1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren kreeg ik 5 keer achter elkaar domination in dezelfde map!8)
     
  2. timmit

    timmit Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb lekker een dagje vrij en denk ff lekker doorknallen wat levels omhoog gaan etc nou vergeet het dus maar, ben niet eens een level omhoog gekomen omdat het gewoon onspeelbaar is.

    echt te irritant dit

    heb een ander modem geprobeerd een andere router een andere kabel en niets helpt $%^%$^$&( ik vind het een tof spel maar die connectie problemen ver3%$^#$^het aardig.
     
  3. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt toch aan jou..
     
  4. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen last van campers.. OMFG
     
  5. Peanut07

    Peanut07 Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik eigenlijk niet lang leve de spy plane
     
  6. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Tja, mijn ervaring is dat iedereen een RC-XD heeft aangezien je daarmee een kill kan krijgen. Wat ik bullshit vind aangezien een spyplane juist voor meerdere kills kan zorgen, niet alleen voor jezelf maar ook voor het team. Tevens vind ik dat de RC-XD een 5killstreak moet zijn ipv 3. Met hardline pro kan je met 2 kills al de RC-XD krijgen. In elk potje wordt ik wel meerdere keren gekilled door zo'n ^##$% auto...
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb nog nooit RC-XD ingesteld, geef mij maar Spyplane idd, heeft m'n team nog wat aan en je kan er zelf ook meerdere door killen.
     
  8. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Lang leve ghost!
     
  9. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Is gewoon te krijgen door middel van een glitch, net als dat je kan glitchen dat je niks verliest met prestigen.

    Afentoe wel ja, campen = uber zielig/lame
     
  10. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk. Zitten ze wat te huilen in een hoek met hun Ghost Pro. Echt zoooo gay...
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat zo zou zijn dan zou dat wel mega toevallig zijn :9
     
  12. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de verschillende dingen geprobeerd die hier aangegeven werden. Ik heb mn ip vd ps3 ingevoerd bij dmz host maar dan alsnog blijf ik nattype2 houden terwijl ik graag naar 1 wil gaan. Ik heb op internet poorten opgezocht die open moeten staan en dat allemaal gedaan, maar ik blijf type2 houden. Ga wel weer kijken hoe het spel loopt, kan natuurlijk ook dat hij sowieso crap speelt tov 360 versie. Die liep namelijk bij mij helemaal vlekkeloos
     
  13. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Op TDM misschien maar op Hardcore S&D is een RC-XD toch echt wel handiger. Sowieso heb je daar meer aan een RC-XD omdat een kill toch waardevoller is en je bijvoorbeeld de omgeving kunt scannen op vijanden (ook mét Ghost).
    Ik heb gewoon standaard mijn RC-XD aan, ook als ik TDM speel. Meestal heeft er toch iemand anders een Spyplane. :)
     
  14. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Je nat open zetten is 1 ding aanvinken, poorten oid hoef je echt niet open te gooien.
     
  15. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Recon plane is sowieso beter in TDM, je helpt je team en de kills die je maakt mbv je recon plane tellen mee met voor je killstreak. RC XD kills niet.
     
  16. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij maar de Care Package, Chopper, Chopper gunner.
     
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    spy-plane, blackbird, choppergunner of gunship/dogs. Zodra de blackbird in de lucht is kan je niet meer dood, zelfs mensen met ghost pro zie je met een blackbird,
     
  18. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is fakking chill..
     
  19. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    hij stond ook wel open(type 2, is moderate) maar ik wil gewoon helemaal open. Maar ik heb dat gewoon op internet gelezen dat je wel paar poorten open kon zetten. Maarja dit spel is sws ruk op de ps3, nu loopt die alweer vast tijdens het laden van een potje echt crap.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Als je he juiste ip in je DMZ hebt gezet moet je NAT open zijn. Kijk even of je nog Upnp of portforwarding aan hebt staan , dat kan dan uit
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina