1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 5tefan

    5tefan Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, als je level 50 bent, moet je dan credits betalen om prestige te gaan of niet? Iemand maakt me net wijs dat dat 50k kost!
     
  2. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Kost helemaal niks. Het kost alleen 50k om de Prestige Leaderboards te komen.
     
  3. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die hier nog op de ps3 spelen?Ik heb mn 360 moeten verkopen doordat ik geld nodig had en aangezien ps3 gratis is online...Maar nu speel ik de ps3 versie en die hapert bij mij aan alle kanten.De 360 versie liep vlekkeloos.Maar heb net 2 potjes online gespeeld maar ging helemaal nergens over, heb hem maar snel uitgezet voordat de controler tegen de muur was gevlogen. Meerdere mensen die hier zoveel last van hebben?Of moet ik voor de ps3 ook bepaalde poorten openzetten...
     
  4. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik je wi-fi of je internet kabel?
     
  5. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik wifi op mijn ps3, maar dat gebruikte ik ook op de 360. Maar dat zou toch niets mogen uitmaken?
     
  6. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Via de kabel heb je een betere verbinding, als je een kabel in de buurt hebt zou ik dat eens proberen.
     
  7. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelde gister middag met iemand die was 15th prestige level 27 (Wager match voor 10.000 coins.)
     
  8. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Dat zei ik toch:)
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat weet ik. Ik wilde het juist bevestigen :)
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Tering.... Vandaag is mijn Ps3 slim al 3x vastgelopen tijdens BlackOps online.

    Beeld "freezed" op een gegeven moment en dan moet ik de ps3 weer uitzetten.

    Nog andere die dit ook hebben ?

    Heb overigens een PS3 Slim.
     
  11. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk hacker.
     
  12. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22


    Geen problemen zoals jij beschrijft


    Ook geen last van, wel dat het party systeem in multiplayer is gefixed maar in zombie mode nog niet. Ook valt mijn headset vaak weg in zombie mode.
     
  13. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb het ook, ben level 50 en elke perk op pro. Rondrennen met een SMG is ook saai, zit geen uitdaging meer in. Ren nu vaak rond met een sniper of shotgun, 1 shot 1kill en als je mist ben je dood, wel goed voor mn skills te oefenen :p

    Bij MW2 had ik dit juist niet, ik bleef spelen ook na mijn 3de prestige gehaald te hebben. Beetje gemixte gevoelens over BO, geheel is goed gebalanceerd (nog niet perfect, zoals neergeknalt worden door een AK74U vanaf de andere kant van de map) maar doe na 2uurtjes vaak al snel de console uit omdat ik me verveel.
     
  14. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje, Ik zie af en toe mensen duiken in het spel. Nou is het me een keer toevallig gelukt, maar hoe moet ik dat nou precies doen wanner ik het zelf wil?
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    sprinten en prone gaan tegelijk
     
  16. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    prone is tog bukken :$
     
  17. Foals

    Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Prone is liggen, crouch is bukken.
     
  18. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm maar zag net dat mn nat op moderate staat, net weer ff 2 potjes gedaan maar het is nog steeds even erg.Momenteel vind ik het onspeelbaar en dus geen fuck aan.Ik heb ook echt geen idee hoe ik mn nat voor de ps3 openkrijg morgen maar ff googlen ofzo:+
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    heeft je router een DMZ functie? vul daar het vaste ip van je ps3 in en presto, Open NAT
     
  20. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee eigenlijk, we hebben laatst een nieuwe gekregen van tele2 omdat we een nieuw abonnement hadden laten ingaan. Ik zal morgen even kijken want heb ook geen idee meer wat mn wachtwoord is enzo.klote zooi, maar als ik dmz ergens zie staan moet ik dus gwn mn ip van de ps3 invoeren?klinkt vrij easy:9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina