1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd.. campers had je in de vorige delen net zo goed.

    Mensen moeten gewoon wat te zeiken hebben..
     
  2. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat zo? Best vet. Maar je ziet het nooit ergens staan als je zoiets unlocked.
     
  3. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Die heb ik unlocked, daarom vraag ik me juist af waarom ik niet de witte krijg, maar de groene in die level.
    Alleen weet ik niet wat je bedoeld met de urban suit. Ik heb de witte en desert unlocked.
     
  4. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Urban is gewoon bruine en zwarte lappen stof in plaats van die grasmatten op je lichaam.
     
  5. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    oh dat wist ik niet eens. Dat is zeker de laatste die je kan unlocken. Vreemd, bij de one shot challenges stond alles op done volgens mij. Zal nog een kijken dan.
     
  6. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net mijn streak verbeterd. Heb nu een streak van 42 gehaald op Invasion Demolition. Score was 61-3.
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zonet met Cookie nog 30 - 4 gehaald, mijn PaveLuv ging echt als een malle te keer 8)
     
  8. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Mmm is er een manier om te zien of jij host hebt? Zou het wel is willen weten. :p
     
  9. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je meteen voor de start van de game naar de scores kijken, de host heeft meteen 4 streepjes, en de rest enkele seconden daarna.
     
  10. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Of gewoon leaven en als dan het scherm searching for new host in beeld komt dan was jij de host ;)
     
  11. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Thx :)
    Ga er eens op letten

    8)
    Ik leave (zo goed als nooit) tijdens een game dus dat wordt lastig. :+
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah, dit meen je toch niet. Ik had een Emergency Airdrop, zaten er drie UAV's en één Counteruav in :emo:. Daarna had ik nog 1 carepackage, zat er een Stealthbomber in werd die genakt omdat ik werd genoobtubed. Ik had daarna nog één, zat er een UAV in werd die ook gejat. :emo:
     
  13. Roger

    Roger Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Je speelt andere cammo's vrij bij bepaalde hoeveelheden aan One-Shot-Kills met je sniper. Zo ook een witte ghilliesuit en een 'urban'-suit.


    Waar kan je zien welke je al vrij gespeeld hebt ? bij welke challenge?
     
  14. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Basic, volgensmij.
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Soms maakt me harrier gewoon echt veel kills (8+) en dan is het echt een eitje om met de chopper gunner een nuke te halen. 8)
    Daarom moet je nooit tegen Orange spelen, want dan is je harrier/CG gelijk uit de lucht! :+
    Heb ook maar besloten om als secondary weapon ook maar een Stinger (?) te kiezen, aangezien er toch echt veel killstreaks gebruikt worden, en het is gewoon tof om iemand z'n chopper/harrier/AC etc uit de lucht te halen. :+
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Haha! Ja, vooral als je Javelin raket om de Harrier heen blijft cirkelen als een dolle pony.
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    :lol:

    Zoals dit? :+

    [yt]4I9oepIWmZk[/yt]
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja :mad:

    Het erge is, deze kut onzin gebeurd echt 90% van de keren dat ik een CG of Harrier neer wil halen. Ik word achtervolgd door m'n eigen Javelin. Stingers werken ook wel overigens ...
     
  19. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol::lol:
     
  20. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me wat uitleggen over die Sentry Gun.

    - Heeft die unlimited ammo of gaat hij vanzelf kapot wanneer die out of ammo is? Volgens mij gaat die kapot wanneer de kogels op zijn maar weet het niet zeker.
    - Kan iemand hem ook mollen door er een granaat/noobtube op te gooien?
    - Kan iemand hem ook mollen door er gewoon op te blijven schieten?
    - Hoe zit het met het bereik van dat ding?

    - Is er een bepaalde hoogte tot waar die actief is? Dus kan ik hem bijvoorbeeld zoals in onderstaand plaatje ergens helemaal boven op het dak zetten en dat hij dan schuin naar beneden schiet? Of kan ik hem bijvoorbeeld alleen op de 'eerste verdieping' neerzetten? Want als je hem op Highrise op het dak neer kan zetten heb je volgens mij echt een awesome wapen met wat geluk.

    [​IMG]

    Ik had trouwens net 3 headshot's met 1 sniperkogel, jammer dat er geen challenge/title/emblem voor is. Was op Highrise, waar je de enemy spawn kunt zien, ik schiet, bam meteen 3 kills. Bleef maar doorgaan met die bonussen :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina