Ik heb de Turtlebeach X4 headset/headphones en om eerlijk te zijn vond ik ze het geld niet helemaal waard. Begrijp me niet verkeerd het is een erg goede headset maar er zijn wel een paar dingen die mij tegenvielen.
-Er is ruis op de achtergrond te horen wanneer je het geluid een beetje omhoog schroeft, dit valt weg wanneer er wat meer actie op het scherm is( bijvoorbeeld het geluid van 1 geweer etc)
-Draadloos, ontzettend irritant met batterijen als je geen oplaadbare hebt. Mic valt ook weg wanneer de batterijen laag zijn(1/5?)
-Ik merk dat ik behoorlijk hard praat in de mic want anders hoor ik mezelf niet praten, dit zou niet het geval zijn omdat de headset de voice volume regelt samen met het ingame geluid, en ook je eigen stem terug speelt door de koptelefoon. Ik merk niet heel veel dat mijn eigen stem ook weer door de koptelefoon komt.
-In tegenstelling tot mw1 heeft mw2 ontzettend veel geluidseffecten, teveel zelfs. Hierdoor kan ik haast geen voetstappen horen wanneer er bijvoorbeeld air support in de lucht zit.
Ondanks wat ik hierboven zei zijn er genoeg momenten dat deze koptelefoon mijn leven heeft gered(niet alleen gekocht voor gamen btw
) Wanneer niet al dat air support in de lucht zit kan je mensen HEEL goed horen lopen(veel granaat en geweer geluiden kunnen het alsnog vaak lastig maken). Ik kan ze niet alleen horen lopen maar ook reloaden/claymore plaatsen/het oproepen van een UAV(klik geluid van het knopje) geritsel in gras/bosjes etc. Ik heb zelf mensen gehoord met Ninja Pro aan alleen dan moet het wel erg stil zijn.
Ik weet niet in hoeverre jij in staat bent om mensen precies te plaatsen maar ik kan je wel zeggen dat ik goed weet of ze boven/onder/links/rechts of aan de andere kant van de map staan.
Klik om te vergroten...