1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    ook niet als je TDM of TDM express speelt? Dat speel ik namelijk alleen maar en ik heb nog geen geglitched potje meegemaakt (wel wat javelin glitchers gezien uiteraard maar dat vond ik niet zo erg)

    En dat lange wachten waar je het over had, ik denk serieus dat je je party leden hun NAT eens moet laten nakijken. Dat kan een hoop gezeur schelen.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zie de post van Bonbridge. Dit gaat helemaal nergens meer over en de discussie wordt nu continu op de man gespeeld en gaat, een aantal keren, ook te ver. Dus laten we er nu gewoon mee kappen. Als je COD4 beter vindt dat is er de COD4 thread, zelfde geldt voor de andere delen. Dus nu gewoon weer ontopic en ophouden met dat continue gezeur en gebash. Je mag het spel best minder tof vinden maar ken dan wel de grenzen en kom bovendien met argumenten i.p.v. al deze random uitspraken.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    las net dit op gamekings bij filmpje:

    Sinds de update van vorige week heeft de Xbox 360 versie van Call of Duty: Modern Warfare 2 last van een random glitch die gamers eindeloos ammo geeft. Daardoor is de balans van de game totaal in de war en irriteren vele mensen zich hier aan. Infinity Ward heeft gezegd dat ze aan een patch voor het probleem werken, en daarbij worden de te sterkeakimbo 1887 shotguns wat zwakker gemaakt.

    klopt het dat ze die shotguns zwakker gaan maken zou wel chill zijn ?
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja dat klopt.
     
  5. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    niets beters te doen ?:p:b:

    /Mod Bij deze een laatste waarschuwing, de volgende is een OW - Cookie
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    dat is wel chill dan want die shotguns waren dik overpowered ben blij dat ze het bij IW ook doorhebben :D
     
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die weet of hij er al is? Heb zelf niets van een update gemerkt, maar volgens mij zijn ze zwakker geworden. Of die jongen kon gewoon niet mikken...
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hij is er nog niet, ik werd het vorige potje nog steeds van 15 meter neergeknald.
     
  9. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ok, dan kon hij gewoon niet schieten. Enig idee wanneer de patch precies komt?
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Bij de vorige update duurde het ongeveer een week dus dat zal nu ook wel weer zoiets zijn. Gewoon even de twitter in de gaten houden, een exacte datum is ook nog niet bekend.
     
  11. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, een week is nog best lang. Wordt echt strontziek van die potjes ground war op Rust
     
  12. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    de game is idd slechter dan Cod 4 daar ben ik het helemaal met je eens, maar toch blijft het een leuke game, zelfs met grenadelaunchers en thermal scopes. Ik vind dat je het over de CG(ac130 ook) wel gelijk hebt, deze had wat hoger aan de killstreak gemogen.

    Maar dan nog valt het wel mee ik snap het datje de game haat vanwege zijn bugs, maar ga de dingen die gewoon werken niet zitten afzeiken.

    jij wil dus gewoon weer een saaie RTS met geen attachments, ranks, killstreaks en wapens waar iedereen mee zit te campen?
    deze opmerking slaat natuurlijk nergens op. dan moet je maar gauw stoppen met gamen want anders doe je nog gekke dingen.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2009
  13. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet veel zeggen ndw. Maar ik weet toch zeker dat ik jou zag glitchen met de javelin paar week geleden:{

    MW2 is een leuke game. Met genoeg erritaties om je flink boos te krijgen. Ik ga waarschijnlijk binnekort weer COD5 spelen. Dat vond ik tot nu toe de leukste game ooit. Alleen jammer dat het mijn eerste cod is en me k/d rate zo laag is8)
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2009
  14. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik vind het wel humor die glitched potjes op Rust. Na een tijdje gaat het ook wel vervelen en speel ik weer een normaal potje.
    Deze game boeit me toch minder lang dan Call of Duty 5 deed. Dat zal vast wel komen omdat het eigenlijk de hele tijd al hetzelfde is. Er veranderen wel een aantal dingen maar de basis blijft gewoon hetzelfde in elke Call of Duty.
    In mijn ogen is Call of Duty 2 nog altijd de beste ooit, maar dat blijft gewoon mijn mening.
     
  15. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het nog steeds gewoon briljant, als die glitches eruit zien ben ik weer helemaal happy. Ik kan deze game gewoon lekker blijven spelen tot de volgende call of duty en de enige game die ik koop in de tussentijd is final fantasy. Zie ook geen reden om terug te gaan naar cod4, wordt die game nog gespeeld?
     
  16. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels al weer lvel 30 2e prestige. \o/ en Mosh Pit is leuk.

    En ik wil toch graag nog even op deze Ndw reageren. Ik doe het in een spoiler dus niet huilen.
    ndw, Jij bent echt één van de grootste retards op dit forum
    Ja, IW ondersteunt sommige dingen slecht. Ja er zijn glitches. Ja er zijn idioten.
    Ik irriteer mezelf ook aan noobtubers, thermals, AT4's, en andere ik-ben-een-retard-dus-daarom-gebruik-ik-maar-een-goedekope-manier-om-je-te-killen-hoeren.
    Maar MW2 een slecht spel? :emo: (ik zeg niet dat het beter is dan CoD4, maar ik vind het wel 1000x leuker). Ja daarom heeft het een 93% ~ gemiddeld over alle game critic site's heen. Ja daarom kopen zoveel mensen het...

    Oh, en denk je dat andere games geen last hebben van problemen? (GoW2: Lag, Halo3: Host etc etc.)

    Tl;dr je bent een retard. :emo:_0/ Huil lekker verder. :'-(
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Zon gast in de leaderboards; Time Played: 21d:emo:
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Was weer gezellig met Koeks en andere dudes zopas. 1 potje ging het wel goed, had toen 27 - 2 :cool:. De rest ging allemaal minder....:+
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Heerlijk geknifed die paar potjes :cool: Na afloop was ik volgens een Brit zelfs een "knifing cunt". Maar ik kan wel begrijpen dat ze me na een tijdje aardig beu werden :+
     
  20. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    haha en jij bent de paashaas, ik en javelin glitch? tot zoon niveau verlaagik me niet

    en @ heroic..mensen kopen het omdat het hyped is... meer niet, waardeloze gast
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina