1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je hoogste killstreak eerst nog 7 was zou ik zeker niet beginnen met Harriers
     
  2. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Pavelow automatisch bestuurt of moet jij hem besturen? Want als hij automatisch bestuurd wordt net zoals de Harrier zou het een mooie luxe zijn. :p Maar ook weer slecht, omdat mensen slimmer zijn dan CPUs...
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Automatisch.
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Pavelow is die grote helikopter, die kun je niet zelf besturen, zoals de harrier dus.
     
  5. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, dat gaat leuk worden. :D Zal echt klote zijn als ik 24 killstreak heb en dan ga ik dood. Gebeurt HEEL vaak bij 4, 6 en 10 bij mij. >_>

    Iemand zin om morgen wat TDM/FFA/whatever matches te spelen?
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik speelde net domination op Invasion en wij hadden de vlag bij die witte villa(?) en hun hele team had marathon aan en cappen hierbij ook snel B. Niks mis mee op zichzelf maar daardoor werden wij geforceerd om in en rondom het huis te spawnen en deze spelers hadden tactical insertion vlakbij geplaatst. Dus ondanks dat ik mijzelf naar buiten wist te vechten spawnde ze zo weer bij je, met als gevolg 200-53 en een K/D van 6-23...om mij dood voor te schamen!! xD
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2009
  7. impulse_SneaKy

    impulse_SneaKy Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, ik speelde net domination, heb ik een 38 kill streak, wat ook al mijn hoogste was, is het potje klaar !! Ik heb echt altijd ongeluk met een hoge killstreak halen, ik word altijd op het laatste moment geknifed of ge no-scoped :mad:
     
  8. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, wat is thermal fucking lame eigenlijk zeg.
    Ik had dus nog nooit de moeite genomen (2e prestige) om ACOG op een sniper te nemen. Ben er gister een beetje mee begonnen (m21) en haalde redelijke KD's van 2+.
    Toenet dus voor de eerste keer een hele game met thermal op wasteland gespeelt.
    Jezus wat een oneerlijk voordeel tegenover mensen zonder zeg.
    Speelde direct 40/6. :)
     
  9. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, speel laatste tijd echt goed zeg 8) (zelf pats)

    K/D ratio is nu 2.01 en blijft maar stijgen! heb nu ook 10 nukes gehaald (teller staat op 9, eentje voordat ik prestige in ging) en maar 1tje is behaald door een private match op nuke.

    Mijn killstreak staat nu ook op de 35, vind ik zelf wel goed :+

    Met de M4A1 ben ik nu bezig voor de prestige challenges, nog maar 700 headshots (8)) en dan is die uitgespeeld. Vind hem zelf spelen als een matige ACR en beter op kleine afstanden.
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb al behoorlijk wat games gespeeld(understatement) maar nog nooit een nuke gehaald, wel killstreaks van 25+ en eindscores van tegen de 50 maar er is altijd dat ene gastje met die knife class en akimbo shotties die er een einde aan maakt :lol:
     
  11. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel altijd gewoon actief tot 7 kills, dan harrier strike gooien, eventjes dekking zoeken, hopen dat er 4 kills bij komen voor chopper gunner.
    Als chopper gunner er komt op mooi afgelegen plekje liggen, en dan knallen tot nuke, en als je net geen nuke haalt heel verdedigend spelen, dus niet rushen over open plekken etc.

    Ook helpt het als je met noobs speelt ofcourse :+
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit, alweer level 27 8)
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ben ook alweer level 29 of 28 8)
     
  14. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Herkenbaar:+
     
  15. mrcurious

    mrcurious Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    De ziekste game ever!! echt ik heb de afgelopen uur heerlijk zitten genieten! :D
     
  16. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Jezus, wat een newbs online zeg. Vergalt echt een beetje mijn plezier, heb maar zitten no-scopen de hele tijd om nog een beetje uitdaging te vinden. Alleen maar lage levels en n00bs.

    Edit: Nouja, het is eigenlijk stiekem wel leuk:+.
     
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat heb ik nou nooit, ik zit altijd als noob tussen de hoge levels:+:+:+
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het is de laatste dagen wel heer erg (leuk:+ ) inderdaad, ik zat gister samen met een maat in een match waarin (op mij en die maat na) NIEMAND boven de lvl 6 was :D
     
  19. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    ^Lol, geef mij maar ook zulke matches. Kom ik voordat de vakantie voorbij is op lvl 70. :p (Nu lvl 44)
     
  20. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou, de stroom kerstn00bs is serieus aangekomen. Bijna de enige prestige ben ik in de potjes, zonet stond het na het begin van het potje 3500-0. Hoe krijg je dat in hemelsnaam voor elkaar?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina