1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb net voor eerst 5 min de multiplayer gespeelt. Gelijk 5x dood ofzo.. damn wat gaat het snel. Is er ook ene optie dat je kunt kiezen om een game te spelen afhankelijk van de rang. Dus in mijn geval met alle noobs :)
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je een beetje met de CG kunt omgaan maak je 3x to 4x zo veel kills als met de de AC130. Gewoon wachten tot het witte kruisje er staat en dan pas schieten. Heb een keer binnen 3 seconde een nuke gehaald op Derail (14 kills in 3 seconde). Ga je met de AC130 never halen.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als jij dus host bent zie je dat jij een volle verbinding hebt en de rest maar 1 rood streepje zodra je spawned. Meestel zie je het ook aan de tijd die er nog over is als je begint. Als dat 13/14 seconde is ben je ook host. Tijdens de game kun je het eigenlijk alleen zien als jij de enige bent met een volle verbinding.
     
  4. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Zeg nooit nooit!
     
  5. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Indeed, en vooral nu met unlimited ammo_O-
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Heb ik na 239 kills op Rust eindelijk weer een Nuke, kreeg de hele match een error toen ik hem inzette, en werden we uit de room gekicked 8) :'-(
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Telde wel mee in ieder geval, maar ga het nooit meer doen. Heb hoofdpijn gekregen. :lol:
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Klopt het dat je voor alle 1e en 2e killsstreak challenges een title krijgt en bij de 3e alleen een emblem?
     
  9. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, dat kon op WaW wel. Maar niet bij mw2. Gewoon lekker oefenen. Het gaat bij iedereen slecht als ze net beginnen met hun eerste cod:D
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb ook het idee dat je makkelijker kills maakt. In 4 had je niet zo snel een heli en hier begint het spel pas bij 7 kills :)
     
  11. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou het valt wel mee. In 5 en 4 had ik ook net zo vaak een 7 killstreak. Alleen dan stopt het spel idd.
     
  12. TNR38

    TNR38 Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger kon ik gelijk al spelen na 10 sec. Ik werd dan automatisch is een party gezet , nu wacht ik soms 10 min. Kan ik dit veranderen ofzo?
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Matchmaking in MW2 loopt nog niet lekker. Vaak zit ik met een party te wachten en kom ik nooit in een lobby of er komt niemand bij ons erbij. Heb ook al rare dingen gezien zoals toen ik al met 12 man in een lobby zat en de game gewoon niet begon. Er stond namelijk 'looking for more player to even teams' terwijl de lobby al vol zat...
     
  14. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand vandaag nog in zo een verkloote server gezeten dat je geen reload en oneindig kogels hebt. ik namelijk niet en heb wel een paar keer andere matches gejoint. dus beter is dat nu verholpen
     
  15. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Omdat jij er vandaag geen last van hebt gehad zegt niet dat het verholpen is. Ik heb nog geen update gezien.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het verbaasd me altijd hoe die gasten achter dit soort dingen komen. Je moet vaak zo'n achterlijke dingen doen dat je die glitches nooit per ongeluk zult vinden...
     
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel EXP krijg je per geblokkeerde kogel van een Turret als je een Riot Shield hebt. Bij een shotgun is het 500 EXP dacht ik. Als je de kans hebt gewoon ergens campen waar je zichtbaar bent voor de turret en hopen dat niemand hem molt :9
     
  18. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij vraagt het ook alleen maar. Hij zegt het niet. Maargoed ik ben het vandaag ook nog niet tegengekomen.
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Fuck he, 87899XP in een potje Rust die ik afsloot met een nuke 8)
    3 Nukes op een dag. :cool:
    En een 45 killstreak vandaag \o/
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2009
  20. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina