[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah, speelde net Demolition. Had een double kill met een Semtex en kreeg een Predator Missile. Dus ik verder spelen, potje eindigt bijna. Haal ik opeens een Care Package + Predator Missile dus ik had twee Care Packages en wist het niet eens. Gooi ik ze snel beiden neer voor die 200 EXP want het potje duurde nog 5 seconden. Zat er in een van die dingen een AC130.

    Hoezo geluk xD
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik had vandaag ook een care package op Skidrow, maar werd neergeschoten net toen ik hem had gegooid. Ik daar weer heen sprinten, zie ik dat die gast die mijn pakje stond op te wachten net geplet wordt doordat mijn care package tegen iets stuitert en daardoor schuin valt :D. God straft onmiddelijk (dat ben ik dus:+).
     
  3. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook eens gehad op Skidrow, toen stuiterde hij op m'n eigen hoofd :')
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Je hebt inderdaad een hoge pet van jezelf ;) :9
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Speaking of which, (zou/) is er al iemand hier (zijn) met dat emblem of die titel (welk van beide je krijgt ontgaat me even) dat je krijgt als je een enemy killt doordat hij een care package van jou op z'n hoofd krijgt? Of moet het misschien zelfs een game winning kill zijn? In elk geval lijkt het me dat je daar wel erg veel geluk voor nodig hebt!
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2009
  6. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah, jij moet mij echt nooit meer joinen. Het leek wel alsof je de hele tijd express mij ging killen :lol:
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Haha, als er iets leuk is het wel het killen van mensen die je kent :p
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik speelde net op Scrapyard en had 18 kills en 9 deaths, dat is echt fucking goed voor mij! ;) Ik speelde met UMP45, ging echt lekker, alleen jammer van de killstreaks, ik had steeds streaks van 3, eentje erbij en je hebt een carepackage en wie weet wat daar dan weer inzit.
     
  9. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat blijven care packages soms geniaal. Heb ze zelf nooit ingesteld, maar als je bijv. een AC-130 steelt, is dat zo droog:+
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik had net voor het eerst een Chopper Gunner, uit een carepackage :) op de map Afgan, zo fucking nice!! 17 kills en 6 deaths, het gaat steeds beter, ik speel nu voornamelijk met de TAR, gaat echt lekker ;)
     
  11. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de TAR ook chill, alleen ik denk dat ik op lvl 47 (of 48?) zodra ik de ACR krijg die pak, want de TAR is redelijk inaccurate.
     
  12. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het grote succes van het Search & Destroy toernooi :+ nu een nieuw toernooi!

    Free For All
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, en doordat ik nu de Silencer erop heb om de heartbeat sensor vrij te spelen is de range ook nog eens lager. Ik hoor trouwens veel mensen die ninja etc gebruiken, hoe veel doen jullie aan het niet op de radar verschijnen met scrambler, ninja, silencers etc? Ik zelf niet zoveel, omdat ik liever kies voor meer snelheid of dodelijkere wapens.

    Net had ik zo'n kutte game, ik had een killstreak van 4, dus ik kreeg een Turret, toen ik hem uit wilde pakken werd ik neergeschoten en kreeg ik de melding dat een teammaat hem "gered" had van de tegenstanders, ik kreeg wel ineens 100 punten toen ik ernaar opweg was, dus ik denk dat die doos op iemand zn kop geland was :p, Toen had ik ook nog mn care package, maar de match was bijna voorbij, dus die kon ik net niet meer uitpakken, maar er zat wel iets goeds in, zo'n stealth vliegtuig bomdrop, en ik was een leveltje omhoog, maar alle resultaten werden teniet gedaan, omdat vlak voordat we weer terug in de lobby waren de foutmelding van een bekraste cd weer eens langskwam :mad:
     
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Dat zuigt een bekraste DVD, trouwens die punten kreeg je omdat jij je care package had gedeeld met een teamgenoot.
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga eens langs een videotheek of een Game Mania oid. Die polijsten cd's vaak voor €5 waardoor ze het meestal weer doen.
     
  16. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, das wel een goede tip, heb ook al geprobeerd de cd te kopieren naar de harde schijf, maar dan komt ie ook met de foutmelding en bij Guitar Hero geeft ie de foutmelding ook, dus ik krijg meer het idee dat het aan de Xbox ligt, maar ik weet niet of dat kan, ik heb gewoon liggend.

    Net mn killstreak record verbeterd van 5 naar 8! Had nog meer kunnen zijn als ik minder met de turret en care package bezig was geweest, maar goed, ben er wel trots op ;) Ik had er alleen niks aan, want ik had als rewards de UAV, care package en turret en de Hardline perk, maar nu heb ik de UAV maar ingeruild voor de attack helicopter ;)
     
  17. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je later meer Killstreaks hebt unlocked zou ik de Care-Package weg doen. Het valt erg op dat er een package aankomt waardoor er vaak een enemy aankomt en je killt. En dus je package wordt gejat.

    Ik heb vandaag me eerste Nuke gehad:cool:!
    Ground War op Skidrow,heerlijke map, na de Harrier Strike kwam de Chopper Gunner en dan de Nuke8) Was gelukkig al richting het einde.

    Eindscore - 66-10:cool:
     
  18. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je wel geluk gehad zeg, ik raak nooit iemand als ik een AC/CG heb op Skidrow :+. En met die Harrier moet je ook maar geluk hebben dat je hem aan de juiste kant van de map neergooit. Maar meestal kom ik ook niet hoger dan 7 kills, ik ren de hele tijd rond met m'n Spas-12 en Ump45 door dat gebouwtje bij punt B.

    Ik heb m'n killstreaks atm ingesteld op Care Package - Sentry Gun - Harrier strike. Ik speel voornamelijk Demolition atm en dan is een Sentry Gun toch best handig als je een bombsite moet verdedigen :D.
     
  19. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Installeren op HDD, dat doe ik met toppers als MW2.
     
  20. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, das ook heta allereerste wat ik deed toen ik MW2 kreeg. Deed ik ook met CoD4.

    Ben helaas op vakantie nu, dus kan geen MW2 spelen. :mad: Ik mis het nu al. #t Is inderdaad net roken, zwaar kut maar erg verslavend. xD Kan geen dag zonder ;_;
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina