1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik speel het spel 's avonds ook bijna niet meer. Het is gewoon echt een ramp vanaf een uur of 8. Soms heb je mazzel met de servers maar over het algemeen zijn het alleen maar gele balkjes, waar de tegenstander enkel een groene ping heeft.
     
  2. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    had net een gruwelijk goed potje twee potjes achter elkaar had ik in totaal 4 chopper mijn betse score was 60 om 10
     
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, zijn lekker veel mensen van lage levels online, allemaal hebben die MW2 onder de kerstboom gevonden, gelukkig niet zo'n last van lag. Had een potje FFA gewonnen met 1500 punten en de nummer twee had er 350 8). Ik had geen tegenstander van boven level 10 :+.
     
  4. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan geen matches meer vinden nouja, na 10 minuten of meer vind hij er een. Heb ik maar 1 streepje. Ik denk dat er iets mis is met mijn router. Enig idee hoe ik dit fixen? Gister deed hij het nog wel normaal, en op mijn laptop werkt internet nog wel goed. :cool:
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat het op je laptop goed werkt zegt verder niets. Meer dan je NAT openzetten en je downloads uitzetten, kan je eigenlijk niet doen. Het grootste deel wat nu online is zijn Amerikanen en aangezien zij meestal host krijgen ben je vaak de lul, hoe goed je connectie ook is.
     
  6. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je zien, of men nat openstaat? Heb niet echt veel verstand van dit soort dingen:{. Ik denk dat het wel hiermee mee te maken heeft. Want een paar delen geleden hadden mensen het zelfde probleem met matches zoeken. Waaruit bleek dat het iets met NAT te maken het.

    EDIT: haha lag toch aan me downloads. Dankjewel cookie:)
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2009
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Op Xbox live klikken als je MW2 opstart en links kijken :) (NAT Type : Open/Moderate/Strict)
     
  8. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin Afghan steeds vetter te vinden. Ik nam het een beetje rustig aan en nam veel kills. 18 kills, 7 deaths. 'k Had iets van 3 Predator Missiles, 1 Precision Airstrike en 1 Harrier Strike. Zoiets teminste, weet het niet meer precies. :p
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Mijn haat voor de meeste maps is nu wel redelijk afgenomen. In het begin waren er tig maps waar ik echt een hekel aan had en nu zijn dat er nog maar 2. Underpass vind ik nog altijd een complete ramp, dat level design is zwaar vervelend en de tweede is Derail. Daar zijn zoveel sniper plekken dat je meer rond loopt op zoek naar de sniper poppetjes, dan dat je echt aan het knallen bent. Afghan vond ik in het begin ook niet tof maar deze is inmiddels wel goed te pruimen.
     
  10. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf vind Underpass juist best tof, 'k Had een 8 Killstreak ongeveer alleen maar door snipen. :p Maar over Derail ben ik het met je eens. Klote map en ook nog eens belachelijk groot. De actie bevind zich op een plaats en dan word jij net helemaal aan de andere kant gespawnt. Lekker dan, zonder Marathon en Lightweight. >.>
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ben het helemaal met je eens, hoewel ik Afghan ook niet zo heel leuk vindt om op te spelen.
     
  12. TNR38

    TNR38 Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Afghan
    Estate
    Quarry


    |:-

    Terminal
    Sub Base
    Favela

    :thumbs:
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Oow ja, Quarry, dat is ook een baggermap.
     
  14. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Wasteland, Derail, Afghan; vreselijk!
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Underpass, shittiest map ever.
     
  16. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie staan allemaal te ijlen, Afghan vind ik de beste map die erbij zit.
    Estate (en mindere mate Underpass) heb ik wel echt een hekel aan.
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Underpass is juist een goede map voor Knivekills. Je kan echt heel makkelijk flanken.

    Wat ik gebruik voor deze map is:

    UMP Silenced
    Stinger
    Trowing Knive
    Marathon Pro
    Lightweight Pro
    Commando Pro
     
  18. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is al weer een andere manier gevonden op de ps3 om in 1 x level 10 prestige te komen:{
     
  19. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Van mij mogen ze frag granates wat sterker maken. Die dingen zijn echt zwak.
     
  20. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Net een potje waarin IEDEREEN met een M16 schoot.. op distance begon ik niks met m'n silenced ACR..
    dus ik ook maar m'n M16 pakken, moest ik op z'n minst 3 bursts met sp in ze pompen voordat ze dood gingen..
    en zij mij maar de hele tijd met 1 burst killen.. werd er echt moedeloos van.. :emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina