1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Vanaf dat punt wordt het moeilijk ja :9. Ik had in dat potje ook een triple kill met mijn Emergency Airdrop gemaakt :emo:. Het was zo druk dat de pakjes gemakkelijk op die mensen vielen, maar de pakjes hebben tot het eind van het potje gelegen, want je werd te snel afgemaakt om ze te pakken. Ikzelf zag dat er toch alleen troep in zat die ik niet nodig had, dus heb het niet eens geprobeerd.

2. dudeee

dudeee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wilde team-deathmatch doen, maar kwam uit op domination, map rust, 9vs9 en zonder einde, wtf?

wel een nuke gehaald \o/ puur geluk natuurlijk om levend te blijven terwijl je ze raped met de choppergunner.

daarna was het free for all op estate, maar met team scores :confused:

3. Fatih06

Fatih06 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op zo een oneindig potje is het ook egt goud om met je cae packed in je hand te lopen marathon pro light weight pro commando pro en binnen 1 uur zat ik bij 248 om 184 :D egt lage om door al id mannetjes heen te rennen en iedereen te knife :D

4. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Gisteren kwam ik in een match terecht waar zo'n oneindige ammo bug bezig was. Die AC130 is echt ziek in combinatie met die bug, er bleven kogels komen, gelukkig zat ik in zijn team :D.

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die AC-130 is dan echt ziek ja, hele level stond blank :D

6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Hey ik kwam gister iets tegen wat volgens mij helemaal niet kan :'-(
    Het was een doodnormaal potje MW2 totdat ik ineens een Nuke hoorde alarmeren. Ik dacht dus: sjiet...

Maar toen zag ik dat diegene die de Nuke afvuurde een 24/24 Kill death Ratio had. Hij is dus 24 keer gekilled waarna hij een spree haalde van 24? Want het lijkt mij niet dat daar de tijd voor is in een 5 minuten FFA?

Oja en ik wordt gek van die trieste Knifers! Bah! Komen ze van 100 meter afstand op je af rennen puur om je te knifen.

Laatst bewerkt: 15 dec 2009
  7. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Had ik ecen geluk:D. Had juist een class gwmaakt om Cold-Blooded Pro mee te gaan halen, kom ik op Rust met 20 man Domination. Heb in 1 potje alle 40 de benodigde killstreak rewards vernietigd 8).

8. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :mad: Heb nog nooit zo'n potje gehad die jullie hebben gekregen. Raarste wat ik heb meegemaakt was dat ik voor TD koos. Dus dat je nog kan party chatten. Bleek ik later geplaatst te zijn in Search & Destroy en ik zat nog steeds in party chat :p.

9. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    same here, het spel is gewoon niet leuk meer zo, zoveel glitches, kut shit enz. klik je TDM aan kom je SD of Domination.

ik vind alles ok, van rusher, campers enz, maar deze glitchers en k#t dingen maken de game gewoon minder leuk

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Wtf @ die infinite ammo bug... leuk, iedereen massaal te noob tuben >.>. En rot alsjeblieft op met die tering rust.

11. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Gister kwam ik terecht in een potje Hardcore S&D in de kleine map 'RUST' terecht! Wat een chaos hehe........

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Jezus, die glitch neemt het hele spel over :emo:, ik zat laatst dus met 16 man FFA in Rust, jezus man.. Wat een gekkehuis 8)

13. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook zo'n potje meemaken!!!!!! :mad:

14. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ok ik word gvd echt zat van al die achterlijke glitches in mw2, eerst die javelin glitch en rots glitch etc, nu word je in matches gegooid waar je niet eens in wil. Ik kies TDM kom ik in FFA/SnD/Private match en weet ik wat. Nu zonet kwam ik in een TDM match waar je infinite ammo had, dus iedereen de noobtube gebruiken en spammen die hap, het leek wel een aardbeving die constant bezig was. IW is een JOKE :lol:

15. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag met af waarom veel mensen problemen hebben met verbindingen, glitches, etc... Ik heb nog nooit verbindingsproblemen gehad, nog nooit die glitches gezien,... En ben ondertussen toch lever 60 ofzo...

16. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Ben er ook helemaal klaar mee.
    Ben ondertussen weer fijn waw aan het spelen. Valt ook op dat steeds meer mensen in mijn vriendenlijst over zijn gestapt.
    Heel de actie is uit de multiplayer gehaald door de killstreaks en camp plekken. Om nog maar te zwijgen van fanta perks als commando en dual wield shotguns :'-(

17. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Inderdaad, ik had het nog maar alleen over de glitches, ik durf zelfs te zeggen dat de originele gameplay nog erger is met al die unbalanced troep.

Het is een leuke game, maar er zitten gewoonweg teveel fouten in de MP(imo) om het een spel te maken waar de MP het net zolang volhoud als H3 en Cod4

18. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Same here, level 63 en echt nog nooit een glitch/raar potje tegengekomen.

19. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel de game nog wel, maar voor hoelang weet ik ook niet.

Ik begrijp niet waar de goede multiplayer van COD MW1 is gebleven. Gewoon recht toe, recht aan. Geen gesodemieter met meerdere helikopters en/of straaljager die in de lucht hangen.

Ook die campers zijn zo vervelend. Ik heb soms gewoon neigingen om zelf ook te gaan campen, want in sommige potjes in rondlopen gewoon niet meer te doen want je kan niet om elk hoekje kijken.

Daarnaast zijn die shotguns zóóó overpowerd dat het echt niet leuk meer is. In COD MW1 was je shotgun een primary weapon, dat zouden ze hier ook eens moeten doen.

Vervolgens wordt je vrijwel gedwongen om FFA of Groundwar te spelen want anders kan je weer niet in de party chat. Dus TDM en Headquaters (wat ik in de vorige COD's altijd speelde) laat ik nu ook maar links liggen want ik chat velen malen liever met vrienden dan met kansloze amerikaantjes die altijd schreeuwen/zingen of andere gekke dingen aan het doen zijn.

Ik hoop dat IW ooit nog eens een gamemode gaat maken waarin je gewoon TDM kunt spelen waar Party Chat is toegestaan en dat je alleen maar met een primary weapon kunt spelen zonder kill/deathstreaks.

20. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Mercenary TDM = TDM met Party Chat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina