[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe Hardcore mode te spelen als je een rusher bent?:+
    Elke keer word ik daar gepwned door campers -.-

    Trouwens die Prestige challenge's zijn goed voor je levels ^^ 500 kills scoren is al 20k inplaats van 10k, schiet mooi op zo :p 1e Prestige level 19 nu.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    In HC HQ weet ik meestal wel waar ze zitten. Je special grenades goed gebruiken is een voordeel. Daar hebben campers namelijk een hekel aan.
     
  3. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Nee hoor, want speel niet zo heel veel SnD :p

    Ben ik je dan wel es tegengekomen in een andere game mode?
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2009
  4. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Lame...
    Erg irritant die types ja, maar heeft je secundaire granaat wel effect op je teammaten? Ik dacht alleen op jezelf en de tegenstander.
    Was jij daar nog bij toen ik dat potje TDM op Invasion 32-4 haalde met de M9 met Tactical Knife? Ik ging loesoe!:D
    Njah, Domination is wel echt een baggergametype, dus daar zullen wel de noobs zitten :+.
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    De meeste 'noobs' zitten in Team Deathmatch, maar dat komt ook doordat veel meer mensen TD spelen i.p.v een andere game modus.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    In de HC modi zijn ook je teammates de lul.
     
  7. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik speel zelf Sabotage, maar ik hou me inderdaad weinig bezig met echt de bom planten en defusen. Ik speel voornamelijk sabotage omdat de potjes zo lekker lang zijn, en omdat elk team altijd 1 bepaalde kant heeft.

    Bij Sabotage zie je vooral dat de gasten met de laagste rank het meest serieus bezig zijn met echt de bom pakken en proberen te planten enzo:9
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik speel alleen Ground War, want normaal Team Deathmatch vind ik lame doordat er weinig spelers in kunnen. Ik hou van veel mensen in een pot, daarom altijd Ground War. :cool: Ik had gehoopt dat CTF tof zou zijn in MW2 maar vind het echt slecht.
     
  9. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Maps zijn te groot of teams zijn te klein.
     
  10. Henri-Alexander

    Henri-Alexander Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Oplossing: ik speel Hardcore Headquarters :p Daar worden de kogels direct teruggeschoten naar de schutter.
    Alleen wel weer vervelend dat ze niet dood kunnen want zo gaan ze wel veel voor je kogels springen waardoor je zelf dus telkens dood gaat ><

    Ik heb trouwens nog niet gelezen dat de meeste noobs in Hardcore Headquarters zitten :p

    Ik houd van Hardcore, maar TDM moet je elke keer 10 sec. wachten. Vind ik niet leuk :p
    Ik houd ook wel van Headquarters, je weet waar je aan toe bent. Je weet waar ze campen etc.
    Je zult me daar altijd tegenkomen :p
     
  11. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook altijd bezig met kills maken bij sabotage. Dan heb ik tenminste een choppergunner die ik in kan zetten als de bom geplant is. het is maar net welke tactiek je kiest , dus niet te snel oordelen jij :p.

    maar ja soms is het wel irritant idd. soms ligt de bom gewoon een paar minuten op de plaats waar die begint, dan kan je hem zo pakken en meteen plante.
     
  12. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Gister 70 geworden, maar vind de AK-47 maar een kutwapen eigenlijk, van longrange duurt het veel langer dat je iemand dood hebt dan een ACR, van short range vind ik hem ook niet geweldig. Dus ik ben weer terug gestapt, haha. RPD vind ik ook wel fijn.
     
  13. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu 36 1ste prestige. Ik speelde de eerste maand wel super veel. Maar nu niet meer. 4 uurtjes in een week. Verslaving is eraf voor mij8)
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind de AK-47 juist geweldig, in COD4 was hij ook erg fijn vond ik.
    Van veraf i.c.m Red dot/Holographic sight is hij best goed. Gewoon in bursts schieten en ze zijn zo dood (door z'n hoge damage). :thumbs:

    Ik gebruik hem nu ook voornamelijk omdat ik nu voor de Red Tiger/Fall camo ga. Op de ACR heb ik al Red Tiger dus dit is m'n volgende 'project'.
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ak-47 is een goddelijk wapen op iedere afstand. Wil echt weer level 70 zijn zodat ik weer even die gun kan gebruiken voor ik naar derde prestige ga :+.
     
  16. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Soms is de AK heerlijk maar af en toe was het echt een kutwapen.

    *start weer op*
     
  17. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Nouja, het kan zijn dat ik hem niet zo fijn vind omdat ik hem net gebruik. Maar mijn kd ratio is flink aan het dalen, dus denk dat ik hem inruil. Geef het nog een paar potjes de kans.

    Edit: Jezus, zonet 66-3 gehaald op domination. Ik neem mijn woorden terug over de AK, haha.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2009
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Had je geen nuke bij de hand? :+
     
  19. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is eigenlijk de beste full auto assault rifle? ACR heeft bijne geen recoil.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat hangt een beetje af van de range waarop je hem wilt gebruiken. Op wat kortere range zou ik zeggen de M4 omdat die erg allround is. Op wat langere range is het wat mij betreft kiezen tussen scar en acr. Scar heeft meer power maar een kleiner magazijn en ACR is heel nauwkeurig maar heeft minder power
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina