1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel grappig dat jij problemen ondervind wanneer je zelf host bent.
    Ik had ook problemen en jij gaf als antwoord, zal wel aan jezelf liggen:lol:
     
  2. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja joh, lekker inhoudelijke reactie op mijn post!
    Als je iets niet aanstaat kun je beter even zeggen wat je bedoelt in plaats van zo'n toffe smiley plaatsen, randdebiel.
     
  3. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja precies, eenmaal Nuketown dan blijf je daar gewoon 10/15 potjes!
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Hij bedoeld dat campen kut is.
     
  5. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat mapsysteem is zo kut, welke debiel verzint zoiets ik speel echt heel vaak dezelfde paar maps en idd als je in een bepaalde map zit krijg je die soms 5x achter elkaar

    Echt een blunder van treyarch, nu ben ik het spel al na 1 prestige een beetje zat alleen door telkens diezelfde maps
     
  6. Foals

    Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit dus.
    @Silver92 En de volgende keer moet je niet zo hypocriet doen door vervolgens zelf ook een 'inhoudelijke' post te plaatsen, randdebiel. :+
    En weer ontopic. Ik begin het idee te krijgen dat Treyarch flink bezig is het spel naar onze wens te maken, en dat is iets wat ik miste bij Infinity Ward dus petje af alvast! _O_
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ratio's sinds ik de tips van hier gebruik:

    3-2, 2-2, 12-4!

    M16+scope, warlord met red dot + silencer, ghost, ninja _O_

    werkt perfect, verder focus ik nu meer op middellange tot lange afstanden en vermijd ik gangetjes, daarin word ik toch altijd gepoeft:'-(
     
  8. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je een slechtere versie neerzet van mw2 dan moet je dat ook wel doen lijkt me,
    Snap ook niet wat de treyarch fanboys nou altijd zo te zeuren hebben op infinity, treyarch zou zoveel beter zijn blabla ik heb nog nooit een betere game van hun gezien...
    Begrijp me niet verkeerd mij boeit het geen donder wie die game heeft gemaakt als hij maar goed is tot nu toe is BO een achteruitgang op mw ook al speel ik hem wel, maar ben nu na 1x prestige wel een beetje zat te worden van de minpunten
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    als je nou wilt voorkomen dat je in gangetjes altijd gepoeft word moet je ook eens een klasse met AK74u + Grip + Rapid Fire samen met Scavenger/warlord/ninja proberen

    daar win ik heel veel 1 op 1 of 1 op 2 op korte afstand mee
     
  10. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    2-2 na een heel potje?

    voor mensen die snel willen levelen, ga headquarters doen. had laatst 5400 punten in 1 potje, en 24k exp
     
  11. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    5400 is redelijk, maar vergeet niet dat zo een pot veel langer duurt
     
  12. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    pyton akimbo er bij en je kan rustig door de gangetjes :9

    trouwens als je hardline pro hebt kan je ook de sentry guns en de samturrets packages veranderen van inhoud :p
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2010
  13. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Nuketown moet serieus uit team deathmatch worden gehaalt (althans, game modes met meer dan 12 mensen). Wat een ontzettende kut map is het. Geen ruk aan. Om te janken...

    + Iedereen vote 100x om de map te blijven doen.. Wtf is er mis met iedereen?
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2010
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Snap ik ook geen zak van, geen van mijn medespelers zit te wachten op meer Nuketown maar altijd als hij een keer voorbij komt blijven mensen er voor voten.

    maar goed, ik snapte ook al niet dat Rust niet wat vaker geskipped werd in MW2
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb anders nog nooit een Treyarch fanboy zien zeuren op IW.
    Slechtere versie van MW2 kan niet..
    Sure, sniperen is verneukt, dat met 2 kogels doodgaan als je veel vaker op iemand schiet klopt ook, met die maps klopt ook, maar dat maakt het nog echt niet slechter dan MW2.

    Je kan het ook zo zien, als Activision (Treyarch/IW/Andere) door gaat bouwen met CoD7 dan krijg je uiteindelijk echt wel een 'perfecte' game, CoD7 is ontzettend gebalanceerd wat MW2 dus echt niet was.

    De maps zijn overigens echt kut, de maps van CoD5 waren echt allemaal verschillend, maar ik kan deze maps amper uit elkaar halen omdat ze zoveel op elkaar lijken..

    Laat die patch maar komen!
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2010
  16. Munnie

    Munnie Guest

    Zijn de leaderbords gereset? Volgens mij kloppen mn stats nu wel! :)
     
  17. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Fucking hell man. Krijg ik WEER telkens Nuketown. Mensen kunnen alleen maar campen en de spawns zijn echt intens slecht.
     
  18. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    speel gewoon groundwar ?
     
  19. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is fakking druk!
     
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik ook levelt sneller !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina