus :D.

6. ProEvoSocca

ProEvoSocca Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer de enfield+silencer eens. Daarna AK47U+grip. Met Ghost, sleight of hand, marathon/ninja.

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, bedankt voor je reactie. Zelf zie ik door alle mogelijkheden van wapens+ perks door de bomen het bos niet meer. En ik denk dat als ik online goed wil spelen het begint bij een goede class...

Valt mij sowieso op dat er weinig m16's zijn!, is die soms naar verhouding toch heel slecht?

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    m16 is de semi-auto AR, boven de Enfield? Die gebruik ik ook, als ik niet mijn shottie gebruik. De m16 is een lekker wapen met de ACOG. Ik zou persoonlijk hardened inwisselen voor Sleight of Hand als je meer op het veld actief bent, en snel moet herladen.

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat brengt mij dan meteen tot de vraag, hoeveel damage voegt hardened toe? Moet ik denken aan iets van 5 procent? of eerder 20!. :). Als hardened toch weinig toevoegt, dan overweeg ik

Warlord
    - sleight of hand
    - aog

10. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 a 2 hits waren genoeg in de vorige CoDs met de m16, ik heb het gevoel dat ie gewoon minder sterk is.

Zelf gebruik ik sleight of hand, omdat een snellere reload en later een snellere ADS heel veel voordeel hebben, vooral in drukke situaties. Het gaat dan wel ten koste van hardened maar heb het gevoel dat hardened ten opzichte van sleight of hand geen voordelen biedt. En voor de rest scavenger en ninja.

En voor de rest, als je de AK74u vrijspeelt, meteen gebruiken dat ding :)

/edit je zegt het zelf al over hardened

11. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dit heeft volgens mij niks te maken met damage. Met deze perk schiet je alleen makkelijker door muren en objecten heen.(correct me if im wrong ;))

EDIT: hebben jullie ook dat de matchmaking wat traag is vandaag?

Laatst bewerkt: 14 nov 2010
  12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, erg traag. Raar, heb nu ineens last van allerlei dingen. Als je host bent in een 18 speler server heb je last van vertragingen. De game hapert ENORM. Op Launch, Array ... alles eigenlijk.

Meer mensen last van?

13. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaaa! Daar heb ik een thread voor.

@dude die zegt dat hardened geen dmg toevoegt: klopt!

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de reacties jongens, kan ik zeer waarderen :). Ik weet nog dat ik bij MW1 vaak maar 1 of 2 salvos nodig had om iemand te killen met de M16, nu is het vaak zo dat ik 4 salvos nodig heb.

Dat Sleigh of hand is wel handig inderdaad omdat je dan snel kan herladen etc. Hmm morgen maar weer wat andere settings proberen voor mijn classes.

Ik had btw geen problemen met trage match making, wel 2 potjes waarbij ik geen verbinding kon maken met de host.

15. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De M16 is een beest wapen voor long- en mid range, maar close range is de M16 niet ideaal. Ikzelf gebruik de M16 met een Red Dot, maar als je ACOG fijner vind moet je die gebruiken :).

Mijn M16 Class:

Primary: M16
    Secundary: (die laatste pistol, weet zo de naam ff niet)

Perk 1: Hardline
    Perk 2: Steady Aim
    Perk 3: Marathon

Als je graag met een M16 speelt raad ik je allereerst aan om deze niet op kleine maps zoals Summit en Nuketown te gebruiken, maar puur op maps met veel plekken waar je overzicht hebt over grote gebieden, want de M16 is heel accuraat, hoge damage en heeft weinig recoil. Perfect voor mid- en long range dus :). Je moet niet teveel rond gaan rennen, en eigenlijk veel kijken waar je teamgenoten zijn en ze proberen te dekken als je ze ziet rushen. Ook goed opletten op de radar, en van te voren ergens de tegenstander opwachten. Het is namelijk heel lastig om met een M16 van andere guns te winnen als je rushed.

Ikzelf kwam vandaag trouwens nog een interessante M16 gebruiker tegen. Hij had een Suppressor + Ghost op zijn M16, en ging op Villa op slimme plekjes zitten en kreeg er veel kills mee. Ik weet dat veel mensen een hekel hebben aan campers, maar ik kon zijn manier van spelen wel waarderen. Hij weet de zwaktes van z'n wapen en gaat dus niet run en gunnen, maar gaat lekker afwachtend spelen. Volgens mij verliest de M16 ook niet veel range door zo'n Suppressor, want hij killde alles in 2-3 burstjes.

Laatst bewerkt: 15 nov 2010
  16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ach, dat campen ... Ik had zelf de 3e Sniper unlocked vandaag en wou eens kijken of het echt zo lastig was. Koos een plekje uit en haalde zo 21-5 ... Kreeg 3 berichten van gasten dat ik een camper was. Ja, sorry. Wat moet ik dan? Met een Sniper rondlopen? :emo:

Nogmaals mijn vraag. Meer mensen last van de lag tijdens ( bijvoorbeeld ) Ground War? Ik ben constant de host en ik krijg echt enorme vervelende problemen ... game hapert, blijft soms hangen ...

17. jorisB

jorisB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey wat is er mis met de lobby leaderboards? ik heb zogezegd in domination al 4500 kills en heb amper 20 potjes gedaan. vrienden van mijn staan er met 77000kills :confused:

18. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Er klopt idd geen reet van, als je je echte KD ratio wil weten moet je op je playercard kijken en dan op combat stats, eentje naar rechts naar weapons en je ziet je echte aantal kills.

Om het aantal kills en KD ratio van je vrienden te bekijken moet je naar je playercard, dan naar leaderboards, en dan bij je vrienden kijken op hun playercard,combat stats en dan naar rechts onder het kopje weapons.

Het is minder overzichtelijk dan bij voorgaande delen van COD ,maar er is wel meer info beschikbaar. Bijvoorbeeld hoevaak is je maat gekilld door een Napalm strike en hoevaak heeft een maat een spyplane gehaald.

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Goede post, en het verklaart voor mij een hoop. Hiervoor rende ik vaak rond met mijn M16 maar dan zie je toch vaak dat iemand met een smg volgensmij niet eens op LT hoeft te klikken en er gewoon op los sprayt terwijl ik zelf wel snel lt+rt doe maar altijd te laat ben.

Binnenkort ook maar eens proberen om wat meer op een afstand te blijven etc :)

20. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Op level 15 de FAMAS halen, haal je aanzienlijk meer kills mee dan de m16. Zet er een scope op (reflex of red dot maar GEEN ACOG) en gebruik lightweight en sleight of hand pro (pro zodat je sneller je vizier aanlegt) en 3de perk maakt niet echt uit. Heb zelf Marathon pro voor het onbeperkt sprinten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina