[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    if you can't beat them, join them !!!

    Zal mijn vorige post bedoelt hebben :)
     
  2. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, hier een simpele oplossing. Speel geen MW2 meer:+

    Er is geen manier om campers eruit te 'filteren'. Eigenlijk moet je gewoon met een party spelen, en dan de locaties van de campers aan elkaar doorgeven, zo geef je ze namelijk geen kans.
     
  3. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    valt toch wel mee? alle assault rifles zijn wel goed te doen, maar sommige als de AK Tar21 en ACR zijn toch de beste. ik vind Lmg's ook wel goed, al moet er dan wel een grip onder. het enige wapen wat ik kut vind is toch wel de M21/24 (?die laatste sniper) en de desert eagle

    kijk ik op youtube naar van die gasten die nukes halen, die hebben toch altijd geluk, 7 kills met harrier en 10 CG, bij mij worden die altijd gelijk neergeschoten.


    had ik daarnet, een harrier 2 kills uit de lucht geschoten, dan CG maar 5 kills en moest ik nog 9 kills om nuke tehalen. is me uiteindelijk toch gelukt :+

    campers valt wel mee hoor, je moet gewoon niet als een idioot rond rennen
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2010
  4. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé, pssssst! Je mag geen bewegende afbeeldingen in je sig hebben :)
     
  5. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Throwing knife is echt geniaal en volgens mij als je het echt onder de knie hebt is het nog fucking goed ook.

    Zo net 15/10 met 14 throwing knife kills, waarvan 1 kill over minimaal 25 meter.

    Ben trouwens wel bang dat dit spel me`n examens gaan verknallen:'-(
     
  6. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    TIP: begin er NU aan want daarna heb je er als het goed tijd
    genoeg voor ;)

    En throwing knife is inderdaad grappig en in goede hande ook nog eens goed
    ook leuk bij game winning kill :)

    En dan vraag ik me af welke sniper vinden jullie nou het fijnst intervention of toch bar. 50 ?
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2010
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is 'enige'...

    Granaten, Tubes, Rockets, Flash/Stun Granaten of gewoon wapens met meer range dan die van hem.

    WA2000 in HC.
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Snap niet waarom mensen dat wapen leuk vinden om mee te spelen ? Automatische rifle zonder recoil met een sniper scope. Leukkkk!!!!
     
  9. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook zo'n saai wapen. Ik kan er ook gewoon niet mee overweg.

    Intervention Thermal 8)
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Inderdaad. Lijkt net op een Halo wapen. :p
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nice, had zopas een potje van 20 - 0 ^^
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Echt een schijt game af en toe. Serieus, waarom doet IW hier nou geen zak aan?

    De lag soms is moordend. Je kan geen kant op omdat één of andere vette Amerikaan weer de hosting wil uithangen en niet weggaat.

    Of je bent gewoon met je maten in TDM aan het praten of zo'n irritante anti-zonlicht nicht komt weer voorbij met : "Oh god, its another foreign retard". Echt waar ... sommige mensen :+

    2 uur gespeeld. In elk potje ( telkens andere ) boosters of assisters ( mensen die schieten, en daarmee zichtbaar worden, om hun team te naaien ). Constant die Nuke tegen, constant gekilled worden omdat je eventjes weer niet op de "mol" let. Ja, heerlijk. Gelukkig 75% van de potjes POSITIEF afgesloten... waar is de MW2 XBW knokploeg?
     
  13. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen shooters spelen :thumbs:
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    MW2 moedigt campen echt wel aan. Want hoe hoger de killstreak, hoe vetter het word. Zo simpel is het. Had je zoveel gecamp in COD4? Nee. Had je dat in WaW? Nee.

    Tevens is de structuur van de mappen ook HELEMAAL anders. Meerdere lagen, steegjes ... noem het maar op. De aankomende mappack mag van mij wel weer leuke mappen bevatten.
     
  15. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Call of Duty 4 nooit multiplayer gespeeld, maar als de maps daar zo goed waren, mogen die er van mij best komen. Er zijn niet gek veel maps bij MW2 die ik echt leuk vind.
     
  16. Nickaliciouz

    Nickaliciouz Ook op PSN!

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het helemaal met je eens, vandaar dat ik MW2 ook minder vind dan het eerste deel. Helaas.
     
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ben ik ook wel mee eens. De maps zijn opgebouwd uit teveel kleine hoekjes en raampjes waar je vanuit het niets doodgeschoten wordt. Had het liever overzichtelijker gezien zoals mw1. Maar je went er wel aan naarmate je de maps beter kent.

    ohja waarom heb je in die sneeuw map met die onderzeeer als sniper een groene ghuillie suit aan en niet een witte? Lekker opvallend zo.
    Overigens vind ik die ghuillie suits nutteloos in een map zonder bosjes. Daar mochten zo ook wat op verzinnen om de sniper class in die levels onopvallender te maken.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2010
  18. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voor de verandering maar eens dit als killstreaks ingesteld:

    Predator -> Harrier -> Stealthbomber

    Puur om de challenges van de Stealthbomber te halen, en ik vind het gewoon een tof ding:+
     
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Je speelt andere cammo's vrij bij bepaalde hoeveelheden aan One-Shot-Kills met je sniper. Zo ook een witte ghilliesuit en een 'urban'-suit.
     
  20. superslimsimon

    superslimsimon Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    objective based games spelen... domination oid. Je hebt dan altijd nog wel 1 of 2 gasten die in een hoekje gaan zitten, maar valt toch mee over het algemeen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina