1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    serieus??

    dat is toch ook wel weer major faillure bij IW......
    en nog steeds niet gefixed,

    jammer
     
  2. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt.

    En dat mag inderdaad wel eens gefixed worden zeg of zouden ze het express hebben gedaan dat het anders overpowered is?(als in; te makkelijk om nuke te halen als je eenmaal 9 kills op rij hebt)
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Denk het niet, met een CG is het ook easy kills maken..
     
  4. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    zo ging echt heerlijk net. was lekker HQ aant spelen, ging heel goed een potje had ik zelfs 128 kills en 22 death. en ieder potje had ik een match bonus van rond de 10000 dus dat schiet ook wel lekker op.

    En ik maakte voor het eerst mee dat mijn harier een heli naar benede knalde.
    gister no een heli en harier met 1 raket neer gehaald ze vlogen vlakbij elkaar :D
     
  5. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    ok dus nog 1 keer voor de duidelijkheid, je moet als je het knopje indrukt dat je je pavelow laat komen eerst zelf nog een kill maken voor hij begint te beesten ofzo of waT?
     
  6. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, ik ga toch maar eens de Nuke instellen ipv de predator denk ik, had vandaag weer een 26 streak op Afghan, en een 25 streak op Rust..
     
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik hou nu echt van Favela _O_.
    Zodra ik begin rush ik naar het midden (bij punt B) en gooi daar een frag via de muur dat kleine steegje in. Heb gewoon altijd wel een of twee kills daarmee _O_
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Pff, het is ook echt niet te doen met van die loze mensen te spelen die er niks van bakken :+. Had echt elk potje dikke scores van 20+, en zie je nog mensen -300 staan, vreselijk :eek: Meest dodelijk vind ik nog wel dat ik die potjes ook nog keihard verlies....

    [​IMG]
    [​IMG]

    Zijn wellis waar nog niet eens zulke geweldige scores maar als je sommige mensen ziet 8)
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Alleen dat level Estate zouden ze moeten maken op de Battlefield BC2 engine. God wat heb ik een hekel aan dat huis. In Domination zit daar slechts 99.99% van de vijand te kamperen. HA-TE-LIJK!

    Als ik een Harrier had, met de grond gelijk maken ... ook al zit er niemand in :+

    Vandaag m'n M4 en M16 compleet. Ik voel me goed.

    Oh, wat zouden jullie als DLC willen zien?
     
  10. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Als DLC, meer maps, titels, emblems, wapens, killstreak rewards, alles meer :D.

    Bijna de Intervention mastery :cool:. Hoef nog maar 2 bullet penetration kills.
     
  11. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Meer en betere maps zijn altijd welkom :)
    Meer titles en emblems maakt me echt niks uit.. zijn er nu al genoeg die ik toch nooit ga halen.. 8)

    Wapens.. als ik even ga fantaseren.. de M40 sniper uit cod 4 misschien? O-) dat zou wel HEEL tof zijn *) maar gaat toch niet gebeuren helaas..
    En NOG meer killstreak rewards... lijkt mij niet zo'n goed idee als je ziet wat er nu al tijdens matches constant door de lucht zoeft 8)
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik zou toch graag wat meer Killstreaks willen zien. Meer van bovenaf. Waar is de artillery? Serieus ...
    Wapens? Hell yes! G36 aub!

    Callsigns of emblems? Nee, nee dankje.
     
  13. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Mark ga me niet zeggen dat jij wel elke dag elk potje raped, iedereen kan wel eens een slechte dag hebben.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Niemand speelt perfect. Daarom zijn die K/D ratio's ook erg grappig die hier af en toe voorbij komen.

    4.5
    3.0
    5.0

    Zoiets bereik je alleen maar door in een hoekje te gaan zitten en degene te killen die voorbij komen ... en dat ZONDER eropuit te gaan.
     
  15. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus iedereen met een K/D boven de 3 campt? Get real:p
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Daarom moet je ook Free For All spelen beer. Meesterlijke game-mode is dat :cool:
     
  17. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben even 3rd person team tactical aan het doen. Ik zuig vanavond + 3rd person is een dikke teruggang van kd. Achja, ik heb lol.
     
  18. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat gister in een game waar iedereen heel snel kon rennen, alles ging gewoon normaal, alleen kon je echt 10x zo snel rennen. Was geen private match, ik zocht gewon een match via Team Deathmatch. Was wel raar :9
     
  19. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
  20. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus mijn 0.80 is zo slecht nog niet?:p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina