1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ze net gekregen, moet zeggen dat alle haat eventjes word ingeruild voor 4 lvls ownage.
    Vind toch nog dat ze wel moeten worden generfed.

2. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    klopt

3. thegingerninja

thegingerninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op mw2tips.com staan echt veel vette videos enzo, heb veel geleerd door naar gasten als blametrugh en pyrotoz te kijken. Vooral hoe ze rustig spelen ena ltijd de killstreaks pakken.

4. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    gruwelijk... net een killstreak van 14 met alleen me Knife :) en natuurlijk heb ik op dat moment mijn Chopper Gunner niet ingesteld

5. Fatih06

Fatih06 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omfg heb net zo een oneindigpotje gehad egt fucking vet heb zelfs tactical nuke gehad !! :D \o/etg gaav gewoon blijv join en en weer leaven tot dat je in zo een potje zit 1 van de 10 keer lukt het

dus ik neem een ak in mijn handen maak ff gauw 7 kills harrier beetje liggen chopper boem boem bom tactical nuke gewoon vedrder spelen en als het saai wordt TACTICAL NUKE !_O_:thumbs:

6. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ugh, random teamgenoten zijn echt zo dom als een gladiool. Normaal heb ik altijd m'n Stinger mee om shit uit de lucht te knallen, maar kort na een prestige kan dat natuurlijk niet. Ik verstop me dus als een bange wezen voor een Pavelow/AC-130/Chopper Gunner met af en toe een rush naar de volgende cover en op zoek naar kills, maar zij besluiten constant allemaal random naar buiten te crossen met prutzooi zonder ook maar te proberen iets uit de lucht te schieten en worden dan ook voorspelbaar snel gekilld door de air support. Nu al 2 potjes achter elkaar een nuke tegen gehad om deze reden...

7. TruthLies

TruthLies Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net een Pavelow uit een care package ( Mijn eigen ), telde die gewoon mee voor mijn killstreak. :D

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn de servers gehacked ofzo?! Net een team deathmatch potje met unlimited ammo, was een granaat / javalin fest!!

edit : LOL AC-130 zonder reload, WTF!!!

Laatst bewerkt: 14 dec 2009
  9. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bug neem ik aan, want normaal is dat nooit:D

10. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Had je die tijd niet beter kunnen besteden aan een LOI cursusje Nederlands? Of school? :emo:

11. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    In zijn profiel staat;

Geboortedatum:
    1 maart 1986
    Leeftijd:
    23

Dat lijkt me dus niet:emo:

12. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo niet? De cursussen van de LOI zijn voor iedereen :+

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Niemand die dit mee maakt op dit moment? het is hilarisch!

Neem aan dat de IW servers gehacked zijn :D

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    En dat is ":D" omdat?... Ik werd er al naar van dat TF2 zo werd verziekt door die hackers op de 360. Als dit ook met MW2 gaat gebeuren dan gaat hij gelijk de deur uit. Ik lees er inderdaad wel wat dingetjes over maar verder is er nog niets concreets wat gerelateerd is aan waar jij het nu over hebt. Dus laten we hopen dat het weer één van de vele bugs en fouten betreft in dit spel.

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nouja, zij zeiden toch dat IWnet zo geweldig werkt en super veilig is?! Het is een ongelofelijke kut service, niet alleen hebben ze de PC gamers lopen naaien, het matchmaking werkt ook voor geen meter! Dus vandaar die :D

16. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had vandaag juist geen last van vaag gedoe met dingen. Eindelijk geen rust FFA of in andere playlists gepropt.

17. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Had wel een mooi potje free-for-all op rust met 30 man :emo:. Redelijk wat challenges gehaald :D, maar heb er geen zin in dat dit straks continu is, dus het mag van mij best gefixed worden.

En gehackte server zijn niet tof, dus beter is het geen een bug die gefixed wordt :{.

Heb in de startpost wat over Prestige mode gezet, morgen gaan de Killstreak Rewards erin en daarna wat over perks en al die shiznit. Voor vandaag genoeg, moet weer verder aan huiswerk :{.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik had ook net een potje FFA op Rust met 30 man. Godver wat kut, spawn, dood, spawn, dood, spawn, dood, spawn, dood. :lol:

19. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Je moet een de plek waar je spawnt iets naar achteren kruipje, dan kom je vaak in een hoekje. Hier bukken en dan lekker spawnkillen :+. Handig als je voor je handgun de tactical knife wilt hebben :D.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja maar er was gewoon non stop artillerie, heli's en explosies. Je kon amper bewegen voordat je alweer dood was. :lol:

Afghan vind ik de beste map trouwens, als je een goede team hebt met een taktiek kan je de tegenstander echt vast zetten op een plek en dat is tof. Andere maps vind ik niet echt heel super. Ik mis een map zoals Crash uit CoD4 <3

Laatst bewerkt: 14 dec 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina