1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Je moet gewoon een goede start hebben voor een Nuke. Ik had toenstraks ook 31-1 ... daarna 35-0. Beide op Ground War / Domination. Jammer genoeg stel ik nooit mijn Nuke in.

2. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Bij 10 nukes krijg je iets.

3. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt bij de nuke challenge iets bij 2 nukes ( title Thermal Nuclear War oid) bij 5 nukes krijg je title End of Line, en bij 10 nukes ronddraaiend nuke emblem.

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    :lol: Orange haalt ook ff een nuke 8)

5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hoe halen jullie zo simpel die Nukes? :+ K'heb godver elke Kill-Streak al maximaal, maar die Nuke stel ik OF niet in ... of ik ga NET voor m'n 25ste kill dood.

6. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste Nuke, in een potje tegen Ferron. Yeah. 8)

7. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed zijn :cool:

Nee serieus, als je speelt met een class waarmee je kan spelen, harrier -> chopper gunner -> nuke gebruikt, dan garandeer ik je dat je snel een nuke haalt.
    Gewoon omdat als je die harrier krijgt, je ook snel chopper gunner krijgt, en met geluk dan al nuke hebt, of nog 1 of 2 kills moet maken.

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Oh, voor mij is die Nuke niet boeiend. Lijkt me een keer leuk maar ben er niet echt mee bezig. Zal het morgen eens een keer proberen.

9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ground War (Domination) puur omdat je bij TDM gewoon maar 7500 punten als max hebt is het daar moeilijker om een nuke te halen. :+
    Net een chopper gunner, is de match afgelopen! :mad:

10. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Waarom verkies je Harrier boven Hind? Ik heb het gevoel dat je daar meer kills mee haalt, is volgens mij ook ietsje moeilijker uit de lucht te schieten, de Harrier bombardeert natuurlijk eerst, maar blijft wel 15 seconden korter hangen.

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Die chopper is waardeloos. Één lock met een stinger en je schiet hem uit de lucht, net zoals bij een harrier. Mijn harriers maken bijna altijd iets van 5 kills of meer, hangt er een beetje vanaf tegen wat voor team we spelen. Een chopper/hind doet geen moer, hij schiet wel maar raakt nooit wat. Met mijn harriers sta ik nu op iets van 700 kills, met die airstrikes die er aan vooraf gaan heb ik meestal ook wel 2 of meer kills, dat is meer dan die hind in totaal zal maken.

12. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb toch wel genoeg choppers gezien die veel kills halen, volgens mij is ie even effectief, alleen blijft de chopper langer hangen en de harrier heeft eerst een bombardement, maar het hangt er natuurlijk wel vanaf hoe de map is, of mensen naar binnen vluchten en hoe snel dat ding uit de lucht geknald wordt.

13. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is de tijd van de choppergunner ook verschillend?
    Ik heb het gevoel dat het de ene keer korter duur als de andere, en nee hij is dan niet neergehaald.

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nee, altijd hetzelfde. Als je lekker gaat dan lijkt het meestal alsof het snel voorbij is.

15. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik speelde net voor de grap 3rd Person Cage Match, en er zijn serieus allemaal mensen die in een random hoekje van de map in een hoekje gaan zitten, en vervolgens om het hoekje kijken (terwijl je ze niet kunt zien) en je dan doodschieten:'-( Gewoon niet leuk meer.

Laatst bewerkt: 4 jan 2010
  16. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Eergister een colletoral triple kill begin snipe op Highrise. Focking ziek :)
    Werd eergister ook voor het eerst echt geowned door een care package die naar mij toe stuiterde.
    Helicopter, Airstrike, Stealthbomber en EMP zijn over het algemeen ook echt een waste van een killstreak.

17. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Airstike en Stealthbomber kunnen in combinatie met een UAV verdomd dodelijk zijn, maar bijna niemand gebruikt nog UAV :{.

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Iemand kreeg net 2 AC130's in een care package.
    Iedereen er naartoe rennen en tegenstanders ook :lol:
    Ik was helaas net te laat :mad:

19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    UAV for the win :)

20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik gebruik nog wel UAV. Daaruit haal ik meer kills, zodat ik snel een care package krijg, waardoor ik nog meer kills haal.

Sommige spelers gaan rennend naar die care-package als je die eenmaal dropt.

Maar ben nog niet zo goed, dat ik continu een choppergunner of zo heb.

Kan nog niet mijn draai vinden, net als ik rond de 9 a 10 kills ben ga ik weer dood.

Iemand tips ? moet je gewoon een bepaalde stukje heen en weer lopen, moet je campen ?

Hoe halen jullie die gigantische killstreaks ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina