1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    of de film indiana jones :+
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik vond de gore in de SP niet zo geweldig, viel me op in dat stuk in de

    tunnels in vietnam

    dat hoe ik de vijand ook raakte met de python 9 van de 10 keer zijn rechterarm er op een identieke manier afknalde....
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Volgens mij was mijn mening van MW2 in't begin nogal positief. Als je geheugen je in de steek laat moet je toch eens een afspraak gaan maken bij de dokter Jorrit :+


    MW2 werd crap toen er niks gedaan werd aan glitches. Daar heeft Infinity Ward voor mij gigantisch mee af gedaan. Hoe dan OOK, ik heb ontzettend genoten van MW2. Overigens ben ik een trotse bezitter van COD4, MW2, WaW en BOps. En COD4 is nog steeds de leukste.

    Maargoed, IK vind BOps er grafisch goed uit zien. Totaal geen problemen mee. Het kan zijn dat andere dit niet vinden omdat de sfeer van MW2 t.o.v BOps anders is. Waar MW2 strak en modern was is BOps grauw en "versleten". Dan vind ik deze graphics er goed bij passen.


    Anyway, het is elk jaar hetzelfde. IW vs Treyarch ... word dat gewoon een beetje zat
     
  4. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn geheugen is prima ;)

    Waar het mij om gaat, is dat jij constant liep te klagen over noobtubers, quickscopers en weet ik het wat. Prima, maar ga dan niet lopen zeiken op mensen die laten weten dat een spel waar ze net 60 euro voor neergelegd hebben ze teleursteld. Lijkt me ieder zijn goed recht, en heeft imo niks met IW vs Treyarch te maken.
     
  5. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo bedoel ik dat niet. Natuurlijk is het nep, omdat het een soort set is. Alles komt gewoon niet natuurlijk over. Simpel, hoekig, pixels en wat rare kleuren. Desondanks vind ik het lachen om te spelen, gfx hadden gewoon veel mooier gekund. Helemaal als je het vergelijkt met BC2 of medal of honor.
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer demolition gedaan voor een uurtje:
    eerst 3-2, daarna 4-3, daarna 3-3, en daarna ging ik maar eens wat meer bij de combat zitten om tot 12-5 te komen, KD ratio: 0.85 :).

    Ik speel nog steeds:
    M16
    Silencer
    Ghost
    Warlord
    Ninja

    Wat wel irritant is, is dat als ik even bezig ben mijn ammo op is, en ik heb niet echt veel zin om ghost weg te doen:{
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    maar die lopen dan weer niet zo soepel, dat is altijd een beetje de afweging die ze moeten maken



    silencer of scope weg doen en extended mag nemen
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Kun je beter Dual Mags en Silencer nemen . Dual mags geeft je namelijk 2x zoveel ammo zonder dat je Scavenger gebruikt.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  9. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    nee joh das een fabeltje :eek:
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    echt niet :9 is echt zo
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Plus je 2e reload is sneller.
     
  12. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Er worden custum game type aangemaakt en geupload, is dat alleen voor eigen gebruik en met eigen friends?

    Of zie ik iets over het hoofd en kan je zo'n custum game joinen terwijl daar onbekende spelen?
     
  13. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    3-2 4-3 3-3 ?

    hoe speel je dan ?
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Net 2-8, 2-10, 2-16 ofzo, KD ratio is nu 0.79 ofzo :'-(

    Maar even gestopt, mp moet ik niet spelen als ik moe ben en als 't al niet goed gaat.
     
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Probeer eens in theater te gaan en kijk naar je eigen gameplay en die van anderen, leer je veel van.
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja! Bekijk mijn recent games, niet die van vandaag, maar die van gisteren! :+
     
  17. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    hoe kan het dat je zo weinig kills krijgt ? en je moet niet op je K/D gaan lopen gamen dat boeit echt niemand wat ;) en het bederft je eigen fun .

    als ik bijvoorbeeld zin heb om ff te chillen lekker peukje er bij wat drinken
    ga ik ff lopen campen :p

    of ik ga op het puntje van de bank zitten lightweigt marathon en rushen maar :9

    soms loop ik ook wel een beetje te ouwehoeren met een kruisboog of balistik knife en een thomahawk ^^
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo mag ik het horen.
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede tip, dit moet ik eens proberen!

    Ik wil eigenlijk eerst de 1.0 halen en daarna gewoon lekker spelen, wat het is, is dat ik misschien (ten on rechte) het idee heb dat je vooral op je KD wordt afgerekend :)
     
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie rekent jou daar dan op af? Nobody cares, really. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina