[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Kutzooi haha. Paar dagen geleden had ik voor het laatst gekeken en toen stond ik nog eerste. Trouwens, wij hebben nog nooit een match samen gedaan nu ik erover nadenk:+
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is dat een glitch? Heb eigenlijk nog nooit iemand daar op het dak gezien. Meestal skip ik die map ook en anders leave ik de lobby gewoon.
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    nee, gewoon wat klim en klauterwerk.

    Jullie kunnen me btw toevoegen als jullie willen spelen ofzo :p
     
  4. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt via de map springen op zo'n dinges (naam ff kwijt), dan kun je naar boven klimmen. En dan heb je een klein randje moet je helemaal naar de andere kant lopen en dan kan je weer klimmen op zo'n dinges en dan ben je boven. Alleen heb je totaal geen dekking als er een Harrier/AC130 etc is.

    Is zo'n geel ding, waar die schilders/glazenwassers opstaan als ze een flat oid moeten beschilderen.

    E: Pff, ik erger me echt zo hard aan die gasten met een M4/Scar/sprayweapon op je sniperspot chillen en lekker verraden waar je zit. Kan je het net zo goed door de headset bléren :x.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2009
  5. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Twee vraagjes:

    Telt de Pavelow nou mee voor de killstreak, of niet? En brengt de silencer je wapen nou in kracht terug..minder damage, of maakt het geen verschil?

    Ik heb hier nou al verschillende dingen over gehoord, en ik zou nou wel eens willen weten wat het goede antwoord is.
     
  6. wonkyfurball

    wonkyfurball Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    hangt ervan af hoe je pavelow gebruikt als je die in een care pakage krijgt dan teld die niet mee maar als je die van een killstreak reward krijgt dan wel.

    silencer is niet krachtiger maar wel handig. ik gebruik die altijdxD
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij op alle wapens minder schade. Hoeveel hangt van het wapen af. Een sniper met silencer zonder stopping power is waardeloos (soms 3/4 hits nodig) terwijl zonder silencer en zonder stopping power nog regelmatig voor OHK's zorgt.
     
  8. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, ik speelde net zo'n glitched game op Rust. Ging tot 10000 volgens mij.. krijgen we een server connection timed out.

    E: Haha, heerlijk 22-1 op Invasion _O_
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2009
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik kwam net ook voor het eerst in zo'n geglitchte game, 9 vs 9 op Rust. Ben meteen maar geleaved :mad: Hoop dat Microsoft een beetje vaart zet achter het certificeren van de patch.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Op zich niks mis met die geglitchte game toch? Wordt niet in gecheat of geglitch. Meestal is het gewoon een gametype die niet op die map voorkomt in de playlists.
     
  11. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks mis mee? 9 vs. 9 op Rust faalt gewoon... En meestal zijn het nog oneindige rondes ook
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Die geglitchte game op Rust gaat om wie het meest kan spawnkillen om zo een AC130/CG te halen.
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    IS 1x keer leuk, daarna niet meer. Had net mijn eerste RUST glitch match en dat duurde echt INFINITY.

    Heb de controller uiteindelijk naast me neergelegd omdat ik ging eten, waarschijnlijk ben ik in dat half uurtje wel 100 x dood gegaan :lol:

    Een uur in de game kwam eindelijk de verlossende nuke.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb ze al een aantal keer geëindigd ;) Meestal ren ik gewoon rond en maak kills. K/D ratio is wel naar de kloten gegaan door 4/5x die map te spelen. Stond op 2.24 als hoogste en nu op 1.95 dacht ik. Heb wel een hoop vlaggen overgenomen op die map.

    Jammer is gewoon dat er altijd noobs rondlopen die objective game gaan spelen omdat ze dan makkelijk kills kunnen maken. In TDM bakken ze er niks van...
     
  15. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Lol gast, TDM is juist zo focking erg voor noobs ^^
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wtf, bepaalde gamemodi zijn voor noobs? In elke game zitten wel mensen die er geen reet van bakken. Er is, imo, echt geen modus waarin je meer nieuwelingen/mindere spelers vindt dan in andere modi. Dat het tactical is wil niet zeggen dat de spelers beter zijn.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Voordeel van TDM vind ik wel dat de objective voor iedereen duidelijk is :+ In de andere gametypes zie ik veel te vaak spelers die alleen maar met kills maken bezig zijn ipv mee te werken om de game te winnen.

    TDM > de rest wat mij betreft
     
  18. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Nee hoor, noobs spelen TDM en goeie spelers SnD.
     
  19. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook een manier van jezelf goed noemen. Ach, in dit geval ben ik ook goed. :+
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Voordeel is dat er geen andere objective is ;) Je moet kills maken en meer niet. Ik speel liever objective games omdat daar vaak meer tactiek bij komt kijken.

    Maar ieder zijn eigen ding. Geen enkele gamemode is voor noobs. Dat je ze er echter in tegenkomt kun je niks aan doen ;)

    Vandaar dat ik je nooit in SnD tegenkom...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina