1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik bedoel gewoon wat Infinity Ward over het algemeen van plan is met de game. Ik ben ook niet zeker natuurlijk of dit waar is, maar ik ga ook niet meteen doen alsof het absoluut geen optie is. Ik zie er gewoon best potentieel is, dat betekent niet dat ik ontzettend ontevreden ben over het huidige concept :).
     
  2. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Speciale mode. dat is de oplossing. Team deatchmatch zonder killstreaks.

    De rest van de modes blijven dan wel. Word een extra modeO-)
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik denk dat als ze dat zouden doen het iedereen ineens heel hard opvalt dat de mappen van 2 eigenlijk niet zo goed zijn als die van MW :+ Nu wordt je nog steeds afgeleid door harriers, choppergunners etc. Als je de killstreaks weghaalt is er maar bar weinig veranderd in 2 jaar.

    Enige wat er dan belangrijke verandering overblijft is je secondary wapens
     
  4. impulse_SneaKy

    impulse_SneaKy Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij maar gewoon de secondary weapons van CoD 4 hoor, ik word helemaal gek van al die mensen die met shotguns lopen. Snipers zijn ook overbodig, aangezien iedereen een SPAS heeft, die functioneert zeer goed als sniper en voor de mensen die niet prestigen is er ook nog de model akimbo in de aanbieding....
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mee eens, wat me vooral irriteert aan de secondary's is dat snipers nu een smg of (meestal) een shotgun meenemen.

    Iemand die kiest om sniper te spelen hoeft zich helemaal niet als sniper meer te gedragen. Rondsluipen met je pistol in je hand tot je een goede plek vind, sneaky re-locaten terwijl je een vijand ontloopt om hem van afstand te pakken, dat soort tactieken zijn er niet meer bij omdat de zwakte die een sniper normaal gesproken heeft weggepoetst wordt door z'n shotgun of smg.

    Hoe vaak zie je niet van die vervelende mannetjes rondsprinten met 1887 Akimbo maar wel in een Ghillie suit... De hele rolverdeling is weg door de secondary's , iedereeen kan alle speelstijlen tegelijk gebruiken en het enige verschil zit m nog in de perks
     
  6. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die 1887 akimbo echt waardeloos tegenwoordig, na die update. Geef mij dan maar m1014
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Je moet er is Akimbo + FMJ + Steady Aim opzetten. :)
     
  8. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je meer armor penetration en steady aim heeft nagenoeg iedereen met akimbo + X. Het blijft echt waardeloos.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Met die attachments is de 1887 weer bijna net zo sterk als voor de update. Dus zo waardeloos is het niet, jammergenoeg.
     
  10. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Even gegoogled en daar staat dat het inderdaad de oude range krijgt maar heb na de patch persoonlijk 0,0 problemen gehad met akimbo models.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ze hebben hier 2 jaar over gedaan, belachelijk.

    Serieus. Kijk naar al die fouten in het begin. Mensen die vliegen, de leaderbords kunnen hacken. Is toch niet te geloven? Het is een fokkin' console! Kom op.

    Dan nog heb je mensen die vinden dat IW het beter doet als Treyarch. Treyarch had tenminste ballen en kwam zelf met hun fouten naar buiten. Hier heb je een community manager ( FourZeroTwo ) die niet veel betekend voor de rest. De 1887's zijn gepatched omdat erover geklaagd werd. Nu klagen er mensen over het ontbreken van een Sniper ( de M40A3? ) ... wedden dat die nog toegevoegd word ...
     
  12. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb niemand gehoord over het ontbreken van die sniper, bolt action = intervention, als dr nog eentje was zou iedereen die gebruiken als die beter was. En tja dat er zoveel fouten in zitten komt waarschijnlijk doordat er geen beta in zit. Dat ze hun fouten niet toegeven is niet erg bijzonder vind ik, IW is een van de grotere bedrijven en als ze een fout toegeven is het gewoon niet erg professioneel lijkt me.
     
  13. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste 12 maanden:
    Jeeeuj, we gonna get some money with this shit
    6 maanden later:
    Shit, nog steeds niks ontworpen. Maar even snel wat maps ontwerpen
    4 maanden later:
    We zijn halverwege, hebben geen tijd meer om andere wapens toetevoegen.
    Hey, ik weet het! Kom we gooien wat maps erin die oorspronkelijk gereleased zouden worden als DLC!
    2 maanden later:
    Release MW2; Jeeuj, we got some money!

    Ik denk dat het zo ongeveer is gegaan :+
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ongeveer ja :+

    Er zitten MINDER wapens ( althans, variatie ) in als COD4.
    Er zitten MINDER mappen in als COD4 ( terwijl er meer beloofd werden )
    * Kom nu niet aan met; LULKOEK! MW2 heeft 1 map meer ..
    Er zouden gebalanceerde killstreaks toegevoegd worden, met oog op meer als DLC.
    Er zou genoeg DLC komen om ons bezig te houden. Jep, is te zien... nog 2 maanden wachten, dan is COD:MW2 weer klaar. Net zoals bij COD4 laat IW het sterven.

    Goed, ik ben gewoon niet te spreken over IW. Na dat gedoe met die Private Matches, Javelin Glitchers, Perk Glitchers, Out-of-map glitchers en noem zo maar op ... Heeft gewoon 1 maand geduurd voordat alles gefixed werd. 2 jaar over een game zonder party-chat, press X to skip, matchmaking ... sterker nog, dat nieuwe-host zoeken gaat vaker fout dan niet.

    Al met al, ik vind het leuk om te spelen ... maar na 4 maanden mag je onderhand wel verwachten dat de grote bugs e.d uit de game zijn.
     
  15. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb geprobeerd niet te reageren, maar kan mezelf niet weerhouden. Dus laat mij een vraag stellen: Denk je nu daadwerkelijk dat het personeel van IW de hele dag niets aan het doen is?
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Heb net de fall camo gehaald voor de Intervention en de challenge voor 500 headshots en ben ook weer lvl 70. Nu ga ik dus een goede tijd niet prestigen en kan ik eindelijk even die camo showen(ondanks dat hij best lelijk is) en de AK testen. Nog geen 1 keer mee gespeeld.

    Ik erger mij echt aan mensen die zeggen "speak english" wanneer ik praat met m'n vrienden, alsof de hele community uit mensen van de UK en US bestaan. Zeg gewoon speak dutch terug...en zo begint het geruzie in de lobbies:+
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nee hoor, zeker niet.

    In Augustus '09 vertelden ze ons al dat we 2 ( of meer ) packs kregen en dat dit veel zou opleveren voor hun. Nu zijn we verder en blijkt dat ze nu pas aan het PLANNEN zijn wat de DLC gaat worden. IW staat er jammer genoeg bekend om om zichzelf tegen te spreken :+

    @LocKuM

    Inderdaad. Of je krijgt naar je kop;

    "Speak English foreign fuck!"
    "Oh my god! I can't hear you ... what? I'm sorry? Speak English dude!"
    "SHUT UP inbred homo!"
    "Yeah, the USA bitch. We own you European trash".

    Wel leuk natuurlijk als je hun uitlegt dat het de Europeanen waren die daar de boel hebben opgezet :+
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2010
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    mij geloven ze dan nooit:emo:
     
  19. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.474
    Leuk Bevonden:
    898
    Om weer even over de MP te praten, de vraag is wss al 100x gesteld maar wat is jullie fav gametype en wapen/perk setup?

    Ik ben echt domination fan, speelde voornamelijk met de scar maar nu toch weer de famas met extra blt dmg. (weet al die perk namen niet meer haha). Vind cold blood trouwens ook echt ideaal!
     
  20. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Domination en Team Deatmatch Express ik denk ik mijn fave. Favoriete weapon setup: De ACR + Red Dot Sight
    Secondary: Spas-12 of Akimbo Rafica m93
    Semtex nade
    flash nade
    Scavenger pro
    Stopping power pro
    Ninja Pro

    Heerlijk.

    En nog wat sniper en rush set-ups heb ik natuurlijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina