1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik heb een paar xbw members toegevoegd voor een keer online gamen. Anderen kunnen mij gewoon toevoegen.
     
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Telt wel mee...
    Je hebt de 4 kills voor een care package, en de 4 kills voor de sentry gun, welke ook uit een care package komt maar het geen verrassing is. Diegene waar de care package een verrassing is telt niet mee, voor de rest alles wel.
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij telt hij alsnog niet mee?

    //Edit

    Oh, volgens mij wel, ben alleen niet gewend dat ik nog zoveel kills moet na een killstreak. :+
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2009
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Net de Fall Camo voor m'n ACR unlocked, 2e wapen waar ik Fall Camo nu op heb. Barret 50. Cal is de andere.

    Vind de Red Tiger eigenlijk mooier staan op de ACR, maar ik houdt de Fall Camo maar voor het patsgedeelte. :9
    Volende project word de AK47, waarmee ik al 100 headshots gemaakt heb.
     
  5. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke, vandaag waarschijnlijk vrijwel de hele dag de tijd voor COD. Ga eens beginnen aan wat S&D, heb goede verhalen erover gehoord maar was altijd bang dat het saai was ofzo, het wachten. I guess I'll have to do well. Iemand zin om mee te spelen? Of me gewoon toevoegen mag ook: zerocha0s1234.

    Trouwens: http://www.youtube.com/joehands0me

    Ik kreeg me toch een episch gevoel van binnen, bovenstaande is de shit.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2009
  6. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Je kon ook gewoon uitslapen :+
     
  7. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha, kom ik nu over alsof ik geen leven heb?:+

    Nee, vriendinnetje sliep bij mij en mevrouw moest er om 7 uur uit om te gaan werken. Dus vandaar. En tja, nu ben ik toch wakkerO-).
     
  8. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dit begin ik nu een BEETJE zat te worden. Infinity Ward moet begrijpen dat ik niet in een game wil die al aan de gang is. >____> Serieus, dit gebeurde een keer bij mij. Ik kwam in een game die al gestart was, liep misschien...1-2 meter en toen was die al voorbij. :confused: Ik hoop dat die niet meetelt, want die was namelijk verloren. >.>

    *zucht* Weer iets aan IW's grote 'fix-lijstje'.
     
  9. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit probleem heeft haast elke game, is schijnbaar moeilijk te fixen. En het is ook wel handig dat ze het doen, als mensen dan ragequitten dan zit je soms met z'n tweeen te spelen. Nee, dat is leuk zeg. Ze gaan er denk ik weinig aan doen, aangezien het nou eenmaal bij shooters hoort. Achja, gewoon wachten en dan kan je een frisse start maken aan een nieuwe game.
     
  10. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, ik vind dit prettiger dan het systeem van Halo soms, omdat je wel altijd direct snel een match hebt.
    Het is natuurlijk wel kut als je net een zieke win streak hebt.
     
  11. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond de aftrap van de avondcups. Iedereen kan meedoen, met of zonder team!

    Topic

    Avondcup
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Oepsiedesie, delete.
     
  13. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is niet het enige. Ik wil namelijk niet in een match komen waar al 10 Chopper Gunners ofzo zijn. >.>
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Iemand zin om vanmiddag in een party te gaan knallen? Maakt me geen bal uit hoe goed iedereen is, als het maar gezellig is 8) want ik bak er zelf ook niets van.
     
  15. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er wel zin in. :) Als we maar wel TDM, FFA, Ground War or Domination gaan doen. :p Voeg me maar toe op Xbox, me Gamertag is hetzelfde als mijn username hiero.

    Me microfoon doet al een paar dagen vreemd, dus communiceren kan ik niet echt...
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Heb je een invite gestuurd ;) Nu ook gelijk paar anderen erbij.
     
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil best meedoen. Kom over paar min online..
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2009
  18. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me ook maar toe, kan niet de hele avond, maar vast wel andere keren in de vakantie!
     
  19. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb heel wat mensen uitgenodigd, invite maar.
     
  20. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik heb een vraag. Ik ben nu bij een missie in het bos, en ik moet het huis verdedigen terwijl een apparaatje alles gegevens kopieert. Dat lukt niet echt, dus ik wil even een andere missie doen. Maar kan ik dat doen zonder dat ik dan vanaf die missie verder moet. Dus kan ik gewoon een andere missie doen, en als ik geen zin meer heb, weer verder met het verhaal?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina