1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies vind de M16 echt geen noob wapen. Zie eerst maar eens goed te mikken. Ik gebruik hem voornamelijk in Hardcore, op core ben ik er zelfs niet goed genoeg voor. Dan kan ik beter met de ACR of de SCAR gaan lopen sproeien, dan gaan er iig nog kogels raak. Snap dus echt niet wat er Noob is aan de M16 ;)
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Had liever Shipment dan Rust, iedereen die boven gaat campen, heb je een killstreak wordt je van boven neergeschoten! :mad:
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Neej, ok, maar dat het even duidelijk is ;) Mensen die doelbewust het spel verzieken zijn idd triest en nee, ik heb nooit dat ik geen kills maak, maar ik heb genoeg potjes gehad met aardig wat meer deaths dan kills, pas de laatste tijd gaan er af en toe potjes in de plus of in balans of met bijna even veel kills als deaths maar wel vrij veel kills. Ik kan me idd ook niet voorstellen dat het leuk is om 0-15 te staan, maar het is voor de "noobs' en beginners andersom ook wel eens frustrerend dat er zoveel goede spelers met heel veel game-ervaring zijn, terwijl ik het spel weer opgepikt heb na een paar weken cod4 spelen met daarvoor een jaar waarin ik mn xbox amper heb aangeraakt. Dan zou een een systeem waar wat meer op level gelet worden al een deel van de frustatie voor beide partijen wegnemen.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Precies. Daarnaast moet de verbinding ook goed zijn als je een M16 gebruikt. Als het lagt dan merk je het gelijk. De M16 is, zoals jij al zegt, tenminste een wapen waarmee je nog moet richten. Vaak komen gasten gewoon al sprayend een kamer binnen in de hoop dat ze wat raken. Dat zie ik mezelf met een M16 nog niet doen.

    Ik ben nu met de RPD bezig voor de challenges. Mijn accuracy is in één middag van 23.30 naar 23.20 gegaan 8) 0.1% lijkt niet veel maar ik ben inmiddels 4de prestige dus heb al heel wat hits en er is best wat voor nodig om dat percentage te veranderen.
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Gebruik hem ook wel ja, maar voor close en middle, voor longer range zuigt de accuracy echt, heb dan ook niet zoveel aan de thermal en acog die ik ervoor heb vrijgespeeld, alhoewel ik er laatst op Afghan een heerlijk potje mee gespeeld heb met Thermal ;) Scar is ook wel lekker door de precisie, maar is wat minder krachtig. voor echte close combat en lekker rushen is P90 erg fijn, maar de meeste kills heb ik met de UMP45, die ik de laatste tijd trouwens nog maar weinig gebruik.
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Vind het onzin dat de Scar-H zo weinig kogels heeft, vind ik bij elke wapen eigenlijk wel zo (M4a1)! :mad:
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Extended mags/scavenger. Als je extended mags op de M4 doet dan loopt het magazijn zowat tot aan het scorebord :+
     
  8. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom gebruik ik standaard scavenger pro Anders zakt me broek er ook vanaf ja :'-(
     
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Haha, naar die stat heb ik nog nooit gekeken ;) Ik heb juist weer gehoord dat de LMG's noobwapens zijn, maar ik vind dat onzin hoor, kies gewoon een wapen dat je fijn vindt, daar is niks nooby aan, dat zou pas zo zijn als er een wapen heel makkelijk en veel beter is dan de rest en dat is niet zo, alleen die grenade launcher kan soms irritant zijn.
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Heb ik is gebruikt (extended mags), had niet echt het gevoel dat het meer kogels waren, maar meer dat je gewoon meer kogels per magazijn had. :lol:
     
  11. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, das wel irritant ja, maar ik gebruik meestal al Bling of Marathon daar.
     
  12. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Net zo ongeveer voor het eerst een paar potjes van een call of duty online gespeeld.
    Deze dus. Snap wel dat mensen het leuk vinden maar vind het zelf nog niet echt geweldig. Kan misschien komen doordat ik nog niet eens alle controls wist en 50% van de keren de tegenstander niet zag, maar ben nog steeds van mening dat dit niet echt mijn spel is. Ga het zeker nog vaker spelen, maar ik verwacht niet al te veel.
    Was wel grappig dat ik m'n 2e potje gelijk met een kill streak van 4 begon, beetje jammer dan dat ik toen iets kreeg, geen idee wat :9 Ik probeerde dat te activeren maar snapte dat ook niet echt, toen werd ik vermoord en werd het afgepakt ofzo? Was blijkbaar niet zo goed voor het team hoorde ik van m'n teamgenoten.. Maarja ik vond t wel grappig allemaal. Ook een paar keer geniaal gekilled, bijvoorbeeld doordat ik met verbazing aan het kijken was naar een kippetje in een kooitje :+ Of naar een boekenwinkel (of dvd's ofzo) op het vliegveld :+ Wat moet m'n tegenstander wel niet gedacht hebben.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind de LMG's ook redelijke "noob wapens". Ze komen best ver met hun bereik, zijn vrij sterk en hebben een enorm magazijn. De enige zwakte is het herladen maar daar heb je sleight of hand voor. Ik heb ook al een paar triples ermee gemaakt omdat je hele kamers kan vrijmaken van vijanden zonder ook maar één keer te richten. Er komt verder weinig skill bij kijken.
     
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat is natuurlijk zo, ik heb ze online nog niet geprobeerd, wel in Single Player, maar daar gaat mn voorkeur meestal toch uit naar de AR's, misschien moet ik ze eens gaan proberen dan als noob :9 :lol:
     
  15. impulse_SneaKy

    impulse_SneaKy Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 1 potje een keer de AUG geprobeerd, voor de rest heb ik nog geen 1 LMG aangeraakt:D
     
  16. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel liever ook altijd single player.Alleen Modern Warfare 2 heb ik in het begin even online gespeeld.Was best wel leuk
     
  17. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Meer kogels per magazijn is toch ook de bedoeling van Extended Mags? En volgens mij behoud je ook het aantal magazijnen dat je meedraagt, maar daar kan ik ongelijk in hebben. Scavenger is wel gewoon een erg handige perk.
    Nou ja, over een afstand kun je (ook met grip) vrij weinig beginnen met een LMG en je sprint er ook wel heel langzaam en kort mee. Verder wel prettige wapens hoor :+. Pas mastery gehaald voor de eerste en ik denk dat ik ook nog wel mastery ga proberen voor de RPD, maar dat hangt ervanaf hoeveel mijn broers zullen levelen in mijn tentamenweek straks, anders doe ik die RPD en andere LMGs in de opvolgende prestiges.
     
  18. impulse_SneaKy

    impulse_SneaKy Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb je met extended mags alleen een groter magazijn, maar heb je niet meer kogels bij... Dus gewoon extended mags pakken EN scavenger, dan heb je sowieso genoeg kogels :thumbs:
     
  19. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik speel wel veel multiplayer hoor, alleen niet met die Light Machine Guns, die heb ik alleen in singleplayer uitgeprobeerd ;)
     
  20. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben er meer mensen last van dat je predator missile niet te besturen is? dat hij van de vijand afwijkt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina