doe eens wat edit: haha krijgt ie gelijk een headshot Doet trouwens echt pijn aan mijn ogen, gaat in slowmotion ofzo.
Wat een skills. Loopt 5 seconden achter en lagged als de pest, maar vind het wel grappig. //edit No scope collateral hitmark () door de garage deur heen... loopt mijn mobiel vast.
Heeft er iemand zin om online wat potjes met me te spelen? (maakt mij niet uit welke mode) Ik heb geen Black Ops maar doordat iedereen dat speelt heb ik wel heel veel zin in CoD.. Als ik nu online een game zoek wilt het me echt niet lukken ergens in te komen, het is nu dramatisch..
Ok, vraag jij even aan de administrator of hij het wisselforum van Call of Duty: Modern Warfare 2 opnieuw leven in wilt blazen?
Gelukkig zijn er mensen die COD MW2 spelen. Wie wilt me helpen om wat special ops en multiplayer missies te halen?
CODMW2 sinds gisteren ook weer opgepakt en het blijft toch een bazen game! Raar, dan speel je een hele poos niet, en dan heb je de meest geniale score ooit . Voor mijn doen dan
Wie wilt met mij Special Ops doen? Ik moet van Bravo nog de laatste, Van Charlie de laatste 2 Van Delta alles Van Echo alles Voeg me toe dan kunnen we vanavond knallen!
Ik speel liever een spel met gebalanceerde wapens en zonder overpowerde perks zoals commando en OMA. tl;dr versie: Black ops is better imo.