1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 16 okt 2010.

1. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Mee eens. Denk dat ik over een maand of twee weer MW2 aan het spelen ben.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Enige reden voor mij om terug te gaan naar MW2 is dat ik toch 3rd person team tactical wel erg mis. De beperkte Field of view in 1st person maakt team tactival toch een stuk campgevoeliger.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    muahh gewoon goed om je heen kijken kan ook hoor ;)

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Is het vandaag hitmarker-dag ofzo? :emo:

5. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ik heb laatst ook weer eens mw2 gespeeld en het is echt niet normaal hoeveel hitmarkers je daar krijgt. Op een gegeven moment doe ik voor de grap no-scope across the map. En jawel hoor hitmarker.

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb MW2 er weer even ingedaan en het is niet veel goeds...
    Het is letterlijk geïnfecteerd met quickscopers die constant voor trickshots gaan, namen zoals XXProSc0pzzXx HD kom ik veel tegen, noobtubers, commando bitches en campers. Het is in mijn ogen erger dan het ooit was geweest, klaar met deze game...

Ik had het niet verwacht maar ik vind BO een betere game, zelfs voor snipen.

Laatst bewerkt: 15 jan 2011
  7. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Paar van m'n vrienden zijn juist weer begonnen met MW2 en het bevalt ze best wel. Ga er zelf niet aan beginnen, MW2 is by far het spel waar ik me het meest aan heb geërgerd...

8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Een paar vrienden en ik spelen het ook weer. Meestal zit de hele party vol en hebben we een heel team samen. Dan samen wat quickscopen oefenen in Search & Destroy of wat private matches doen, is wel tof. :)

9. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Ja das wel leuk, maar als je een normaal potje wil spelen heb je vaak van die *&%$& tubers met OMA, das echt zo storend je kunt er niet normaal tegen spelen...

10. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb niet zo heel veel last van tubers, alleen op Wasteland. Als ik een normaal potje wil spelen (meestal op Ground War) ga ik gewoon lekker rennen met een tactical knife, Marathon Pro, Lightweight Pro en Commando Pro. }:]

11. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    De reden dat ik MW2 niet meer speel:emo:

Commando....

12. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Hehe, ja het is wel irritant als iemand je ermee killed. :+

13. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Waarom krijg ik nu bij elk potje dat ik speel dat er rechts staat : *naam*p-host ? En daarboven 60FPS

14. Forty

Forty Guest

Hacked lobby geweest?

Maar we weten nu wel dat commando noobtubers OMA enz mw2 "verpesten" je hoeft er niet 50 pagina's mee vol te posten en dan 2 maanden na de BO release weer.

Hoe kan het spel letterlijk zijn geinfecteerd met quickscopers enz?

Laatst bewerkt door een moderator: 17 jan 2011
  15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    MW2 ik persoonlijk ook slechter. BO is beter gebalanceerd in mijn ogen. Je moet nu werken voor je kills. Kills die je maakt met een killstreak reward telt niet mee bij je kill streak en daarmee voor je volgende reward. Geniaal. Nu moeten alle noobs harder werken wat ze niet lukt en gaan haten :D.

Cons MW2 t.o.v. BO:
    - Meer campers
    - Meer noobtubers
    - Slechter uitgewerkte killstreak rewards (doortellen van het aantal kills)
    - Overpowerde Perks

Pro MW2 t.o.v. BO:
    - Mooiere graphics (maar dat boeit me eigenlijk niet eens)

16. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    BO heeft 1 groot nadeel en dat is het volgende. Er is geen diversiteit in de verschillende gamemodes. Het is allemaal teambased, of je moet ´iets´ pakken of je moet ´iets´ vernietigen. Ik graag een andere aparte gamemode gezien die door veel mensen ook gespeeld word, want bij dat Barebones kan ik nooit een match vinden.

17. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Zijn de gamemodes niet bijna allemaal hetzelfde als in MW2? Als we toch gaan vergelijken moet ik zeggen dat ik World at War de beste Call of Duty vind. :p

18. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12

Ja 2x in gehackte lobby gekomen. Toen was ik ineens lvl 70 en had ik alles geunlockt :eek:

En 1x toen kreeg je zoals bij Black Ops als je kilt nieuw wapen en dood gaat wapen terug. En zo heel de tijd doorgaan, da was wel leuk :9

19. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Nooit een match vinden? Ik heb daar echt nog nooit last van gehad, en ik speel bijna alleen maar BB

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Bedoel je zoiets als Rush in BFBC? Ik zou wel 1 flag CTF of 1 Sabotage willen zien waarin 1 team moet verdedigen (dan word het net Attack en Defend uit RSV)

Deel Deze Pagina