1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan een toernooi te organiseren maar aangezien ik niet echt op de hoogte ben van esports op de xbox heb ik jullie inbreng hard nodig. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=137990

    Ik heb al een cupscript dus het gaat alleen om de regels en instellingen en dergelijke.
     
  2. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Hè bagger, wilde de startpost weer wat completer maken, zie ik nu pas dat er een nieuwe deel al is en ik dus niet meer can editen :+.
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wilde je nog eraan veranderen dan?
     
  5. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Beetje wat meer over de perks, beetje plaatjes toevoegen van guns en dergelijke, gewoon alles wat er nog bij kan :9.
     
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je Daz maar PM'en dan
     
  7. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat was mijn eigen stukkie tekst dus weet niet of het ook bij hem van toepassing is :+. Maar ik zie wel, blijf gewoon uitkijken zodat ik deeltje 4 weer kan hebben :cool:.
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Sentry gun telt niet mee voor je killstreak of wel?
    Anders heb ik er ook niks aan. :mad:
     
  9. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Denk het niet, aangezien het uit een care package komt.
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hehe eindelijk weer een tactical nuke! :cool:
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Wat erger ik me soms aan de achterlijke teammaten waarmee je soms wordt opgescheept. Speelde met een maat TDM op Derail en was hard aan het snipen, toen ik een AK vond ging haalde ik een 7 killstreak en dus een harrier. Ik ga ergens zitten, dump die harrier op de map en wil voorzichtig gaan spelen om een CG te krijgen en daarna misschien wel die Nuke eindelijk eens (had hem ook voor het eerst dit prestige aangezet).
    Ik zit dus in zo'n ruimte te wachten tot de harrier zijn werk heeft gedaan en nog iemand die staat een beetje bij de trap naar beneden te schieten. Komt er een Semtex naar binnen waarvoor ik probeer weg te vluchten, maar die teammaat van mij is zo'n achterlijke die in een deurpost gaat zitten campen. Ik kan dus niet weg en bij een 10 killstreak ga ik dus dood.
    Erg kut, want ik was al de hele dag in de winning mood. Had al zeker 10 potjes FFA gespeeld vandaag en geen enkele daarvan verloren en dankzij mijn killstreak aan het begin stonden we op een gegeven moment met 5400 tegen 4400 voor en dan doe je nog zo pest, maar je teammaten spelen zo slecht dat je alsnog verliest.

    Dat is mijn grootste frustratie aan dit spel. Waar het voor andere campers, noobtubers en knifers zijn, zijn het bij mij mijn teammaten.
     
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit vind ik ook heeeeeeeeeel irritant. Als ze nou een dergelijk systeem zoals bij Halo 3 hadden geïmplementeerd, was dit spel een stuk leuker voor mij geweest.
     
  13. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies heb ik ook zo vaak bij TDM dat ik dan al een score van 3500 heb en dan het dan 5500 - 4500 staat en dat mijn team dan toch nog verliest ondanks mijn hoge score.

    Ik hoop dat er één of ander update ooit komt voor een beter zoeksysteem.
     
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Beetje offtopic, maar die avatar van jou is fokking spacend 8). Ik zat er kei lang naar te staren voordat ik doorhad wtf het nou was :+.
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Local Matchmaking dus. :D Gewoon met mensen in Europa spelen --> goede verbinding na 20:00.
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Je hebt gewoon weer veel te veel gesmoked. :+
     
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Haha, heb je je eigen avatar wel eens gezien, alsof dat geen aandacht trekt :p Maar serieus, die ava hier van de dyslectische dolfijn uit Kabouter Wesley is ook bruut :D
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Zo, 2 tactical nukes op 1 dag. :)
    Nu maar even ophouden met gamen. :+

    //Edit

    Maak daar maar 3 van 8)
    Net 2 achter elkaar :cool:
    K/D Ratio opgehaald van 1.23 naar 1.31 :)
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2009
  19. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja toch :cool:
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Net 5 keer op rij nog geen minuut kunnen spelen, elke keer Server connection timed out. Flikker nou toch eens op met die tering onzin, gvd kut matchmaking. :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina