[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    lezen en begrijpen heb je nog niet onder de knie blijkbaar

    waar lees jij dat ik zeg dat jij je mond moet houden, quote please :cool:

    speciaal voor jouw dan

    ik zeg alleen dat de streak van 64 eerlijk verkregen is omdat ik niet speciaal er voor gecheat heb om het te halen.

    en sorry, denk dat de meeste hier die beweren dat spawnkillen cheaten is hypocriet zijn. hoe kom je aan die hoge streaks. met je AC en CG

    wat doe je met je AC130 en je choppergunner. spawnkillen:b:

    EN MAAR ALLEMAAL DOEN ALSOF WE HEILIGE BOONTJES ZIJN WANT NIEMAND HIER ZOU OOIT DIT HEBBEN GEDAAN.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2009
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb ik nog niet, wat doet het? Dat je niet zichtbaar bent op die warmtemeters van anderen? Het valt me trouwens op dat weinig mensen daar mee spelen.
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee.
     
  4. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    voor mij wel:+
     
  5. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ja8)
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Deze regel is zo waar hier he _O_
     
  7. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Je bent niet meer zichtbaar voor Killstreak Rewards (Predator, AC130, maar ook Harriers en Pave Lows zien je niet meer. Ik had hem eerst op elke class zitten, maar nu nog op maar twee en dan switch ik naar zo'n class toe wanneer het nodig blijkt.
    :):
     
  8. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    toch heb ik soms het idee dat je met je coldblooded soms wel gezien wordt.

    heb het echt weleens gehad dat ik dan toch een predator op me dak kreeg
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ze kunnen je ook nog wel zien, maar je bent niet wit en hebt geen rood vierkantje om je heen.
     
  10. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat is dan pure pech. Heb soms ook wel eens een kill als mijn predator nergens op af lijkt te gaan. En het is niet zo dat je onzichtbaar wordt, er staat alleen geen rood blokje om je heen en bent dus veel minder goed te zien en er ligt veel meer accent op de anderen.
     
  11. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG het gezeik is nog steeds bezig.
     
  12. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, daar heb je gelijk, ik ben ook een echte pechvogel, maar nooit gedacht dat dat zelfs in een spel zo zou zijn. ik krijg namelijk denk ik 8 van de 10 keren de predator op me dak als ik met me vrienden speel. die moeten er om lachen dat ik die pech heb. dus dan zal dat als ik coldblooded heb wel net zo zijn. ze weten ook altijd dat als er een predator komt dat ze dan van mij weg moeten rennen }:]


    OMG je hebt gelijk\o/
     
  13. impulse_SneaKy

    impulse_SneaKy Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp hoe je je voelt met die predator missles, die dingen moeten ook altijd mij hebben, zelfs al lopen er 4 mensen naast elkaar en ik loop alleen, pakt ie nogsteeds altijd mij :mad:
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.464
    Leuk Bevonden:
    5.047
    Net goed, wat een achterlijke dmg kon die doen zeg.. Ben er wel blij mee! \o/
    Vanmiddag ging het weer lekker, 17 kill streak met een chopper gunner. Helaas was het toen voorbij :mad:

    EDIT: ja, ik heb ook geglitchte potjes gedaan maar dan niet op een boost manier. En bovendien was ik het na 5 minuten alweer zat. Maar als je iemand gaat opwachten en dan zeggen dat je de killstreak eerlijk hebt gehaald..:thumbs: Tuurlijk het is zijn fout en jij hebt er makkelijk gebruik van gemaakt, niks verkeerd mee maar ga niet zeggen dat je het eerlijk hebt gehaald want dat is het niet. Eerlijk gehaald is in een willekeurig potje met mensen die ook bezig zijn en niet AFK zijn.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2009
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, serieus, ik dacht dat ik de enige was. Als ik vervolgens op de killcam kijk zie ik hem gewoon richting mij gaan terwijl er 10 mensen in een open vlakte lopen (met 18 man in een match _O_)
     
  16. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Net 2 nukes op rij :D Voelt best lekker.
    Heb nu dus ook de end of line title zelf gehaald in tegenstelling tot al die boosters :mad:
    Ff het emblem halen en misschien dat ik dan in prestige ga.. maar aan de andere kant wil ik m'n camo's en mijn ak-47 niet kwijt..
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Riot shield + Throwing knife = :lol:
    Werkt ook nog best goed 8)
     
  18. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik er zo over na denk is dat nog serieus een goed idee, omdat mensen altijd eventjes stilstaan als ze tegenover riot shield staan, om semtex te mikken haha.

    Dadelijk eventjes uitproberen 8)
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Net zo'n mooie kill :lol:
    Ik had een riot shield geen mes meer en die gozer tegenover me zat de hele tijd de wachten dus i.p.v van een knife te gooien gooide ik 2x mijn stun grenade tegen hem aan. :+
     
  20. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had ook een leuke kill er zat een camper in een hoekie dus sluite ik hem op met mijn riot-shield tot dat het potje bijna afgelopen was en net er voor had ik hem gekild egt lage ik had toch al een harrier in de lucht moest die maar niet campen he

    mijn killstreak is touwens 38 eerlijk gehaald dor middel van prodetor, harrier en chopper gunner

    ik heb trouwen mijn killstreak al veranderd heb liever harrier, chopper en dan nuke kan ik lkkr makkelijk nukes hale :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina