1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bam een nuke op Rust.. Domination.. 53-8 beëindigt. Was geglitched potje.. Had geen zin meer dus ik zette mijn Nuke in. Net klaar na mijn AC-130 .. Werd ik gekilled :D

2. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Vind het wel beter, want anders gaat iedereen campen met een barret 50cal silencer. En dan gooit iedereen MW2 weg. Maar probeer allemaal eens de Vector. Zeker een aanrader voor close range, long distance is hij niet goed, maar zeker niet slecht.

3. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Vind die Vector ook zo ontzettend lekker spelen. Helemaal met Extended Mags erop. Die fire-rate is echt insane en accuraat is ie ook nog eens, dus met Stopping Power maak je er echt een beest van.

4. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, vooral als ik in een TDM op rust terecht kom pak ik m'n Vector en ownen maar:9 Hij reload ook bizar snel.

5. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Naja als ik bezig ben op rust ga ik gewoon rustig boven zitten of in een hoekje zitten campen met mijn Scar-H//Scavenger//Stopping Power// Steady Aim..

EN KNALLEN MAAR..

6. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    TAR 21 is ook fijn voor Rust. Op afstand sterk en op korte afstanden ook gewoon goed.

7. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, net liepen 3 gasten recht in mijn claymore :eek:

8. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    rustig ? das al knap op Rust en wat heb je in godsnaam aan Scavenger op Rust als je bovenop of in een hoekje blijf zitten :confused:

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Sinds ik de SCAR ben gaan gebruiken is mijn accuracy omhoog geschoten. Het was iets van 22.6 en is nu 23. Voorheen gebruikte ik altijd de M16 maar met sprayen raak ik schijnbaar meer dan met de M16, terwijl ik met de M16 bijna iedereen altijd in één burst heb. Beetje vreemd...

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja klopt, sinds ik met de ACR speel is mijn accuracy ook een stuk hoger dan met de FAMAS, terwijl je daar meestal maar max 2x bursten voor nodig hebt om iemand te killen.

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Met een P90 Akimbo spelen op Rust is zo niet goed voor je ratio heb ik gemerkt. 8)
    Maar sniperen is nu veel leuker. :cool:

12. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    even een vraag:
    Kan de multiplayer ook splitscreen online worden gespeeld. Dus met z'n 2en op de bank en online.

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  14. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    :thumbs: Bedankt. Duidelijk (en snel).

15. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    sinds die schijt rommel glitch geen COD meer in mijn xbox gehad:mad: en ik vond het nog wel zon geweldige game:eek:......

iemand enig idee wanneer de patch komt.... en of ze de leaderboards gaan resetten? bedoel..... ja.... klopt geen schijt meer van..

16. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou het alleen maar kut vinden als ze de leaderboards gaan resetten. Ben een paar keer in een infinite ammo potje beland, maar toen ik daarachter kwam (vrij snel dus :) ) meteen geleaved. Mijn score klopt dus prima, en ik zou het nogal balen vinden als ik weer helemaal opnieuw naar 67 moet levelen. Want levelen gaat aardig traag nu :+

17. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja naja lvl 60 ben je zo weer als je opnieuw begint. ik ben nu 59 ofzo in 2e prestige... maar van mij gewoon lekker ressetten hoor!

je hebt nooit kunnen zien hoe ''goed'' iemand was aan het embleem alleen maar of hij/zij veel of weinig heeft gespeeld... maak er levels van net als bij halo of zoiets op die manier.

en ook het matchmaking systeem maken dat het een beetje overeenkomt met welke spelers er bij elkaar komen mbt level.

dan hebben ze zitten klote met die party chat eruit te halen om tegen te gaan dat ze onder de game dingen afpsreken enz....

zorg dan ook dat je in een FFA pot geen vrienden uit kan nodigen.....

wordt (werd) er eigenlijk wel stront ziek van dat er 1 iemand in de game op 0-25 staat en een ander op 25-0 en dan een nuke op je dak krijgt.... maja.... ik wens ze veel succes met de patch en dat ze maar is wat fixen.... want het is een erg goede game maar ERG jammer dat ik hem nu al 3 dagen niet meer speel door een schijt glitch die echt te bizar voor woorden is gewoon!

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Was net lekker aan het snipen om die grote snipermap _O_
    4 quick-scopes achter elkaar en nog veel meer quick-scopes en ook nog een paar no-scopes. Heb iig niet met me sniper liggen campen eindigde met 48:4 ofzoiets.
    Krijg ik na afloop een voice message: Aim for the fucking head, everyone you killed in my team didn't got killed by a headshot.

WTF?:emo:
    Ik moet headshots maken met een sniper? :emo:

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ja, wist je dat niet? dat zijn de regels!

:+

trouwens nog steeds geen enkel geglitched potje tegen gekomen

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hahahah, camper! :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina