1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Voor de patch kon je nog alles aanpassen zoals je rank, tijd gespeeld, level, prestige, k/d, wins etc. ;)
     
  2. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    jôh? Hoe kon je dat aanpassen dan? 8)

    Zie de lol er niet van in om dingen dan in te voeren welke je niet zelf heb behaald... Zelfde als ik dan bijv. Sim City speel en na een tijdje maar besluit om met geld te cheaten... Voelt gewoon niet lekker aan.
     
  3. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarmee cheat ik wel.. want ik vind alleen het bouwen leuk en de rest niet :+
     
  4. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjaw daarin verschillen jij en ik dan weer hé :+

    Het zal mij aan me reet roesten hoe alles eruit ziet, Als ik het maar georganiseerd en succesvol doe (@ Sim City dan). Tis nog best lastig om een beginnend stadje goed van de grond te krijgen. Veel geduld en aanpassing vermogen blijft de sleutel.

    Maar goed, tgaat hier om MW2 :+
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    FFA, 29 kills en dan de Nuke aangezet, daarna nog 1 neergeschoten en toen deed de Nuke de rest }:]
     
  6. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, net een potje Scrapyard en ik had echt het meeste geluk ooit; 2x achter elkaar een care package met een EMP. :D

    Lekker hun Pavelow en Harriers uit de lucht halen.
     
  7. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Net lekker een potje van 21 kills 0 death... Ik zat NIET in een hoekje, ik zocht juist het gevecht op. Harrier maakte slechts 3 kills. :mad:
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Jezus, om nou te zeggen dat alleen Engelsen / Amerikanen erg zijn? Nee, Nederlanders kunnen er ook wat van.

    4 potjes Demolition gespeeld met wat vrienden die het spel net hebben. De één is level 24, de ander 30 en nog ééntje is net level 17. Alle drie niet bekend met COD.

    Stel Hagenezen hadden de boel al aardig verneukt schijnbaar want we kwamen de lobby in en het was al raak. Ik zal even wat zinnen hier posten die wij naar ons kop kregen gesmeten; en dan zonder aanleiding what-so-ever.

    "Hey! Jij! Morgen word je wakker met een kankáh mes in je buik ... kankáhlijah"
    "Jullie zijn boeren hey! Stomme boeren ..."
    "Jullie zijn noobs kankáhmongolúh"

    Goed, altijd leuk als mensen kwaad worden maar met beginners spelen tegen een stel 10e Prestiges ( vraag niet hoe ) word wel erg lastig. Gelukkig paar potjes daarna recht gezet.
     
  9. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Of niet hé
    maar gewoon muten die debieltjes en je bent er vanaf, hoewel het soms toch erg verleidelijk is om een "gesprek" met hun aan te gaan.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee, ik vond zo'n gast al verdomd moeilijk praten. Waarschijnlijk die piel van z'n pa in z'n mond ... :+

    Het is altijd leuk als je met vrienden speelt die net begonnen zijn. Het andere team verwacht dan natuurlijk ( zoals de Hageneesjes ) dat het leuk word. Jammer genoeg willen wij lol hebben en niet zo serieus gedoe als toenstraks ... ach, zulke mensen heb je ook. Kunnen fictie niet van realiteit onderscheiden. Hell, hebben ze weer wat op het schoolplein te melden :+

    EDIT
    Ohja, vergeet het belangrijkste ... noob die ik ben.
    Hoe kan het dat de Nuke ineens eerder dan 20 kills verkregen word? Ik kwam het in mijn laatste potje tegen. Vervolgens had een kerel iets meer als 15 kills, kreeg constant Chopper Gunners en Harriers. Was een beetje raar, continu dezelfde kerel ook.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2010
  11. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    moet ik je gelijk in geven.....
    echt heel erg veel nederlanders spelen deze game.... alleen maar leuk MAAR!

    toevallig ben ik een brabander. meteen een boer en hoop gescheld erg jammer.

    ook schrikbarend veel nederlanders die lekker elkaar afschieten in potjes FFA! echt erg jammer, heb ook een thread aan gemaakt hierro met DE ZWARTE LIJST waar we ze iig neer kunnen zetten met gamertag.. alleen moet die nog door de check komen;)
     
  12. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Had ik ook zojuist, zal wel weer een of andere glitch zijn:lol:. Het is echt niet leuk meer.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Voor een Golden Deagle ? Nee, dankje.
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ach, wie weet haal ik het uiteindelijk toch wel (betwijfel het :9) en dan is het wel leuk om te krijgen :cool:.
     
  16. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Ground war en 1 van ons team offert zich op voor nuke boosten en het HELE team van hen verdedigt die 2 en weerhoudt ons er zo van hem te stoppen.

    /file complaint x10...
     
  17. RapidWouter

    RapidWouter Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel ik zal zeggen, ik ben belg, en ik ben samen met paar maten ook al door nederlanders uitgescholden(we zijn daarna wel lekker de discussie aangegaan maarja..) ik heb daarom niets tegen nederlanders, nee helemaal niet, met jullie kom ik allemaal heel goed overeen, en jullie zijn bijna allemaal nederlander hier op het forum.. :D
     
  18. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's leuk, alleen een DE zuigt verschrikkelijk vergeleken met een .44.

    Is de skin dan de COD 4 skin of gewoon de MW2 Desert Eagle in het goud?
     
  19. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik werd altijd in Halo 3 uitgescholden door Belgen voor 'Stomme kaaskop' 'Domme Hollander' etc.:lol: Ik trek me er weinig van aan, sta er gewoon boven, ze weten niet beter. En inderdaad, kan helemaal inkomen met het feit dat je niet hele volkstammen moet afrekenen op wat een paar zeggen tegen je. Er zijn ook hele nette Amerikanen die net als jij gewoon willen genieten van de game en niet willen trashtalken de hele tijd.
     
  20. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Karig hoor een gouden de. Eer je klaar bent met 1000 kills en headshots dan ben je twee levensjaren verder. Ik had liever gezien dat je een reischeque twv €1000 zou ontvangen. Ik noem maar wat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina