[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    UT is mijns inziens een heel ander soort game, maar dat is het voorbeeld dan ook alleen maar. Ik snap je frustratie wel, maar uiteindelijk zullen diegenen met skill over een tijdje toch wel het veel beter doen dan de campers. Ik vind het wel meevallen allemaal, puur omdat ik volgens mij wel genoeg mapkennis heb om ze te flanken of anders ga ik het gewoon uit de weg. Het komt allemaal wel goed, heb ik tenminste het gevoel.

    Dat IF inderdaad campers heeft gestimuleerd om te campen door de killstreaks kan ik mee inkomen. Dat is gewoon zo. Maar toch, het maakt de game ook verlavend, hoe vet is het om met een ac130 gewoon de boel helemaal kapot te maken. Dat vind ik vette gameplay, en de game speelt zo heerlijk, dus blijf ik het gewoon spelen.
     
  2. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag weer zo'n lullige gozer :emo:.
    Had ik bijna me nuke en word ik opeens van achter geschoten door een level 7. Die niet eens in prestige zat! Dus ik even die killcam bekijken. En wat blijkt. Hij zag me gewoon aan komen rennen hij ging toen bukken. Wachten tot ik voorbij liep en ging toen achter me na. Half level door gelopen en toen had hij me uiteindelijk neergeschoten.
     
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Klinkt best wel slim.
     
  4. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is cowardish. Als je het mij vraagt. Maar ja tsjah als je level 7 bent dan speel je nog niet super actief tenzij je de vorige games ook heb gespeeld.
     
  5. bleisboi

    bleisboi Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, hij wilde zo graag een kill hebben:p
    wat een n00b die gast, halve level doorrennen (met grote kans dat je zelf neergehaald wordt) om 1 kill...
     
  6. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    En het is nog extra frusterend omdat ik nog 1 kill nodig had voor de nuke. Hij schoot eerst ook nog behoorlijk mis :p.
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Sjah, zo zou ik het ook doen. Voor jouw lullig, maar recht voor je tegenstander springen is niet slim als je even gebukt kan wachten tot hij voorbij loopt :9. Het sproeien hoort erbij :+

    Ik raak stom genoeg vaak in "paniek" in zulke situaties, en sproei dan ook :9
     
  8. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, opzich wel heel slim om eerst te bukken. Haha.
     
  9. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Net wat vage shit zeg. Ik zocht in Ground War en ik kwam niet in een normale game of een gewone geglitchte lobby, maar een hele vreemde. Search and Destroy op Wasteland met alles op hypersnelheid; iedereen liep zo snel als Usain Bolt wanneer hij door een leeuw achterna wordt gezeten, en ook de stemmen werden zo snel afgespeeld dat het van die piepstemmetjes werden. het schieten e.d. werd hierdoor natuurlijk ook beïnvloed.

    Ben meteen geleaved, maar ik bleef totdat ik een normale game was gejoined een probleem houden: alle geluiden in het spel werden ook zo versneld afgespeeld. Hiermee bedoel ik de achtergrondmuziek in de menu's en de geluiden die je hoort wanneer je tussen menu's switcht en keuzes maakt. Het klonk allemaal heel vreemd, maar gelukkig is het nu weg.
     
  10. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, gisterenavond ook gehad. COD met smurfenstemmetjes in hi-speed. Net als de andere glitched game-modes, grappig voor een keertje, maar volgende keer zoek ik wel een andere lobby.
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, het is me het spel wel. Nog nooit zoveel rare glitches bj elkaar gezien :+
     
  12. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    en daar betaal je dan 50 eu voor :mad:
     
  13. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik probeerde net weer even tevergeefs te sniperen.. ging eerst wel lekker maar daarna kreeg ik weer van die Wtf! I hit that guy!? momenten..
    Dat probleem was er toen cod4 net uit was ook al.. en heb het idee dat het er nu weer is..
    Maar ik kan me ook vergissen maar ik schiet ze toch echt raak en er gebeurd gewoon niks :'-( Geen hitmarker niks
     
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja heb ik ook één potje gehad. Die blijven geluidjes gaan weg wanneer je het spel afsluit, dus even naar je dashboard gaan en het spel is weer helemaal goed :thumbs:.
     
  15. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    wanneer komt die patch nou is voor de xbox?

    wordt echt een beetje schraal van al die rommel in die game:mad:
     
  16. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    In de tussentijd kun je deze even gebruiken:
    [​IMG]


    Nee ik ben het met je eens, dit spel is op het moment slechter dan dat het spel in het begin was (toen de javalin-glitch etc. nog niet ontdekt was)
     
  17. Rubinioow

    Rubinioow Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is laatst toch nog een patch geweest?
    Om de Javelin glitch eruit te werken.

    Maar er zijn idd echt veel glitches. Maar om die mensen te pakken maakt het des te leuker. \o/
    En dan cleymore in de buurt plaatsen dat als hij het nog eens wil doen gepakt wordt.

    En ik begin het nu eindelijk (Lvl 38) onder de knie te krijgen, ondanks dat me ratio bij Cod4 1,65 was.. Nu is die pas 1,00.. :):

    Maar blijft een vet spel :)
     
  18. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Search and Destroy is ook niet leuk meer. Al die shotguns :mad:.
     
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Knap, mijn killcams duren maar een seconde of 5
     
  20. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ook:lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina