1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ben een COD game nog NOOIT zo snel beu geweest.

    Wat moedigen ze je aan om lekker te campen tot 25 kills zeg, onvoorstelbaar. Nee, vond WaW leuker ...
     
  2. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook nog maar 1 uur per week omdat ik soms niks anders te doen heb. Met mw2 heb je dezelfde gameplay als met codwaw, cod4. Daardoor vind ik het niet echt leuk meer.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik zie heel veel mensen hier patsen met hun K/D ratio. Zoals Reefun, ik weet het niet hoor kerel maar ik heb jou denk ik wel TIG keer geknifed omdat je weer eens in een hoekje aan het campen was :+ Dan heb ik het ook niet over 3 matches ofzo.

    Ach, maakt niet uit. Ik vind MW2 echt geen goeie COD-game. Zoveel glitches en bugs in het begin, niet normaal meer. Nee, wij zijn Infinity Ward en hebben geen BETA nodig.
     
  4. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik speelde altijd TDM maar sinds een paar dgn Ground War om wat afwisseling te hebben , nieuwe mappen zijn ook wel zsm welkom :)

    ach in Maart kan ik het lekker afwisselen met Bad Company 2:thumbs:
     
  5. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ook onwijs veel geluk:p Ze spawnden de hele tijd bij A omdat wij B&C hadden. Dus liepen ze buiten:cool:
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Voorlopig laat ik hem wel staan, want kill streaks langer dan 4-5 zijn bij mij een zeldzaamheid, dus dan is de care package een goede uitkomst, en als het wel lukt om verder te komen heb ik nog een turret en helicopter.


    Zoals ik al zei geeft ie dan dezelfde foutmelding :confused:
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2009
  7. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook met hardline spelen en dan heb je met 4 kills een predator missile. En als je geluk hebt maak je dan twee kills en heb je je chopper!
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik speel idd ook met Hardline, maar met veel van die streakawards waar je een bom over het veld kan laten gaan heb ik of niemand of maar 1 iemand geraakt omdat iedereen binnen zat ofzo, met de predator kun je natuurlijk sturen, maar wil je er 2 halen moet je wel geluk hebben, dan is care package denk ik beter? Of tellen de kills van de care package niet mee voor je streak? Je hebt natuurlijk met de care package wel wat meer kans dat je streak onderbroken wordt doordat je met het pakketje bezig bent.
     
  9. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee alle streaks van een Care-Package tellen niet mee.
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Kills van een care package tellen niet mee voor je streak :)

    Edit:// En weer te laat.
     
  11. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat m'n care package meestal gewoon staan en ga door en probeer een Harrier/AC130 te halen. Pas wanneer ik doodga gebruik ik m'n package.
     
  12. Rubinioow

    Rubinioow Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik heb predator-emergency-pave low aan staan en gebruik die airdrop echt pas als mijn chopper in de lucht zit om nog wat extra dekking te geven.

    Begin nu eindelijk mijn draai te vinden in de multiplayer, moest flink wennen aan al die glitches. COD4 was m'n ratio 1,64 en omdat vrienden van me zeiden dat het heel erg op elkaar leek, was het wel wennen om pas op level 40 een ratio te hebben van 1,00..
    Maar nu gaat het al stukken beter :p
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Dood aan care packages, ze worden altijd afgepakt :mad:, heb ze ook gelijk vervangen toen ik de kans kreeg :)
     
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, dat doe ik ook sowieso, ik vind het wel triest dat die packages idd soms afgepakt wordt, dan kun je beter gewoon een noob zijn, want als je die dingen gaat jatten ben je gewoon triest.

    Jammer dat predator gelijk zit met turret, had liever predator - turret - helicopter gehad, maar dat gaat dan niet werken, dus dan wordt het denk ik care package - predator - helicopter, maar de vraag is of het zin heeft tijd en energie te steken en risico te lopen in de care package als die niet meetelt voor de kill streak, terwijl ik juist die helicopter wil omdat die voor wat kills zorgt. maar ik weet ook niet wat ik anders in zou moeten stellen, UAV en counter-UAV vind ik niet echt geweldig en iets hoger dan de attack helicopter is nutteloos, want daar kom ik toch nooit, alhoewel, als ik bij de helicopter kom kan ik met de helicopter natuurlijk weer verder komen met de killstreak, maar goed, zo blijf je puzzelen :p ;)
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2009
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Is je eigen schuld dan, heeft niks met 'noob' zijn te maken.
    Jij pakt je care package 10x zo snel op als degene die hem 'steelt' dus dan mag je echt niet zeuren. Het is je eigen fout als je dan dood gaat.
     
  16. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Heeft het niks mee te maken, het gaat om het principe, je bent fucking triest als je die dingen gaat jatten en uit je reactie blijk jij ook zo iemand te zijn? Ok als die dingen al een minuut ergens liggen vind ik het niet erg, maar soms sta ik te wachten op zo'n ding en dan komt er een teammaat naast me staan die probeert hem weg te gappen, flikker toch een eind op dan.
     
  17. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik loop ze continu te jatten, al is het een resupply. Het is juist triest als je een noob bent die dan met geluk een 4 killstreak weet te halen en dan ineens een chopper gunner krijgt. Daarnaast is het ook wel heel zwak als je niet eens op tijd je care package kan openen, want die dingen heb je binnen de seconde open. Ik ga trouwens niet een eeuw wachten tot die helikopter er eindelijk is enzo, maar gewoon wanneer die persoon dood gaat, dan pak ik zijn pakje en die van de tegenstanders ga ik speciaal op af om ze te jatten. }:]
     
  18. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Modern Warfare 2 Mythbusters: Episode 2


     
  19. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Tja, als jij zo je puntjes bij elkaar wil sprokkelen....
     
  20. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er een Emergency Airdrop komt van de vijand proberen ik en m'n vrienden ze ook altijd te jatten xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina