1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.498
    Leuk Bevonden:
    5.116
    Wat is IW toch verschrikkelijk slecht bezig.. Volgens mij hebben ze maar een paar maanden er aan gewerkt, zoveel fouten zitten erin..
     
  2. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    mohge.
    ik ben net voor de 2e keer prestige gegaan. kreeg er helaas nix bij. maar klopt het dat je prestige chalenges niet ongedaan gemaakt worden. maar je kills een kwart verminderd worden of met 500 terug gedraait of zo iets?
    ik heb igg bij sommige chalenges als heel veel kills die ik nooit al gehaald kan hebben

    wel relaxed dat prestige dan probeer je teminste nog andere wapen combos. heb er nu eentje die echt supper lekker werkt.
    net ook ff een leuk potje gehad k heb als killstreak UAV carepackage en sentery gun. kreeg ik 2 keer achterelkaar centery gun uit zo een pakkie en nog 2 van me zelf dus ik had er 4 die ik neer kon zetten :D
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ze worden ongedaan gemaakt ofzo als je ze eenmaal gehaald hebt dacht ik. Verder resetten normaal die kills voor Prestige Mastery/Veteran wapen challenges niet dacht ik.

    Edit:
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2010
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Idd. Alles challenges die je erbij krijgt na de 1e keer dat je in prestige gaat blijf je gewoon houden en resetten niet.
     
  5. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    iTz is een clan, een hele zielige...:x

    Net best lekker gespeeld en flink veel gesnippert. Heb bijna 500 headshots met de Barret.
     
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Wilde je heel de tijd joinen, was er eindelijk plek, ging iedereen van XBW weg:+
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Goed, ik heb dus ergens gelezen dat er een gigantische TITEL update komt 20 Januari. Wat dit allemaal inhoud? Geen idee, maar dit plukte ik van de Infinity Ward forums af. Lees het bericht daar maar op.

    http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=13&t=240966

    Voor de luie mensen onder ons;

    Infinity Ward Announces New "Momentum System" For Modern Warfare 2

    This morning, Robert Bowling (@fourzerotwo) tweeted that a new "Momentum System" would replace the killstreak system in Modern Warfare 2, setting the internet abuzz. To the best of this GGM editor's knowledge, no modern video game has ever made such drastic changes to its core multiplayer structure in this manner, and you, dear reader, are in luck. Only GGM has the exclusive details about what you will see when the next title update hits on January 20th for both Xbox Live and Playstation Network.

    No More Killstreaks

    Yes, you read that right. Those precious killstreaks that you spend hours camping in the corner to earn are all going bye-bye. In their place is a brand new "Momentum System," which rewards you for actively, yet smartly, pushing on objectives and playing as a team. In practice, it's very simple: every time you earn a kill, capture an objective, plant a bomb, or do anything to help your team's cause, you gain points to fill your momentum meter. When your meter reaches key points, you can choose to "cash in" your meter for one of those precious bonuses, like a UAV, Sentry Gun, or the dreaded Chopper Gunner. But be careful: cashing in your meter will cause you to "spend" all of the points you've currently accumulated, bringing you back down to zero. So you'll have to decide if you think that a UAV now is better than a possible Predator Missile later.

    Lest you think this isn't fair when compared to the old system, wait until you hear this: getting killed will no longer reset your streak. That's right. If you die, your momentum will not be reset to zero under most circumstances (Bowling tells us that suicides or teamkills in Hardcore modes will reset the meter to zero). Rather, you'll incur a penalty to your meter. We pressing Bowling to tell us exactly how much you would lose, but all he would say was "it depends." Apparently they have some super-secret formula which takes into account what exactly you were doing when you died. For example, getting killed while running around in the open would cause a greater loss than getting killed while pressing on an objective. Speaking of deaths, we were also very excited to learn about the new "Noble Sacrifice" accolade, which rewards players who risk their lives to complete objectives. Said Bowling: "We noticed that many players wouldn't play aggressively because death is such a huge punishment in this game; the new 'Noble Sacrifice' award takes this away." Simply put, if you and two teammates work on capturing a flag in Domination, but you get killed while trying to grab it, as long as that flag is captured for your team, you will get a "Noble Sacrifice" message and won't incur a loss of momentum. This works in all objective based modes, and will hopefully encourage the more cowardly of you to actually put yourselves on the line for your team.

    But this brings us to the biggest change in the new system: Team Momentum. Not only will each player have an individual momentum, but so will each team. This momentum will swing back and forth as the match progresses based on how well each team is doing relative to the other. If the bar swings too far in one direction, one of the more devastating momentum bonuses will be automatically released. Yes, you guessed it: the dreaded "Tactical Nuke." In fact, the nuke is no longer an individual reward. It can only be earned by the team as a whole and serves as a sort of "Mercy Rule" for those highly lopsided matches. "We always viewed the nuke as a sort of mercy rule anyway," Bowling told us, "and we were very disappointed to see the way that the community reacted to its inclusion. With this new system, we feel that the tactical nuke will fit more naturally into the flow of the game." We got to go hands-on with the new system in an exclusive event held only for GGM, and we walked away incredibly impressed. While Team Deathmatch games felt almost identical (and, in fact, are essentially unchanged), the objective-based games felt like new life had been breathed into them. Personally, I was overjoyed by the newfound usefulness of the Riot Shield, as using it properly can now actually earn those precious bonuses we've all come to love. This feels like an entirely new game, one with a greater sense of camaraderie and teamwork. Obviously, the true test of this update will be when it releases next month to the incredibly vocal and picky Modern Warfare community, but the general consensus around the office is that we're sold on it.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2010
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ging best lekker ja. Vooral al die kills die ik voor Cookie zijn neus weg jatte 8)
     
  9. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij niet hoor.....
    Alles onder Spectre blijft niet staan. (bij Prestige Challenges)
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Goed nieuws toch? Ik speel meestal om te winnen en ga niet voor streaks of kills.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329

    Het gaat niet echt om killstreaks, maar om het totaal omgooien van de COD formule. Momentum? WTF? Kom op IW. Ze hebben 2 jaar ( 2-fokking-jaar ) gehad om een game af te leveren. Nu ( mocht het bericht wat waarheid hebben ) gaan ze een momentum systeem implenmenteren? WTF? 2 jaar over een game die bij de release al duizenden glitches en hacks had. Ja ... dat ze zich maar focussen op DLC.

    Zit eerlijk gezegd nu al te wachten op nieuw mappen. Hopelijk betere als bij het oudere Map Pack uit COD4.
     
  12. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Kans is gering, maar hopelijk komt er een soort ''Flashback'' DLC, zoals bij GoW2, dat er dus maps uit CoD 4 komen. Mis toch wel een beetje Strike, Crash etc.
     
  13. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Alsof het echt is lol :/
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is ook nep. Maar heel slecht vind ik het niet. Ze kunnen beter nu hun tijd aan de host migration besteden. Lag is soms niet te harden. Een van de slechte/ergste games die ik in tijden gespeeld heb als het over lag gaat. Ik quit dus dan ook meteen als de verbindingen niet goed zijn.

    Verder ben ik nog steeds van mensen dat alleen mensen met NAT op OPEN toegelaten mogen worden tot online gamen.
     
  15. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Ze moeten gewoon servers maken voor EU only, USA only, Asia Only etc, zodat je niet al te erge connecties hebt.
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zoiets hebben ze eigenlijk al aangezien het spel wel op landen zoekt, alleen niet goed genoeg. Halo 3 deed dit ook en eigenlijk help je hier alleen maar de boosters mee. Europeanen hebben vaak trouwens ook bagger connecties, zelfs de Nederlanders.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    In WaW kon je tenminste op local zoeken. Jammer is dat veel Nederlanders net als Amerikanen erg arrogant zijn.
     
  18. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Holy fuck,

    ik had net in een match een triple kill met een Stinger en daarna ook nog eens een double kill _O_. Was op Sub Base, toevallig twee Harriers naast elkaar en er was ook nog een Pave Low in de lucht maar die vloog achter me dus kon die niet zien door een gebouw. Ik schiet m'n raket af, en met één raket vernietig ik alle drie tegelijk _O_. En later weer twee Harriers naast elkaar en die vernietigde ik ook met één raket.

    Maar volgens mij unlock je de bijbehorende titel pas op level 53 of hoger (Elite/Intimidation challenges) want heb niks unlocked en ben level 49. Dat is dus mooi kut :{
     
  19. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, dat is best wel pro, Alizor. :eek:
     
  20. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    En ja hoor er is weer een nieuwe glitch. Twee potjes achter elkaar komt er iemand buiten het level op Derail door iets vaags te doen bij die gastank achterin het level:mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina