[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hier toch geen last van ?

2. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Heb sinds vanmiddag precies hetzelfde. Dinsdag en gisteren was er niks aan de hand, had steeds potjes waar ik in de top 3 stond en vaak met een score van 15/6 tot 24/12. Maar sinds vandaag heb ik continu alleen hitmarkers, soms wel 6-7 per vijand en nog zijn ze niet dood, terwijl ik wel in 2 hits dood ben. Ook met de L96a1 met ACOG had ik vijanden dik in mijn vizier en toch miste ik en heeeel af en toe een hit marker.

Hoop dat dit snel gefixed wordt want heb er niet veel lol in gehad vandaag. Ga maar even afkoelen door MW2 te spelen waar wel een fatsoenlijke hit detectie in zit...

3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hier ook absoluut geen problemen :)
    De game blijft me echt verbazen! Had het eigenlijk niet verwacht maar wat een game _O_

4. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Precies de Galil vind ik heerlijk en in Nuketown speel ik altijd de AK47U
    Maar de Fal is meer lekker op langere afstanden zoals die sneeuwleveltjes! *)

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben 2 levels verwijderd van mijn Spaz! :D

6. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was eerst van plan om em niet te halen, maar nu ik hoor dat ie echt geweldig is en weer een beetje op CoD 4 (L) lijkt, ga ik em morgen na school toch maar halen. Kan iemand mij vertellen of het nog steeds zo erg is met de Noobtubes/RPG zooi.

Ik weet iig 1 ding zeker, als ik in m'n 1e potje dat ik speel morgen genoobtubed word, gaat het spel terug in het doosje, en meteen terug naar de winkel :D

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik ben nu lvl 25 en nog maar 2 keer genoobtubed :D

8. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn RC XD cars irritant zeg. Niet alleen van anderen, maar ook als m'n eigen team ze gebruikt. Je team heeft er veel meer aan als je een Spy Plane gebruikt

9. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    jah echt he zalig gewoon :9

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    net een potje met daarin een ouderwetse noobtube/rpg prutser zoals je ze in MW2 wel vaker ziet.

maar zonder danger close werkt dat dus een stuk minder en hij eindigde onderaan met 3-12 :+

<3 dit spel op dat soort momenten

11. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel goed om te horen, toch jammer dat ze die dingen niet gewoon helemaal uit het spel gehaald hebben.

12. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt een verslaving ik kan gewoon niet stoppen :p

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nee! Mijn potje waar ik een aantal tomahawk kills maakte, staat niet bij My Recent Games.

14. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, wat is die M16 tof om te gebruiken :) Heb net een Chopper Gunner ermee gehaald, 22 killstreak :).

Ik merk van mezelf dat ik het toch wel een beetje onder de knie begin te krijgen. Mijn K/D is nu tenminste positief haha :+

15. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha had vanavond een potje waar er 3 van die karretjes door elkaar heen raceten, inclusief ikzelf, maar ik zag 1 karretje op mijn mannetje afgaan dus ik liet het auto'tje maar gelijk ontploffe :9

16. bleisboi

bleisboi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, wordt er ook niet goed van, ik pomp serieus een half magazijn van mijn kleine ak door hem heen, en hij gaat niet dood. Hij schiet 2 kogels naar mij en ik lig dood op de grond....De balans is soms erg ver te zoeken...claymores zijn overigens echt geweldig, net als de valkirye rockets,,beestewapen

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Oh. Ik ben niet de enige die over die hitmarkers te klagen heeft. Wat een rommel is het om te spelen zeg, het lijkt wel Serious Sam.

Terug naar MW2 :)

18. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Nou Nou...

19. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    tja al dat gezeur over een spel dat net uit is :p
    is het niet altijd zo dat er dan foutjes in zitten en die binnen 2 weken gepatched worden .

trouwens ik heb geen problemen met die hitmarkers het loopt allemaal lekker soepeltjes ;)

jdubv Luke Smith
    @
    @DavidVonderhaar It must be frustrating to listen to people complain about something you worked so hard on.
    3 hours ago Favorite Retweet Reply
    in reply to @jdubv ↑
    David Vonderhaar
    @DavidVonderhaar David Vonderhaar
    @jdubv Not really. What's frustrating is when I agree with them but can't instantly do anything about it. Many, many updates will come.

Laatst bewerkt: 11 nov 2010
  20. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Jezus ik zap 1x langs powned en meteen het einde van de game verklapt. Zelfs met beeld erbij :emo:.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina