1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Okee, hoewel ik CoD nog steeds erg tof vind komen er wel steeds meer irritaties =P. Misschien leuk om een lijstje van frustrerende momenten te posten :) . Ik trap wel af:

    1. Ik zie een vijand aankomen en wil hem snipen, maar precies op dat moment gaat er een teammate voor me staan. Die blockt mijn schot en zorgt er ook nog eens voor dat de tegenstander makkelijk een double kill kan maken.

    2. Ik zie een predator missile op m'n radar en wil weg rennen bij die gast die bij me loopt. Gaat die gast me op de voet volgen en natuurlijk gaat de predator dan voor de double kill.
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Liever niet, vindt dat mensen al veel te veel aan het huilen zijn in dit topic. Ga maar naar fmylife.com als je niks dan frustraties te melden hebt. Jaja ben geen mod, maar geef mijn advies.
     
  3. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige dat mij irriteert is dat ik af en toe moet stoppen met cod'en om te slapen, te eten en te gaan werken.
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.838
    Leuk Bevonden:
    860
    +1
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    En je vond nog wel dat die site moest verdwijnen. :mad: Zie hier:

    Ja, dit heb ik onthouden, aangezien ik heel boos wilde reageren op je reactie over emo's, maar toen ik zag dat het over mannenkapsels ging, heb ik maar niet gereageerd. Vrouwen-emo-kapsels zijn tof. :+

    /genoeg offtopict.
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Had dit nog niet gelezen, want het werd niet als nieuw bericht gezet nadat ik heel lang bezig was met lezen in het moppen-topic, maar ik vindt het fucking vet nieuws :D. Zijn we dan eindelijk klaar met die campers in objective gametypes?
    Aaaah, ben jij Marieke NL :+.
    Van mij mag die site inderdaad verdwijnen :), maar als mensen hun frustratie zo nodig kwijt moeten dan liever daar dan in dit topic.

    En vrouwen emo-kapsel zijn inderdaad best sexy *), jammer dat met een groot deel veel die meisjes geen normale sociale omgang mogelijk is :9.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die zit er al vanaf het begin in.
     
  8. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat maakt het niet minder vervelend, het lijkt of er steeds meer mensen achterkomen. Net ook iemand die op Karachi op daken liep waar je normaal nooit kan komen...

    Maar toch een verslavend spel:+
     
  9. CoennoeC

    CoennoeC Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf! dus de game gaat veranderd worden.. ik zelf heb het spel nog niet.. ben net terug gekomen van een lange reis(blut) maar speel het veel bij vrienden, en heb ook modern warfare 1 kapot gespeeld..ik hoop maar dat modern warfare feeling erin blijft..
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Uhh nee.
     
  11. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Bron?
     
  12. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh, doubt it... Iemand zegt dit op een forum. Hoogst waarschijnlijk is het gewoon bullshit. Niks officiƫels, elke random persoon kan het aangemaakt hebben, wat misschien als suggestion is begonnen.
     
  13. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Als dat er al is, waarom kom ik dan continu met Amerikanen in de game?
     
  14. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan gaat iedereen toch net zo lang sparen totdat ze een chopper gunner hebben? Daarnaast wordt het campen niet minder, aangezien kills nog steeds 'momentum' opleveren, bij domination wordt dit vlag campen, omdat je dan de vlag beschermt.

    Slecht idee naar mijn mening.
     
  15. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is mij een beetje onduidelijk. Als dat uit zou komen. Dan word het toch een keuze die je maakt. Wat je wil spelen. Met killstreaks of momentum:cool:
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    +1
     
  17. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Hmm ja, daar zit wat in. Naja, we zullen zien wat eruit komt :).
     
  18. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Je gelooft dit bericht toch zelf niet? Je denkt toch niet dat IW twee jaar aan een game werkt, om vervolgens een paar maanden na de release het hele concept te veranderen? Dat zou werkelijk nergens op slaan.

    Sommigen mensen moeten gewoon kappen met dat gezeik op alles wat ze niet aan staat. Tuurlijk zullen er altijd dingen zijn die je niet leuk vind, maar leer er maar gewoon mee leven... Dat gezeik over die campers bijvoorbeeld wordt ik nu ook wel erg moe van hoor, we weten het nu wel!
     
  19. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het zelf ook een slecht idee...Zou echt kut zijn als er zo'n momentum ding komt >_>
     
  20. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Mocht het er komen, hoe doen ze het met die challenges?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina