1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De last stand perk is pas echt erg in de harcore game modes.

Verder is het mij gister opgevallen dat er al een heel deel mensen 7e 8e prestige zijn en ben zelfs een 10e prestige tegengekomen. Toen ben ik maar eens even naar het combat record gaan kijken en die gasten hebben allemaal al meer als 5 dagen gametime op de teller staan. Maar die 10e wat ik tegen kwam had 5 dagen en een paar uur gespeeld dit is met normaal spelen toch totaal onmogelijk??? of zie ik dat verkeerd.

2. Nacer Chadli

Nacer Chadli ____________

Leuk Bevonden:
    0
    Boosten.

Trouwens jongens, kunnen jullie misschien verklappen hoe je snelt levelt? Heb 15 uur gespeeld met een kill/death van 2,06 dus ik kan wel kills maken, maar ik ben pas level 36. (Ik speel voornamelijk team deathmatch) Als ik een ander gamemode moet gaan spelen, vertel dan hoe ik hem moet spelen. (voor de kills gaan, capturen etc)

Laatst bewerkt: 25 nov 2010
  3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    headquarters en voor de caps en defend kills gaan. Kan je zo 5000xp per potje halen.

4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Unfortunately the dates for the Call of Duty: Black Ops Double XP Weekend were published incorrectly and it will not be happening this weekend (November 26-28) as previously advertised. A Double XP Weekend for Call of Duty: Black Ops on Xbox LIVE will take place in the future and we will bring you more information when we can.

Did you know that all "Call of Duty" add-on content & map packs will launch first on Xbox 360 through 2012, starting with content associated with the Nov. 9 release of Call of Duty: Black Ops.

In the mean time, we hope you will enjoy the Free LIVE Weekend, with Gold features accessible for everyone and great discounts on some quality swag in the Xbox LIVE Marketplace, competitions, movies and music.

5. Nacer Chadli

Nacer Chadli ____________

Leuk Bevonden:
    0
    Dus geen dubbel exp dit weekend, maar een gratis xbox live weekend?

6. Benignus

Benignus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Second Chance in gewoon een onderdeel van het spel..
    Ik vind het wel een zeer irritant onderdeel, dat zeker! :)

Het is wel zeer frustrerend dat op het moment dat je iemand neer knalt van veraf je vervolgens een assisted kill krijgt omdat hij daar gewoon ligt en een teamgenoot het verder voor je afmaakt..

Maar goed, so be it! Voor de rest geweldige game, dus je hoort mij (niet heel erg veel) klagen! ;)

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Dat staat er ja :)

8. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Een dik jaar wachten??

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee, ze bedoelen dat die deal loopt tot en met 2012

10. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
  11. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Capture the Flag spelen en dan heel de tijd de vlag proberen te pakken. Probeer ook de tegenstander met jouw vlag te doden. CTF potjes leveren altijd veel XP op

12. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als je prestige gaat spelen ben je dan alles kwijt je perks en zo

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja, het enige wat je houdt zijn de camo's , lenzen en kleuren voor je wapens (maar die kun je pas weer gebruiken als je op het level zit waarop deze normaal gesproken unlocken)

14. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ok dus als ik prestige ga spelen en daarna core of hardcore bv staat dus ook je level op 0

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Klopt, je begint weer bij level 1 met alleen de standaard classes.

Al je custom classen zijn weg dus je begint weer van voor af aan.

Al je COD points zijn ook weg dus die kun je het beste voor je prestige doet uitgeven aan camo's, lenzen en kleuren omdat die als enige bewaard blijven

16. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    maar je kunt toch ook na level 50 de gewone spelen en geen prestige toch

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Jazeker je kunt ook gewoon level 50 blijven. Maar je bent ook niet verplicht om als je prestige bent in de prestige playlist te spelen, die prestige playlist is alleen een extraatje. Je kunt nog steeds ook alle Core, Hardcore en Barebones playlists spelen

alle opties qua playlists blijven hetzelfde alleen je level en je unlocks worden weer naar 0 gezet en je krijgt een nieuw icoontje voor je naam

Laatst bewerkt: 25 nov 2010
  18. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tjonge jonge op de ps3 is het echt niet normaal hoevaak ik ook connection lost heb, echt 4 van de 10 keren gemiddeld.En soms echt gewoon 3x achter elkaar. Knake spel

19. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Behoud je je emblem eigenlijk als je gaat prestigen? Ja toch?

20. xNSx Gizmo

xNSx Gizmo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hiermee je zelfgemaakte "Playercard" bedoeld, die hou je ja.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina