1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Gister speelde ik zo lekker met mn P90 met Rapid Fire. Normaal zweer ik bij RDS of HS, maar dan moest ik bling gebruiken om 2 upgrades te gebruiken, en ik gebruik marathon al bij perk 1, kan ik lekker rushen met mn P90, ik speel gewoon met de aimer van de p90 zelf, geen RDS of HS en als upgrade dan Rapid Fire, waardoor de Fire Rate nog hoger ligt, dan Stopping Power en Commando Pro zodat ik lekker kan knifen en dat leverde me in 1 potje 26 kills op in TDM, een record voor mij, ik was ook eerste van iedereen, wat me ook niet zo vaak lukt :p Potjes erna gingen ook lekker, paar killstreaks ook, die class ga ik vaker gebruiken, weer een wapen erbij dat ik vaak gebruik (UMP, SCAR, P90, TAR) ik kan niet kiezen, zou er eigenlijk 2 uit moeten pikken en daarmee oefenen en upgraden, maar goed.
     
  2. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik ga niet prestigen denk ik. Ik ga eerst al die perks halen totdat ze klaar zijn en dan pas ga ik prestige anders moet ik ze telkens opnieuw halen.
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    cfr. post in Custom class topic;
    Lijkt nogal op mekaar ;)

    Is het nu toeval of niet maar tegenwoordig krijg ik echt nooit meer de map Terminal. Zonde, want dat vind ik echt een van de leukste. Een maat merkte onafhankelijk juist hetzelfde op, het zal wel toeval zijn maar toch spijtig.
     
  4. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag juist erg vaal Terminal gehad, vind het ook een erg leuke map :) Vind het wel jammer dat je niet ergens aan kan geven dat als je zoekt naar een nieuwe game je bepaalde maps kan uitsluiten. Zo vind ik derail en rust echte kutmaps.
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik verbaas me er soms over hoe slecht sommigen zijn. Natuurlijk ben je niet goed als je net een nieuw spel speelt maar waarom zijn er zoveel die 0-16 e.d. staan (boosters daarbuiten gelaten). Hoe kan je in 10min. tijd geen één kill maken? Dat je in de min staat, oké, en hard in de min kan ik bij de eerste levels ook nog wel enigzins begrijpen met al die prestige gasten ertussen. Maar dat je niet eens iemand kan raken, dat snap ik echt niet :'-( Zo jammer dat hij niet op levels zoekt. Stond gister 33-10 in TDM en alsnog winnen we maar met 1 punt verschil. Die kerstdagen hebben niet veel goeds betekend voor dit spel.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Soms kom je inderdaard figuren online tegen waarvan je bijna gaat twijfelen of ze het expres doen. Vanmiddag ook weer een paar potjes met een maat van me gespeeld , wij waren de enige 2 in de lobby die minstens 1 keer prestige gedaan hadden, de rest was lvl 40 of lager. 1e potje eindigde ik op 32-2 en die vriend van de me op 25-5(?) , 2e potje speelde hij 46-2 en ik 18-0... die 46 haalde hij dus met 2 pave lows, 1 uit care package en 1 gewoon. En er was NIEMAND in het andere team die ook maar een poging deed om ze uit de lucht te schieten terwijl ze er met bosjes door afgemaakt werden..

    Dan snap je volgens mij gewoon echt niet wat de bedoeling is. 1 tegenstander was zo sloom dat ik terwijl hij op me schoot kon switchen naar mn care package grenade, de genade kon gooien, terug switchen en hem neer kon schieten. Allemaal terwijl ik ik in open veld liep...

    Maar ach, het is in ieder geval wel goed om de K/D weer wat op te krikken. Heb de laatste dagen namelijk veel 3rd person team tactical gespeeld puur voor de afwisseling en daar zuig ik best wel in :+
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja dan wel, maar als je met zijn tweeën speelt dan verlies je soms zo vaak, ook al staan die ander en ik samen +30/40. TDM is eigenlijk de enige modus die ik speel en je moet echt minimaal met zijn vieren zijn eer dat het een beetje tof is.

    Die stingers krijg je trouwens pas bij 30 en daarvoor heb je niet veel soeps waarmee je een chopper uit de lucht kan halen, dus dat veel beginners dit niet doen kan ik dan wel begrijpen.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hoe meer bekenden in je team hoe beter natuurlijk maar dat geld wat mij betreft voor elke online shooter :)

    En het niet hebben van een stinger vind ik geen excuus, 6 newbies met een AT-4 moeten zo'n pave low toch ook neer kunnen schieten. Of wees in ieder geval zo slim om niet als een blinde kip buiten rond te gaan rennen als je niet van plan bent wat aan die chopper te doen :+
     
  9. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of maak je VEEL sneller headshots met de M16 met Stopping Power Pro? Want normaal gebruikte ik altijd Hardline Pro, maar M16 met Stopping Power Pro is echt ziek goed. Had in 2 dagen Blue Tiger Camo gehaald. Zoiezo ben ik wel een M16 noob. Want ik hoor altijd Amerikanen: Peaple who use the M16 are fag blabla. Dus noem me gerust een noob, maar ik hou gewoon zoveel van dat wapen.

    Ik had trouwens gedroomd dat ik een nieuwe Killstreak mocht unlocken. En dat je ook mocht kiezen om een nieuwe Emblem of Title. Tja, je weet nooit wat je droomt haha.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2010
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Tja, sommige mensen gamen al hun hele leven elke dag, anderen hebben misschien voor het eerst een controller in hun handen, laten we hopen dat ook zei er lol in hebben, dan is dat toch geen probleem? Ik zit er zelf ergens tussenin en mijn potjes zijn heel verschillend maar mijn k/d staat echt niet in de plus, ik denk 0,65 - 0,7, maar dat heeft ook met speelstijl te maken, maar kennelijk tel je pas mee als je alles wint?
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Amerifags moeten gewoon de mond houden, er is niks noobs aan het gebruik van de M16A4. Ze zijn gewoon jaloers dat ze er zelf totaal niet mee om kunnen gaan en daardoor dus alleen met 'spraywapens' kunnen spelen.

    Edit://

    Je telt mee als je het niet zo hard verziekt dat de rest er de dupe van is.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2010
  12. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat je het met me eens bent. Sinds ik de M16 gebruik sta ik elk potje lekker hard in de +. Gewoon doen waar je het best in bent. Bij mij is dat blijkbaar de M16. Anderen kunnen weer goed overweg met spraywapens. En ik heb juist dat ik er totaal geen grip op heb en weinig kills maak.
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    M4a1 ftw. :cool:
    Is de enige wapen die ik tot nu toe heb gebruikt (level 42 ofzo)
     
  14. impulse_SneaKy

    impulse_SneaKy Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    M16 is en blijft imo gewoon het beste wapen in het spel, dit was op CoD 4 al zo, en dit is op MW 2 nogsteeds zo. Als mensen zeggen dat M16 voor noobs is, is dit alleen maar en excuus omdat ze er zelf niets van bakken.
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat zeggen we toch niet? Lekker boeiend als je niet super bent in het spel en een K/D hebt van onder de 1, die van mij is ook maar 1.67. Maar als je 0-15 of erger staat dan lijkt het me niet dat men er lol in heeft. Ik neem trouwens ook niet aan dat jij potjes speelt zonder ook maar één iemand neer te halen.
     
  16. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    TAR-21 FTW! Tot nu toe meest gebruikt. Nu ACR. Heb al een tijdje niet gespeeld door vakantie en CoD4. :p Ga morgen wel door, moet nog een paar CoD4 missies. Damn, kan niet wachten om n3wbs te pwnen. 8)
     
  17. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Zo moeilijk is het niet om 0-15 te staan.
     
  18. impulse_SneaKy

    impulse_SneaKy Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me ook wel eens af, als je potjes speelt met gewoon 6 mensen die je kent, gaan sommige mensen waar je dan tegen speelt, echt 0-20 tot 1-50, ik snap dan echt niet waarom de mensen niet gewoon de game leaven en iets anders gaan spelen...

    Het ergste wat ik ooit mee heb gemaakt was op CoD 4, zo'n jongetje deed in de lobby heel stoer, toen begon Shipment Headquarters, en hij ging serieus 1-103( en ja hij speelde serieus)
     
  19. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    1-103, jezus man. Ergste wat ik ooit heb gehad is 1-10 misschien.
    Snap niet hoe je 103 keer dood kan gaan met maar 1 kill. =/
     
  20. impulse_SneaKy

    impulse_SneaKy Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja op shipment was dat wel mogelijk hoor, i kweet niet of je ooit CoD 4 heb gespeeld. Shipment was +- de helft van Rust. Gelukkig is Rust wat groter en heb je wat meer mogelijkheden om omhoog te gaan enzo
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina