1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee,en waarom ze nou met team deatmatch niet in een party toestaan vind ik echt de domste wat ze hebben kunnen doen.
    Het spel is gaaf ben nu prestige 2 level 39,maar soms lijkt het alleen maar slechter te worden.
    De glitche,s kom gisteren in een potje zoek TD kom in domination op rust die AC-130 blijft maar doorknallen zonder te reloaden.
    Elke avond dat geschreeuw van die kut blagen,en maar blijven mute.
    Elke avond na 12 uur gewoon bijna nergens in komen staat er eerst waiting zie geen headset en dan boem lobby close,en dan die connectie,had het gewoon gedaan zoals cod 5 WAw local only.
    En dan de campers zijn mensen bang om te bewegen ofzo soms echt triest,alleen maar op de killstreak lopen jagen en om een nuke te krijgen
    Dit is natuurlijk ook omdat het spel nog net op de markt is en er nog verschillende dingen voor doen maar daar hadden ze ook eerder naar kunnen kijken zodat er minder voordeed en er meer fear play is.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2009
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Maar hier mag je niet met een party in...genius move.
     
  3. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders was het geen mercenary, logisch toch?
     
  4. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, maar wij zitten in altijd in de Party Chat waarvan de helft COD online speelt en de andere helft een andere game zit te spelen.

    Mercenary TDM laat weer geen clans toe, dus dan moet iedereen apart een potje COD zitten spelen, dat schiet dan ook niet op.

    Dat ze de Party Chat bij een gamemode als Search And Destroy verbieden kan ik nog wel begrijpen, maar TDM, HQ etc. snap ik echt niet.
     
  5. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zegt hij in zijn post nergens dat hij met vrienden tegelijkertijd tdm wilt spelen en wilt chatten met andere mensen, genius.
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    In feite zijn het gewoon dezelfde playlists, mercenary en tdm, en nu hebben ze het gesplitst met kleine veranderingen in de manier waarop je die playlist kan joinen, niks met de gameplay. Ze hadden gewoon 1 TDM playlist moeten doen met partychat, meer mensen is sneller een match gevonden en iedereen is blij.

    Genius move was een reference naar IW...

    Ik ben echt aan het bitchen over de game...lol
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2009
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, ik zoek op Ground War, kom in een Private Match, Domination op Rust met 18 man. Is dit dat geglitchte potje?

    Wtf, verandert weer in Domination op Sub Base.. :/
    Game is nog niet begonnen

    E: Toch wel op Rust.

    Shit, wtf gek dat is echt erg. Alleen maar noobtubes, spawn dood, spawn dood 8). En iemand van het enemy team had een AC130... ging in een keer van 11 naar 120 kills..
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2009
  8. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Op zich niet gek.
    Misschien waren de verwachtingen te hoog maar wat voor mij (en vele anderen) de multiplayer sensatie van het jaar had moeten worden is uitgedraaid op de flop van het jaar (imho).
    De single player was geweldig, misschien wat kort, en spec ops is ook te gek. Maar de multiplayer faalt helaas
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Mn xbox kan het niet meer aan, moest opnieuw opstarten nadat ik wegging uit het potje 8)
     
  10. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo, ging ff lekker net. Eerste potje Domination op Rundown, 31-5. 2de potje TDM (Groundwar) op Sub-base 21-7, 3de potje TDM (GW) op Underpass 35-3. Meteen m'n K/D met 0.01 omhoog :D
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Merk wel dat die serverbugg (honderd man in Rust) bij mij alleen voorkomt wanneer ik Ground War ga spelen.
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Had dat net weer, TDM op Rust stond er. Kon je ook je eigen mannetjes doden. Eindigde als derde met 99-61, als je een Harrier Strike had had je zeker wel 10 kills ofzo :p. Alleen kwam ik niet hoger dan 7 kills, werds teeds doodgeschoten.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Ik ben zoiets nog niet 1 keer tegen gekomen, misschien omdat ik alleen TDM speel?
     
  14. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het op Ground War ook nog niet tegengekomen.
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel alleen maar Ground War maar kwam het vandaag pas tegen. Wel meteen twee keer achter elkaar. Wel leuk voor 1/2 twee keer zo'n potje, maar niet als het permanent is.

    AARGH, ben 4x scheef gesprongen op Highrise. Kwam zegmaar op dat ding terecht waardoor die viel ipv aan de zijkant 8)
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2009
  16. Liquid Cobra

    Liquid Cobra Call it Luck

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, net had iedereen infinite ammo. Iedereen te keer gaan met zijn AT-4 , Grenade launcher. Kan gewoon blijven sprayen met die dingen. 3 potje achter elkaar had iemand wel een Nuke gehaald door die shit. Echt weird.
     
  17. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja echt appart vet veel mensen doen dat nu heb ook vaak gehad met bazooka's enzo. snap niet hoe dit kan gebeuren.
     
  18. jawattus

    jawattus Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net ook hetzelfde met infinite ammo, voor 1 potje is dat wel lachen maar nu is het echt irritant aan het worden, weet iemand wtf er aan de hand is?!
     
  19. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    same here de game (idee) is goed, maar de glitches maken het gewoon niet leuk meer
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Idd 1x is leuk, daarna is het gewoon bagger.

    Zo pas met Cookie zitten spelen, ging behoorlijk goed. Cooks had 1 potje 32 - 0 (of 1) _O_. Iig ging weer behoorlijk lekker. Had zelf ook aantal keren wat goede potjes met als topper 18 - 0
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina