1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat die patches zo snel mogelijk komen.
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, met COD4 en 5 waren er toch ook lange beta's, waarom zijn ze van het idee afgestapt? Het kan anti reclame opleveren ( zie MoH ), maar CoD koopt toch 9 van de 10 mensen blind.
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Damn, stel je toch niet zo aan.
    Ik kan gewoon prima spelen hoor..
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook, af en toe eens een party die uit elkaar dondert maar dat soort dingen haal je er met een beta ook niet uit


    (dan zitten er namelijk geen 2.000.000 mensen op de matchmaking servers)

    als ze dat nog weg kunnen patchen of kunnen verbeteren ben ik helemaal blij.
     
  5. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    kijk vorige pagina en open de spoiler zou ik zeggen.
    dan zie je waar ze overal mee bezig zijn :p

    ik kan ook prima spelen, en ik denk de rest ook wel alleen als er een keer een match niet word gevonden binnen 5 minuten of wat dan ook is het gelijk een kut spel.

    sommigen moeten gewoon wat te zeuren hebben volgens mij.
    over de grapics ook wtf zijn die van MW2 nou zoveel beter dan ?

    zeur dan niet en ga gewoon weer MW2 spelen ga 8 keer dood door rpgs en noobtubes per potje, en geil op je grapics zou ik zeggen :thumbs:
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    dat zou je bijna vergeten als je BO aan het spelen bent inderdaad, ik denk dat ik in totaal misschien 10 keer gekilled ben door tubes/rpgs.

    van de +/- 1000 keer dat ik inmiddels gesneuveld ben. Die verhouding was in MW2 wel anders
     
  7. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds gisteren avond echt een klote probleem,
    Telkens als ik cod wil spelen dan val ik tijdens de game uit van mijn xbox live verbinding.
    Ik meld me terug aan maar even later val ik weer uit,het is alleen met dit spel bij de rest heb ik er geen last van.

    Iemand een idee ?
     
  8. timmit

    timmit Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik gisteren ook,na 30 keer proberen was ik het wel zat,
    het was de eerste keer dat ik enige vorm van connection problemen had.

    vanmorgen werkte alles weer als vanouds en nog ff snel een level omhoog geknald
     
  9. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb echt nergens last van hier. Speelt helemaal perfect, ben pas 1x uit een game gegooid en ik speel hem sinds de release. Heb echt nog niets negatiefs gemerkt aan deze game.

    Net tijdens domination op nuketown 3 keer napalm strike, 2 keer cobra en 1 keer chopper gunner gehaald. Was gewoon zielig voor dat andere team. Had alleen met mijn chopper gunner al 21 kills gemaakt.:+
     
  10. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb gelukkig ook nergens last van.
     
  11. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik had het ook niet tegen jou.
     
  12. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Snap niet dat mensen geen class maken met een Strela 3 en ghost pro, ding heeft 2 rockets dus je kan veel air-killsteaks ermee uit de lucht schieten. Tevens heb ik bij zowat al mijn classes een Strela 3 aangezien er geen goede secondairy's zijn, vaak wissel je je handgun toch met iets wat op de grond ligt.

    Spyplane van de vijand in de lucht? geen probleem 3 seconden later is die neer, cobra incomming? eerste rocket is al raak voordat de cobra bij de map is. Hardstikke leuk om iemand anders zijn hard verdiende killstreak uit de lucht te halen :thumbs:
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kill anders heel veel met mijn python. Vind dat ding heerlijk schieten. En vind het altijd zo kut als het MIJ gebeurt dat mijn cobra er meteen word uitgehaald:+
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Vind zelf de Crossbow en Ballistics knife ook handig als secondary.
     
  15. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Vermakelijke multiplayer alleen t is wel behoorlijk lelijk.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Begin die irritante Infinity Ward hippies nu wel beu te worden. Tering zeg.

    Graphics dit, graphics dat. Hierboven weer zo'n flapdrol. IPV dat hij nou zegt waarom het lelijk is en WAT er lelijk is. Nee, simpel gezegd zo.

    Mensen, nogmaals, als je Treyarch niets vind omdat ze je teleurgesteld hebben met Quickscopen o.i.d ... rot dan op uit deze thread.
     
  17. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    geeft mij maar rpg, veel leuke om choppers mee neer te halen gezien dat nog enige skill vergt en meer voldoening geeft.
    tevens rpg leuk in domination als 3 man vlag capt en dan vol een raket erin douwen. heerlijk.
    ben ook fan van de sentry. goed plaatsen en claymore erbij voor de messers en pak op afstand toch paar freebee kills.
     
  18. jorisB

    jorisB Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    prachtreactie:) helemaal mee eens.

    Ik vind de graphics juist goed, zeker niet slechter als mw2. misschien zijn dit mensen die nog op een 50cm beeldbuisachtig ding spelen? full HD ziet het er hier prima uit anders..

    en van dat quickscopen, het beste wat ze in mijn ogen hebben veranderd aan cod :thumbs:
    Nu heb je tenminste niet telkens 3 van die trieste figuren in je team die echt menen dat ze met quickscopen beter zijn dan met een assault rifle of sub. en dan maar montages maken haha |:-
     
  19. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie hier heel veel mensen alleen maar klagen over de graphics. Ik vind het best wel meevallen. de graphics zijn misschien iets minder maar echt heel erg vind ik het persoonlijk ook weer niet.

    Waar ik me veel meer aan stoor is dat je de ene game alles en iedereen neerlegt en de andere game waar de host hetzelfde is gebleven en misschien 1 of 2 spelers zijn veranderd moeite hebt om een kill te maken.

    ik heb hier nooit problemen mee gehad alleen bij BO. Dat vind ik het meest storende en natuurlijk het uit elkaar vallen van de party.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik haal die dingen er altijd uit, in MW2 precies hetzelfde :+ daar kwam het ook weinig voor dat iemand een stinger pakte hoor.
    Klopt soms heb ik bijna medelijden met de tegenstander als ik met de chopper bezig ben :lol: ik zie ze telkens spawnen en dan maai ik er weer overheen :p. Nu al iets van 220 kills met de chopper gemaakt.

    Gister had ik wel een laggy potje, kwam tot een 10 killstreak (hondjes ingesteld) en daarna zie ik een gozer, knal een heel magazijn v/d galil echt recht op hem krijg een stuk of 8-9 hitmarkers en hij beweegt met zijn wapen naar mij toe binnen paar kogels dood :x.
    Wel een van de eerste keren dat dat gebeurd, maar wel op een enorm zuur moment.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina