Sorry hoor, koen. Ik ben die glitch nog nooit tegengekomen en zou hem super graag eens meemaken. Maar ik ga hem zelf niet gebruiken. Als iemand hem zou willen doen keek hij wel op youtube of zocht diegene het op Google. Ik denk dat de meeste mensen op dit forum het irritant vinden en de glitch niet zullen doen. Maar dat ze wel benieuwt zijn wat voor glitch het is. En hoe het moet.
Maar koen wil dat ik hem verwijder dus doe ik dat wel even
Ohja koen. In dit subforum zijn 2/3 van jou reacties negatief of maken iemand belachelijk. Wil niet veel zeggen? maar zit je alleen op dit forum om negatieve reacties te geven? of wil je gewoon over games praten.
Hoeveel mensen kijken op dit forum? ik neem aan dat er 20 actief zijn op dit subforum. 18 daarvan zullen de glitch niet gebruiken omdat ze het erritant vinden. Dus 2 mensen extra? hoeveel mensen spelen codmw2?
Maar ik hou me wel even weer stil. Ik post een glitch die waarschijnlijk binnekort gefixt is, EN als je die glitch tegen komt. Klik dan op start, ga 4 knopjes naar beneden met je joystick en klik op leave game.
Laatst bewerkt: 15 dec 2009