1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Extra Exp, maar voor heel wat ook Prestige titels o.a. My name is.., Predator, etc.
     
  2. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een vraagje over Prestige,

    als ik Prestige in ga, weet ik dat je al je wapens enz. verliest. Maar aangezien je de Intervention of Barret niet echt kan 'verliezen', verlies je dan wel je kills, camo's, headshots etc.? Lijkt me kut als ik net de Fall camo heb en dan moet ik weer opnieuw beginnen. :p
     
  3. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Alle camo's, alle challenges, alles raak je kwijt behalve je titles en emblems.
     
  4. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

    Campen... Lemme guess, Domination? "Campen" doe ik opzeker in Domination. Ik ga alleen full frontal als we maar 1 flag hebben. Heb vaste punten waar ik blijf zitten want rara... Daar komt praktisch iedereen door heen gerushed altijd. "Campen" kan pas echt campen genoemd worden als je in bijv. TDM constant in een hoekje blijft zitten waarbij je wacht tot er iemand voorbij komt. "campen" in domination op choke points is gewoon tactisch spelen. 7 van de 10x hou ik 2 of meer choke points in de gaten.

    Maar goed... "campen" is een verhaal apart, Maar boosten? :lol::lol:
    Wat een lachertje. En hoe zou ik zogenaamd volgens jou hebben geboost dan? Zou ik nog wel graag willen weten hoor :9

    Te grappig dit... Nog even en je gaat beweren dat ik aimbot en wallhack heb zoals ze altijd tegen me zeiden met Counter-Strike ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2010
  5. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel vaak met prodetor, harrier, cg
    maar dan kom ik in een potje krijgt er iemand nuke dan krijg ik ook weer gelijk zin om nuke te halen stel ik hem in als harrier , gc, nuke en dan haal i, hem gewoon zo moeilijk vind ik het niet moeilijk om nuke te halen maar moeilijk om de hele tijd geconcentreerd te blijven spelen

    maar soms heb ik weer een moment dat zeg ik in mijn zelf ik ga het halen en dan beetje zelf vertrouwen en dan is wat makkelijker kijk ik own we erg hard natuurlijk :D
    maar het ligt natuurlijk ook aan je team of zij goede teamplay hebben of niet

    zo zat ik gister in een team met allemaal gasten die noob spelen ze zaten maar wat in de rond te rennen en gingen ze elkaar blokkeren en dus stond ik 4-18

    vandaag zat ik een een team met allerlei pro's iedereen speelt fucking tactisch en raad eens ik had een nuke

    dus tip van deze hier speel tactisch met je team kom je veel vrder en het is leuker :D

    (geen idee wrm ik dat allemaal vertelt heb xD)
     
  6. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd handig toch tips waardoor we beter kunnen worden:)?

    Check deze montage, niet zo'n montage waarbij je alleen maar 1 kill per keer ziet maar ook meerdere kills achter elkaar.

    [yt]6NfYEuxj1VI[/yt]
     
  7. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    COVER!

    Teveel mensen (zoals Rampage denkik zo :+) die rennen als een kip zonder kop door naar objectieven of waar dan ook. Ren gerust, Maar ga niet constant in rechte lijnen blijven rennen. Ga van cover naar cover.

    Herlaad wanneer je de tijd ervoor heb (bijv. wanneer je ziet dat er genoeg team mates om je heen zijn) en belangrijkste ; ga liggen/bukken als je herlaad. Maak je zo klein en onzichtbaar mogelijk gezien je op deze tijdstippen het kwetsbaarste bent.

    Let goed op de rode stippen op de map en op waar je team genoten dood gaan. Als je vlakbij je in de buurt een rode stip ziet of een team genoot dood ziet gaan... Ga er niet als een kip zonder kop op af rennen (uitzonderingen daar gelaten). Beste is om ze op te wachten (maar ja, dit word natuurlijk weer als "campen" beschouwd :+). Beste wapen wat je hebt is informatie.

    Als je met meerdere mensen speelt, stem je killstreaks op mekaar af. Sommige schieten beduidend minder raak als de ander. Dus de "mindere" spelers zorgen voor de UAV's, Care packages, Sentry guns etc. and so on and so on. Uiteraard verschilt dit ook per game type. @ Core kun je gewoon harrier strikes doen, maar @ HC kun je beter heli's hebben bijv. (dit i.v.m. teamkills bijv.).

    Stem je speel gedrag af op de game mode. Bij domination is het het beste om altijd 2 van de 3 punten bezet te houden. NOOIT alle 3 de punten. Dit omdat de vijand anders overal spawned. Als je er 2 houd, dan spawnen ze 9 van de 10x bij het laatste punt. Probeer dan ook alle toegangs wegen te blokkeren naar het middelste punt en altijd 1 bij de laatste punt te bewaren.

    En 1 van de belangrijkste punten als team zijnde ; Blijf bij mekaar! Ga echter niet in een rechte lijn achter mekaar aan lopen maar blijf van cover naar cover gaan. Dek mekaar, Weet waar je team genoten zijn en blijf communiceren.
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Jzs fckng chrsts !

    Wil ook zo goed zijn ....
     
  9. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo goed is die gast niet waarschijnlijk.
    Heb 2 minuten gezien, vind het genoeg.
    Gewoon voornamelijk lucky kills. Waar hij waarschijnlijk 99x voor is dood gegaan eerst.
     
  10. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens met punten en komma's te typen, dit doet gewoon pijn aan mijn ogen. :)

    Nice, deze gasten ken ik, had ook CARBON DRFT een tijdje in m'n vriendenlijst staan, maar er na een tijdje uitgegooit (hij lulde altijd dat hij blablabla subscribers had enz... :p). It's a small world.

    Ben trouwens niet ZO weggeblazen, maar dat terzijde.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2010
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    voor mij is 7 kills en een beetje rushen ipv campen toch wel goed.
     
  12. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou idd. Typisch weer zo'n montage waar alleen "the best of" te zien is ; Maar goed, dat zijn dan ook weer montages ;) . Zoals ik al tijd geleden zei ; Zodra ze een hele match zo spelen en dit dan ook in een video plaatsen dan mogen ze ermee showen.
     
  13. impulse_SneaKy

    impulse_SneaKy Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gast kan zeker wel goed snipen, maar hij speelt waarschijnlijk gewoon ALTIJD met z'n sniper, dus een beetje oefenen en natuurlijk geluk hebben dat er precies 2 mensen achter elkaar lopen... Maar nog steeds respect voor die gast
     
  14. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké!:cool:

    [yt]wZzc1JDx4yA[/yt]



    Ben het wel met je eens hoor!
     
  15. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Had hem al gezien met z'n 3 nuke's, en hier mag je inderdaad wel mee showen ja_O_
     
  16. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Nukes zijn zo over-rated. Harrier -> CG of AC-130 -> Nuke.

    Snap heel die poespas over nukes niet.... In de eerste weken van MW2 was het nog cool. Toen was het pas showen met de emblem. Nu zijn 9 van de 10 emblems geboost door Tactical insertion te gebruiken en een buddy telkens af maken (vooral veel hiervan @ Free for all).

    Dik 40+ nukes behaald (voornamelijk door campen uiteraard hé :+ :lol:) maar heb ze allang weer uit gezet. Harrier/AC-130/EMP ftw.

    Thans... Als ik MW2 nog zou spelen :+ Laatste keer dat ik het heb gespeeld is nog ruim voor de kerst.
     
  17. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij wilt zeggen dat je in de tijd van de release tot ruim voor kerst 40+ Nuke's hebt behaald?:+:lol:
     
  18. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Zijn altijd gastjes die patsen met 3320498 nukes die ze gehaald hebben, maar bewijzen....? :+
     
  19. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Die gast heeft serieus echt wel sniping skills, maar inderdaad, als je een full-length zou zien dan valt hij waarschijnlijk door de mand. Ik kan ook wel 3 weken alle matches recorden en dan een top-montage er van maken. Genoeg multi-kills en lucky snipes bij. Dat 360 gedoe doe ik persoonlijk niet aan, maar het ziet er wel cool uit. Toegegeven, je ziet dat hij nog erg veel moet corrigeren tijdens de val, zelfs als hij al geland is, er zijn spelers die dit veeeel beter kunnen. Maar toch, best onder de indruk van die gast.
     
  20. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Die gast is zo fucking droog:emo:. Dan kijk ik liever Hutch, Seananners, Tejbz, Blametruth, Trumpf of Sneakymode (de betere schot, op de juiste console)/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina